


czy ze skróceniem łańcucha to taki problem?korona pisze:Prasa jest Tomka, oczywiście home-made.mcgiver pisze:praska Twoja ?
miec taką praske to sama radośc , mam kilka siłowników , węże złączki pompę rozdzielacz , kilkanascie silników 1i 3 fazowych wiec prędzej czy puzniej praske tez sobie zrobię.
jesli m50 jest niższy o 4mm niż s50 to nie da rady dobrac korb z m20 lub m30 o długości 130mm
co do tłoków to gdzie będziesz je wykonywał?
korby na fotkach z m50?
Z niższym blokiem problem jest głównie w łańcuchu rozrządu, będzie za luźny i nic z tym nie zrobisz, korby i tłoki to nie problem. Tłoki na zamówienie wykona Wiseco ale jeszcze daleko do tego...
Maleckis - wiedziałempo co ci blok, weź mi go odsprzedaj
Kolektor oczywiście taki jak szwedzi robią z tym że mam kilka swoich patentów, jak zwykle zresztą
Tą z Wolsztyna ja wziąłemkrismax pisze:Obecny stan jego bloku, co stwierdziłem na słuch raczej zmusza do wymiany bloku również... Ty sie lepiej za skrzynią dla mnie porozglądaj. Nigdzie i nikt kurna nie ma...
a ktoś mi z Wolsztyna sprzątnął w dobrej cenie
Ten z Wolsztyna miał mi ją odłożyć. Trochę brzydko z jego strony że sprzedał ją Tobie...Sultan of spin pisze: Tą z Wolsztyna ja wziąłemw dobrej cenie ale trochę wyje
Zgadza się, niedługo w aucie zagości nowy tłumik wykonany przez MTG na moje indywidualne zamówienie wg rysunku, wzorem był tłumik Sebring dedykowany do 320 na pojedynczym wejściu. Jak będzie w aucie na pewno się pochwalę, dzięki Mario za wykonanieforti pisze:Korona widzialem na streetracingu ze Mario pokazywal twoj nowy wydech. Doszedl juz do ciebie? Moze zamontowales, moglbys podac linka do nagrania, jak glosno chodzi ci autko na tym Mario-wym wydechu?
ja kojarzę że tam był inny mankament , kolektor rozdymało i pekał , do czasu aż go wzmocniono. pisze:znane m3 turbo na naszym forum opisane mialo problem chyba z takim kolektorem ssacym (ze niby wiecej powietrza dostawalo sie do pierwszych celindrow i ostatnie dostawaly po dupie albo odwrotnie ciekawe .... powodzenia
Kolektor przeze mnie wykonany jest właśnie po to by zapewnić jednakowe napełnienie wszystkich cylindrów. Seryjny kolektor nie jest zły do 1 bar, ale gdy przepływy powietrza są większe to okazuje się że jego konstrukcja sprawia że dwa środkowe cylindry dostają za dużo powietrza a zewnętrzne za mało. Czym to grozi wiadomo... Widać to na pierwszym szkicu po lewej. pisze:znane m3 turbo na naszym forum opisane mialo problem chyba z takim kolektorem ssacym (ze niby wiecej powietrza dostawalo sie do pierwszych celindrow i ostatnie dostawaly po dupie albo odwrotnie ciekawe .... powodzenia
elmo0104 pisze:Adam wrzuć większą fotkę tego co masz w avatarze, bo mało na nim widać:P
Oczywiście, cały dolot jest tak zabezpieczony jak końcówki w kolektorze ssącym, po prostu na zdjęciu jeszcze tego nie ma.Michał_Małecki pisze:Adamie, skoro planujesz taki boost, który rozerwie kolektor ssący, to może warto byłoby zrobić warkoczyk spawu np. na końcu rury dolotowej do BOVa?