E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
jak tam moja padlina

- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Twoja czerwona strzałą stoi i czeka 
Nie no jutro sie za nia bierzemy
Nie no jutro sie za nia bierzemy
BMWexpert Motorsport
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 845
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Tego sie spodziewałem właśnie, jestem mega ciekawy efektu
BTW moje piwo regionalne
Szkoda, że w puszce 
BTW moje piwo regionalne
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Tak więc przyszedł czas żeby opuścić mały ciepły garaż gdzie pozbawiono e46 większość balastu i przemieścić się na warsztat gdzie oskurowałem ją do reszty :hyhy:

Czas na wyjęcie silnika, opróżnienie komory silnika i zdjęcie układu paliwowego


Silnik po 3 latach







Fura prawie gotowa do blacharza, szybki wycięte silnika brak jeszcze tylko kilka pierdół i lecimy dalej

Czas na wyjęcie silnika, opróżnienie komory silnika i zdjęcie układu paliwowego
Silnik po 3 latach
Fura prawie gotowa do blacharza, szybki wycięte silnika brak jeszcze tylko kilka pierdół i lecimy dalej
BMWexpert Motorsport
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Ładne stempelki na tłokach
, czy to one były przyczyną rozbiórki silnika? (chodź przypuszczam że nawet o nich nie wiedziałeś
)
-
igore36
- User
- Posty: 146
- Rejestracja: 18 lip 2012, o 22:43
- Imię: Igor
- lokalizacja: Głogów
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
to nie stempelki tylko tak obrobione tloki 
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Nad tymi są takie małe delikatne po zaworach 
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
To raczej dawca tłoków skończył tak życie. Tutaj zawory nie wyglądają na uszkodzone.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
No raczej nie bo denka były podtaczane przed montażem 
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Master zmartwie cie ale to pozotalosci po podebraniach po zaworach 
Tłoki były zbierane od góry jak wiadomo i te lezki to właście szczątkowe ślady tych podebrań
Żeby nie być gołosłownym proszę, tłoki świeżo po obróbce (zdjęcie też jest na wcześniejszej stronie ale nie chce mi się szukać)

