e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: korona »

mcgiver, jak postępy, włożyłeś silnik do budy? Sezon w pełni, kiedy auto wyjedzie?
www.turboBMW.pl
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: mcgiver »

NIE
niestety brak czasu w sezonie daje sie we znaki :hammer: .
ostatnie moje działania z projektem były 2 miesiace temu , poza próbami ostatnio z kontrolerem .
nie przewiduje w tym roku wyjechać choć bardzo bym chciał , chyba że żona wygra w totka bo ja napewno nie bo nie gram :ph34r: .
jak już nieraz pisałem jestem na projekt napalony jak koza na obierki ale dom i rodzina do czegoś zobowiazują ...
nawet niewiem czy w czerwcu pojade na zlot , bo auto(DUPOWÓZ) wymaga kosmetyki a niemam na to czasu , a rzechem nie pojade :rozczarowany:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: k64 »

kopiesz cos? bo na filmikach widac e34 gdzie testujesz EGT kontroler itd. no chyba ze to ten twoj dupowoz tez e34?
mozesz napisac cos wiecej o twojej turbinie jakie AR kompresor i wydech?
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: mcgiver »

. pisze:kopiesz cos? bo na filmikach widac e34 gdzie testujesz EGT kontroler itd. no chyba ze to ten twoj dupowoz tez e34?
mozesz napisac cos wiecej o twojej turbinie jakie AR kompresor i wydech?
kopię , kopie .
ostatnio kazdy wolny czas poświęcam bezpośrednio lub pośrednio tuningowi bmw .
co do mojego projektu , to na filmikach jest właśnie mój dopowóz , ale podjołem juz decyzje ze to właśnie będzie auto pod projekt , a jako dupowóz szukam niedrogiej e30/e36 coupe , ostatnio już mi umkneło kilka okazji w okolicy ale myslę ze do stycznia-lutego coś kupię i wtedy e34 wjeżdzą na dłuzszy postój i modzenie do garażu , silnik juz czeka na włozenie do budy.
co do turbiny to nic więcej nie wiem o niej niż juz napisałem , szukaj bo już nawet nie wiem gdzie.
wiem ze jest duza i w moim projekcie na początku to bedzie strzelanie z armaty do komara ale spoooko...
dobra idę działać bo miałem ostatnio problemy z kompem w garażu ale brat mi go wczoraj postawił na nogi .
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: Szpera »

Witam. Aby do przodu ;)

Mam pytanie odnośnie tłoków.Tłoki od isa ekstra pomysł, tym bardziej że pozbywamy się "kanapki" W serii 35 kucy przypada na jeden tłok, więc więcej porównując do m50b25, w którym przypada ich 32 ;) ale taka różnica pewnie jest bez znaczenia :wink2: Zastanawia mnie ile taki zestaw tłoków od isa wytrzyma? Czy mogą wytrzymać więcej niż te z m50b25, biorąc pod uwagę, że w serii ich denka nie są chłodzone olejem, a po zastosowaniu w m50 będzie natrysk na ich denko, co może zwiększyć ich wytrzymałość ? Chyba że majacze bo późno już :P i coś nakręciłem i dlaczego od m44 a nie od m42?? Jak wiadomo m42 był solidniej wykonany no i przecież w m42 jest 84mm i pasowało by bez problemu. Czy jest coś innego na plus tych od m44 co do doboru CR? wysokość? budowa? :blink2:
Głodna nie jest sobą,Doładuj Ją!sprzedam turbogt35
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: mcgiver »

Szpera pisze:Witam. Aby do przodu ;)

