
Jedyny minus to że bardziej trzeba uważać na przepinkę z 4 na 5. Zamiast 5 lubi wpaść 3;)
bo nie wiedza ze z ta dupa wiecej niz 530 nie zrobią, wydech blokuje. zmiana na cnc nic nie zmieni znaczaco, choc nei znam tematu.Pat-325 pisze:Póki co jest tylko końcowy, full flow
Pojeżdżę chwilę i jak mi zacznie głowę urywać to wsadzę jeszcze coś w środek.
Dziś sprawdzałem AFR to wszędzie jest ubogo, a do tego po klepnięciu w gaz wpadam w boost-cut.
Także wszystko się pozmieniało, łącznie z reakcją na gaz.
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
Goniący to Astra 4x4 3.2 turbo 530KM .
https://www.youtube.com/watch?v=Z_KNWxrZ8As#t=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Pat-325 pisze:
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
dokladnie, tylko problem z e46 filipa (szpera) jest inny - wylot spalin. nM IDZIE Do gory a mo cnie. tutaj limit to ssacy. otSzpera pisze:Pat-325 pisze:
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
W zakutym e46, które robił . siedzi takie samo turbo, pojemność ta sama.U nich 500km przy 1,2b jest. Może te 1,5b w 1,5jz to max wydajność tej sprężarki, przy tej pojemności i temu boost spada przy końcu i cnc nic nie da,tak jak . napisał.
robimy ot. opowiem ci prywatnie.Szpera pisze:Rozumiemale na ostrym wałku ssącym moc poszła by w górę? Ale tak czy siak z gt35 anty surge przy pojemności ~ 3,0 To boost 1,2 to max wydajności tej sprężarki ? Nie ma sensu dmuchać więcej ?