Ja wiem że wielu by się bardzo cieszyło gdybym rozbierał ten motor dlatego że coś mu się stało ALE niestety leciał na odcinie aż miło z domu do samego warsztatu (sam się zdziwiłem że m54 może mieć tak dostojną odcinkę
)
Dziwne że skoro dojrzałeś taki szczególik nie zauważyłeś że zawory dziwnym trafem są całe i takich śladów nie mają
ps te tłoki pogięły wszystkie zawory w silniku dawcy (zdjęcia pogiętych zaworów w banan wcześniej)
Wiem o które stempelki ci chodzi i ich niestety na zdjeciu ktore jest wyzej nie widać bo z tego co pamietam jeden czy dwa tłoki były bardziej pokarane ale to właśnie jak Karolo napisał pozostałości po zaworach dawcy.
Tłoki były zbierane od góry jak wiadomo i te lezki to właście szczątkowe ślady tych podebrań
Żeby nie być gołosłownym proszę, tłoki świeżo po obróbce (zdjęcie też jest na wcześniejszej stronie ale nie chce mi się szukać)
Ja wiem że wielu by się bardzo cieszyło gdybym rozbierał ten motor dlatego że coś mu się stało ALE niestety leciał na odcinie aż miło z domu do samego warsztatu (sam się zdziwiłem że m54 może mieć tak dostojną odcinkę
Dziwne że skoro dojrzałeś taki szczególik nie zauważyłeś że zawory dziwnym trafem są całe i takich śladów nie mają
ps te tłoki pogięły wszystkie zawory w silniku dawcy (zdjęcia pogiętych zaworów w banan wcześniej)
Wiem o które stempelki ci chodzi i ich niestety na zdjeciu ktore jest wyzej nie widać bo z tego co pamietam jeden czy dwa tłoki były bardziej pokarane ale to właśnie jak Karolo napisał pozostałości po zaworach dawcy.
BMWexpert Motorsport
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Ładny silnik w środku jak na 3 lata latania na męskich parametrach z momentami ubogim odrobinę AFR, naprawdę fajnie wygląda. Możesz wrzucić zdjęcia honowania, panewek korbowodowych? Chętnie zobaczyłbym - bez złośliwości, ciekawi mnie czy też są w tak dobrym stanie.
RS3 8V2 nardo limo pl 600HP 700NM
109-Performance
109-Performance
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
to ty dopiero teraz sprawdziles jak na odcince lata?leo pisze:Master zmartwie cie ale to pozotalosci po podebraniach po zaworach
Tłoki były zbierane od góry jak wiadomo i te lezki to właście szczątkowe ślady tych podebrań
Żeby nie być gołosłownym proszę, tłoki świeżo po obróbce (zdjęcie też jest na wcześniejszej stronie ale nie chce mi się szukać)
Ja wiem że wielu by się bardzo cieszyło gdybym rozbierał ten motor dlatego że coś mu się stało ALE niestety leciał na odcinie aż miło z domu do samego warsztatu (sam się zdziwiłem że m54 może mieć tak dostojną odcinkę)
Dziwne że skoro dojrzałeś taki szczególik nie zauważyłeś że zawory dziwnym trafem są całe i takich śladów nie mają
ps te tłoki pogięły wszystkie zawory w silniku dawcy (zdjęcia pogiętych zaworów w banan wcześniej)
Wiem o które stempelki ci chodzi i ich niestety na zdjeciu ktore jest wyzej nie widać bo z tego co pamietam jeden czy dwa tłoki były bardziej pokarane ale to właśnie jak Karolo napisał pozostałości po zaworach dawcy.
fajnie ze modzisz caly czas. ale z tym czasem silnika nie przesadzaj bo na strojenie jechales jak pisales: "15 kwi 2013" , wiec 2 lata od strojenia a miedzy czasie tez motor wyciagales kilka razy.
Dmuchnij wkoncu konkretnie , chce wiedziec ile wytrzaskaja te tloki.
zeby nie bylo - bez zlosliwosci
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
Faktycznie, tak jak Kamil piszesz 2 latat na booscie latalem bo przed strojeniem jezdzilem troche na 0,25 bara a przed turbina kilka miesiecy na wolnossaku wiec wyjdzie jakies 2,5 moze z hakiem po zamknieciu motoru. Silnik byl wyciagany chyba 3 razy miedzy czasie ale to byly akcje 2-3 dniowe na dzien dobry pamietam panewka sie odezwala pozniej juz bez problemu nie liczac padnietego turbo i stage 2
No ale tak to jest z m54 
Hehe to taki zart z tą odcinką
Myślę że w granicach 1,5-1,6 bara wytrzymaja ale co więcej to nikt nie wie
Myślałem że Serek sprawdzi ile to wytrzyma
Teraz chce złożyć na prawdę mocny i bezpieczny setup
w maju chcemy leciec na Worther See furaczami wiec musi na majówkę już latać
No maska ni jak pasuje do lini grzbietu błotnika ale wiem że akurat maske z emki da sie zalozyc do seryjnych blotnikow wytarczy ją troszkę podrzeźbić i wchodzi gorzej w drugą stronę jak ma zostać ori maska a błotniki z emki wjechać....
Nie ściągnałem jeszcze miski (w ciul roboty na warsztacie a wiadomo najpierw praca później zabawa
) Honowania są dokładnie takie jak były w momencie skłądania a blok nie był honowany, panewki zakładałem 3 tys temu King racing więc pewnie wyglądają jak przed montażem a stare sputtery które wyciągałem były idealne.
Panewki podmieniałem bo spawałem iny spływ do miski a leżały na półce chyba z pol roku wiec nie wytrzymałem
Spokojnie trochę złośliwości w celu rozwoju tematu nigdy nie zaszkodzi
- ja akurat sie nie spinam więc loozik
Ps. dzisiaj przyglądałem się tym tłokom co master pisałeś bo w pewnym momencie sam zwątpiłem ale zawory są idealne a odbicie jest na jednym tłoku i wiem że na jednym tez byly bo był mocno odbity od zaworu wiec to nie moje zawory na tłoku
Hehe to taki zart z tą odcinką
Myślę że w granicach 1,5-1,6 bara wytrzymaja ale co więcej to nikt nie wie
Teraz chce złożyć na prawdę mocny i bezpieczny setup
w maju chcemy leciec na Worther See furaczami wiec musi na majówkę już latać
No maska ni jak pasuje do lini grzbietu błotnika ale wiem że akurat maske z emki da sie zalozyc do seryjnych blotnikow wytarczy ją troszkę podrzeźbić i wchodzi gorzej w drugą stronę jak ma zostać ori maska a błotniki z emki wjechać....
Nie ściągnałem jeszcze miski (w ciul roboty na warsztacie a wiadomo najpierw praca później zabawa
Panewki podmieniałem bo spawałem iny spływ do miski a leżały na półce chyba z pol roku wiec nie wytrzymałem
Spokojnie trochę złośliwości w celu rozwoju tematu nigdy nie zaszkodzi
Ps. dzisiaj przyglądałem się tym tłokom co master pisałeś bo w pewnym momencie sam zwątpiłem ale zawory są idealne a odbicie jest na jednym tłoku i wiem że na jednym tez byly bo był mocno odbity od zaworu wiec to nie moje zawory na tłoku
BMWexpert Motorsport
-
hz10
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
co sie stało z panewką? wał ocalał?
-
tdserek
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E46 M54 + Borg Warner by Leo czas na stage 4
ja wiecej niz 1.5 bara nie bede ladowal.auto obecnie fajnie smigalo niestety musialem szarpac glowice . no coz czlowiek uczy sie na bledach teraz czas na zmiany i porzadne poskladanie motoru. 1.5 bara ladujemh i atakuje 6xx. obecnie autko juz robilo okolice niskich 6s 100-200 . jednak dane wklwje jak poskladam motor jeszcze raz i zmierze na racełogicu