Mam pytanie odnośnie tłoków.Tłoki od isa ekstra pomysł, tym bardziej że pozbywamy się "kanapki" W serii 35 kucy przypada na jeden tłok, więc więcej porównując do m50b25, w którym przypada ich 32 ;) ale taka różnica pewnie jest bez znaczenia :wink2: Zastanawia mnie ile taki zestaw tłoków od isa wytrzyma? Czy mogą wytrzymać więcej niż te z m50b25, biorąc pod uwagę, że w serii ich denka nie są chłodzone olejem, a po zastosowaniu w m50 będzie natrysk na ich denko, co może zwiększyć ich wytrzymałość ? Chyba że majacze bo późno już :P i coś nakręciłem i dlaczego od m44 a nie od m42?? Jak wiadomo m42 był solidniej wykonany no i przecież w m42 jest 84mm i pasowało by bez problemu. Czy jest coś innego na plus tych od m44 co do doboru CR? wysokość? budowa? :blink2:
tłoki są z m43 a nie nie z isa 140km m44 .
is ma inny kształt i cięzko je było dostać , a polowałem na nie dośc długo.
równiez liczyłem to jesli chodzi o moc /1cyl i wyszło porównywalnie .
co do wytrzymałosci to sie okaze , a przyświecało mi kilka celów;
-wykluczenie kanapki (cr aż zabardzo poszło w dół , co trzeba było korygować uszczelką i planowaniem)) ,
-powiększenie pojemnosci (ponad 60cm^3 w porównaniu do strokera z m52b28),
-nowe, idealne pasowanie fi 85 zamiast seryjnego 84 ,
-nowe ,inne rozwiazanie ,a nie przetarta scieżka ; czy lepsze? okaże sie.
co z tego wyjdzie to mam nadzieje niebawem sie dowiemy , ale o ile mi wiadomo taka hybryda jeszcze nie jeżdzi.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: k64 »

ja pytralem juz o to wiele stron wczesniej, to fakt mcgiver ma jaja bo lubi experemyntowac,bedzie to dzialac napewno tylko ile zniesie boostu, oby jak najwiecej.

jak wyglada waga tlokow z korbami z m50 do tlokow z korbami z isa?
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: mcgiver »

tłok m50b25nonvanos waży 507gram ze sworzniem i bez pierścieni.
tak wiec m43 ma tłoki lżejsze o około 100 gram.
a tutaj zestawienie w mojej konfiguracji wyważone kompletami do 0,05 grama
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... ca3db054be" onclick="window.open(this.href);return false; widać że seryjnie jest dośc duzy rozrzut na tłokach ,zresztą na korbach również wiec dlatego wywazałem kompletami że jesli tłok był zaciężki to zbierałem materiał z główki korbowodu aby za bardzo nie osłabiać tłoka . dobierałem komplety ;najcięzszy tłok -najlzejsza korba itd.
tutaj w tle widac tabele jaka stworzyłem sobie w celu wywazeniea wszystkich elementów
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/460 ... 05722.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: Szpera »

. pisze:ja pytralem juz o to wiele stron wczesniej, to fakt mcgiver ma jaja bo lubi experemyntowac,bedzie to dzialac napewno tylko ile zniesie boostu, oby jak najwiecej.

jak wyglada waga tlokow z korbami z m50 do tlokow z korbami z isa?


Czemu pytasz o tłoki z isa ? przecież m43 to nie is !! Dlatego spytałem wyżej bo nie zrozumiałem.
Głodna nie jest sobą,Doładuj Ją!sprzedam turbogt35
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo

Post autor: mcgiver »

Jak już wiecie nastąpiła zmiana planów co do docelowej budy dla mojego stokera
OSMIELE SIĘ PRZEDSTAWIĆ MOJE KABRIO BO PRACE BLACHARSKIE DOBIEGAJA KOŃCA a w tym tygodniu wjeżdża do komory moje m50b29 które czekało na swoje przeznaczenie ponad 3 lata

TAK AUTO WYGLADAŁO JAK PRZYJECHAŁO
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

Na pierwszy rzut oka całkiem nieźle , ale po wnikliwych poszukiwaniach okazało się że jednak jest trochę prac blacharskich
PIERWSZE PRACE NA ZEWNĄTRZ , leczenie i konserwacja podłogi

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

PÓŹNIEJ JUŻ W GARAŻU
leczenie i konserwacja nadkoli , oraz komory silnikowej .

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

trochę roboty miałem równiez z odbudowaniem wygłuszenia tunelu


Uprzedzając pytania , graty do turbo dawno sprzedałem więc na razie będzie wolnossący
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: korona »

Proponuję zamknąć temat i otworzyć nowy
www.turboBMW.pl
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

ok
jutro to ogarnę wieczorem
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: leo »

dobrze działasz :)

Buda po kupnie nie wygladała źle
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