e36 m50b31 turbo LPG

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Adi7010
User
Posty: 32
Rejestracja: 31 maja 2015, o 21:34
Imię: Adrian
lokalizacja: Kętrzyn

Re: e36 m50b31 turbo LPG

Post autor: Adi7010 »

Na wykresie bardzo dobrze widać to o czym mówiłem a mianowicie dałem ciała bo nie zorientowałem się że nie ma gazu w butli. Normalnie silnik ma moc odczuwalnie do około 6500 obr/min.
Obrazek

Wracając do sprzęgła to nie widzę zalet jedno tarczowego sprzęgła w porównaniu do dwu tarczowego. Żeby zrobić jedne i drugie sprzęgło potrzebuje jednomas a poza tym do jedno tarczowego docisk z disla i jakąś tarcze 240 obitą spiekiem lub kewlarem co swoje kosztuje. A do dwu tarczowego potrzebuje jeszcze tylko jedną tarcze 228mm, przetoczyć zamach i zrobić przekładkę co kosztuje około 300 zł, drugą tarcze i docisk mam w samochodzie teraz przenosi 400nm to wytrzyma :) Nawet na dwóch tarczach 228mm przeniesie więcej niż jedna 240mm. Poza tym pedał sprzęgła nie będzie twardszy i nie będzie gwałtownego ruszenia. Tylko skok pedału będzie trochę większy niż na jednej tarczy. A sprzęgło na dodatek i tak taniej wyjdzie zrobić niż jedno tarczowe a za rok czy dwa temat sprzęgła już nie wróci :)

Jedno takie sprzęgło już zrobiliśmy :D

Obrazek
Obrazek

Nawet na zużytym docisku który nie przenosił serii bez problemu wytrzymuje strzały z 3 biegu :D
ODPOWIEDZ