Jedyny minus to że bardziej trzeba uważać na przepinkę z 4 na 5. Zamiast 5 lubi wpaść 3;)
BMW e36 328ti
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e36 328ti
Na razie cisza 
Jedyny minus to że bardziej trzeba uważać na przepinkę z 4 na 5. Zamiast 5 lubi wpaść 3;)
Jedyny minus to że bardziej trzeba uważać na przepinkę z 4 na 5. Zamiast 5 lubi wpaść 3;)
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Zebrałem się w sobie, dwa dni i wydeszek zrobiony.
Póki co po całości 2.5", jak będzie mało to się przerobi. Tłumik ma wlot 3 calowy.
Po jeździe testowej wiem jedno.. jest głośniej, mapy paliwa się porozjeżdżały i na pewno jest szybciej.
Wkrótce strojonko to wrzucę jakieś videło.




Póki co po całości 2.5", jak będzie mało to się przerobi. Tłumik ma wlot 3 calowy.
Po jeździe testowej wiem jedno.. jest głośniej, mapy paliwa się porozjeżdżały i na pewno jest szybciej.
Wkrótce strojonko to wrzucę jakieś videło.




-
jurekkiller
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 1 lut 2015, o 21:55
- Imię: jerzy
- lokalizacja: katowice
Re: BMW e36 328ti
fify do obcięcia i będzie malina 
Wydech full flow? Czy jakaś puszka po drodze się znajdzie ?
Wydech full flow? Czy jakaś puszka po drodze się znajdzie ?
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Póki co jest tylko końcowy, full flow 
Pojeżdżę chwilę i jak mi zacznie głowę urywać to wsadzę jeszcze coś w środek.
Dziś sprawdzałem AFR to wszędzie jest ubogo, a do tego po klepnięciu w gaz wpadam w boost-cut.
Także wszystko się pozmieniało, łącznie z reakcją na gaz.
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
Goniący to Astra 4x4 3.2 turbo 530KM .
https://www.youtube.com/watch?v=Z_KNWxrZ8As#t=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Pojeżdżę chwilę i jak mi zacznie głowę urywać to wsadzę jeszcze coś w środek.
Dziś sprawdzałem AFR to wszędzie jest ubogo, a do tego po klepnięciu w gaz wpadam w boost-cut.
Także wszystko się pozmieniało, łącznie z reakcją na gaz.
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
Goniący to Astra 4x4 3.2 turbo 530KM .
https://www.youtube.com/watch?v=Z_KNWxrZ8As#t=14" onclick="window.open(this.href);return false;
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
bo nie wiedza ze z ta dupa wiecej niz 530 nie zrobią, wydech blokuje. zmiana na cnc nic nie zmieni znaczaco, choc nei znam tematu.Pat-325 pisze:Póki co jest tylko końcowy, full flow
Pojeżdżę chwilę i jak mi zacznie głowę urywać to wsadzę jeszcze coś w środek.
Dziś sprawdzałem AFR to wszędzie jest ubogo, a do tego po klepnięciu w gaz wpadam w boost-cut.
Także wszystko się pozmieniało, łącznie z reakcją na gaz.
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
Goniący to Astra 4x4 3.2 turbo 530KM .
https://www.youtube.com/watch?v=Z_KNWxrZ8As#t=14" onclick="window.open(this.href);return false;
filmik dobry, dobrze ze juz hulasz
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
CNC będzie w 300zx z dupa 0,86 - także coś tam się poprawi, nie będzie się przypychać.
W Astrze raczej zmian nie będzie, bo w zamyśle jest nowy projekt też na bazie v6 z opla.
Ja tam chcę "marne" 400 z małym plusem w miarę bezpiecznym setupie.
Kasy i czasu idzie na tą zabawę zdecydowanie zbyt dużo
W Astrze raczej zmian nie będzie, bo w zamyśle jest nowy projekt też na bazie v6 z opla.
Ja tam chcę "marne" 400 z małym plusem w miarę bezpiecznym setupie.
Kasy i czasu idzie na tą zabawę zdecydowanie zbyt dużo
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
Pat-325 pisze:
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
W zakutym e46, które robił . siedzi takie samo turbo, pojemność ta sama.U nich 500km przy 1,2b jest. Może te 1,5b w 1,5jz to max wydajność tej sprężarki, przy tej pojemności i temu boost spada przy końcu i cnc nic nie da,tak jak . napisał.
