W końcu dotarłem do etapu składania.
Kupiłem całe wiadro nowych części, w tym łańcuch rozrządu.
Z dwóch pomp oleju zmontowałem jedną pompę, w której wywaliłem sitko. Bałem się, że się pokruszy i wpadnie do środka (znany temat w M57D30).
chudini3 pisze:Jakie zastosowanie samochodu? Jeśli street to nie widzę sensu.
vanos to zawsze sens ale wiaze sie umiejetnosciami sterowania i cala otoczka dookola co rowna sie $ .
Kamil przecież to samo napisałem tylko innymi słowami :P Chodziło mi o to że jeśli ma być to street to według mnie vanos powinien zostać bo daje profity
Właśnie wróciłem z garage i wychodzi na to żeby usunąć vanosa w s54 trzeba po prostu położyć kilka spawów przy maszynowo wycentrowanej zębatce. Tak zrobię! Vanosy S54 to obecnie tylko MS3. Stawiam silnik na EMU przez co jejstem zmuszony zrezygnować z elektronicznie sterownych ITB i vanosów.
g-rad pisze:Jeżeli jadzwin mowi ze nie poruszam to jak poruszam ?
Kiedy Jadzwin mówil ze nie poruszasz ? Pytam bo mi już we wrześniu 2013 pisal, że poruszam (specjalnie przed chwilą sprawdziłem) i że już odpalili s54b32 z oblugą obu wałków tylko przepustnica na lince, a w maju 2014 na szkoleniu EMU mówił o kilku już jeżdżących S54 w których emu steruje wałkami wystrojonych w ProjectXS przez Artura Kisielewskiego i sporej liczbie jeżdżących S50B32 - nie tylko w PL.