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
dokladnie, tylko problem z e46 filipa (szpera) jest inny - wylot spalin. nM IDZIE Do gory a mo cnie. tutaj limit to ssacy. otSzpera pisze:Pat-325 pisze:
Ostatnio jeździłem Nissanem 300zx z taką samą sprężarką dmuchającą 1.5b w 1.5JZ.. robiła robotę.
Obecnie zmieniają na chińczyka cnc, bo przy 3.0 litrach pojemności i 7500obr/min boost spadał i traciła wigor.
W zakutym e46, które robił . siedzi takie samo turbo, pojemność ta sama.U nich 500km przy 1,2b jest. Może te 1,5b w 1,5jz to max wydajność tej sprężarki, przy tej pojemności i temu boost spada przy końcu i cnc nic nie da,tak jak . napisał.
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
Rozumiem
ale na ostrym wałku ssącym moc poszła by w górę? Ale tak czy siak z gt35 anty surge przy pojemności ~ 3,0 To boost 1,2 to max wydajności tej sprężarki ? Nie ma sensu dmuchać więcej ?
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
No na to wychodzi, że mocno leci w dół przy 3 litrach i 1.5b. Właśnie opadało na 1.2b.
Zobaczymy jak wsadzą CNC co to z tego wyjdzie. Pewnie was poinformuję.
A tymczasem, sound check nowego wydechu.
Stroiciel nie miał jeszcze czasu podlać paliwa, więc takie delikatne popierdywanie. Mam nadzieję, że na weekend uda się już coś polatać.
https://www.youtube.com/watch?v=z_qmaOzksgY" onclick="window.open(this.href);return false;
Zobaczymy jak wsadzą CNC co to z tego wyjdzie. Pewnie was poinformuję.
A tymczasem, sound check nowego wydechu.
Stroiciel nie miał jeszcze czasu podlać paliwa, więc takie delikatne popierdywanie. Mam nadzieję, że na weekend uda się już coś polatać.
https://www.youtube.com/watch?v=z_qmaOzksgY" onclick="window.open(this.href);return false;
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
robimy ot. opowiem ci prywatnie.Szpera pisze:Rozumiemale na ostrym wałku ssącym moc poszła by w górę? Ale tak czy siak z gt35 anty surge przy pojemności ~ 3,0 To boost 1,2 to max wydajności tej sprężarki ? Nie ma sensu dmuchać więcej ?
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
Sory z a OT :/ Fajnie pracuje, przeciąg słychać
Masz jakieś info na temat tej astry ? To jest v6 turbo ?
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Tak, znam bardzo dobrze Astrę.
V6 3.2 z Vectry C na singlu chińczyku. W sumie silnik seria. Regularnie dostaje baty na 1.5b, 523KM przy 6660obr/min, 642Nm przy 4900obr/min.
Napęd haldex 4x4 z audi S3, skrzynia 6b. Do tego 150KM z podtlenku.
Tu jakiś stary filmik sprzed roku na niższym ciśnieniu:
https://www.youtube.com/watch?v=VMD9LmmANDM" onclick="window.open(this.href);return false;
V6 3.2 z Vectry C na singlu chińczyku. W sumie silnik seria. Regularnie dostaje baty na 1.5b, 523KM przy 6660obr/min, 642Nm przy 4900obr/min.
Napęd haldex 4x4 z audi S3, skrzynia 6b. Do tego 150KM z podtlenku.
Tu jakiś stary filmik sprzed roku na niższym ciśnieniu:
https://www.youtube.com/watch?v=VMD9LmmANDM" onclick="window.open(this.href);return false;
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 328ti
daje rade to v6!! oby tak dalej, hmm Powiedz mi ile waży taki compact ?
-
Pat-325
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
W papierach 323ti ma 1250kg, muszę na wagę skoczyć ile ma teraz.
Pamiętam, że moje e36 328 coupe ważyło 1380kg.
V6 z opla na prawdę miło zaskakuje. Bardzo kompaktowy silnik, który wiele znosi.
Mamy jeszcze jeden mocny projekt na bazie v6 3.2 w oplu asconie, który waży 990kg. Jest biturbo na turbinkach z 1.8t vw.
Obecnie buduje się jeszcze jedno v6 na bazie saaba (w sumie to samo co opel) na 3.1 litra.
Pamiętam, że moje e36 328 coupe ważyło 1380kg.
V6 z opla na prawdę miło zaskakuje. Bardzo kompaktowy silnik, który wiele znosi.
Mamy jeszcze jeden mocny projekt na bazie v6 3.2 w oplu asconie, który waży 990kg. Jest biturbo na turbinkach z 1.8t vw.
Obecnie buduje się jeszcze jedno v6 na bazie saaba (w sumie to samo co opel) na 3.1 litra.