łojojoj , zeczywiscie malo miejsca na filtr. bez auta to ch.. nie robota. , niemoge na to patrzec.
zrobie Ci nowy kolektor za free, odeslij mi tylko stary.
No własnie, mógłbyś podać stopień spręzania w przypadku zestawu: blok m50b25nv, wał m52b28, tłoki m52b28 i korby m50b25nv ?, bo jest to dość popularny stroker, a jak szukam jaki jest stopień sprężania przy takim zestawie to raz czytam że jest 8,5, znowu ktoś inny pisze, że troche mniejszy od serii i juz niewiem jakie jest to CR.
pozdrawiam
tomxx92 pisze:Witam
Dlaczego zastosowałeś tłoki z m54b30, a nie z m52b28?? Jaka bybła by różnica gdybyś zastosował tłoki z m52b28??
pozdrawiam
Jesli bym założył tłoki z m52b28 to musiałbym odprężyć silnik przekładka lub grubsza sportowa uszczelka , nie chciałem bawić się w przekładki wiec założyłem tłoki m54b30 które odprężyły silnik .
No własnie, mógłbyś podać stopień spręzania w przypadku zestawu: blok m50b25nv, wał m52b28, tłoki m52b28 i korby m50b25nv ?, bo jest to dość popularny stroker, a jak szukam jaki jest stopień sprężania przy takim zestawie to raz czytam że jest 8,5, znowu ktoś inny pisze, że troche mniejszy od serii i juz niewiem jakie jest to CR.
pozdrawiam
tomxx92 pisze:No własnie, mógłbyś podać stopień spręzania w przypadku zestawu: blok m50b25nv, wał m52b28, tłoki m52b28 i korby m50b25nv ?, bo jest to dość popularny stroker, a jak szukam jaki jest stopień sprężania przy takim zestawie to raz czytam że jest 8,5, znowu ktoś inny pisze, że troche mniejszy od serii i juz niewiem jakie jest to CR.
pozdrawiam
Policz sobie, wszystkie wymiary i wykorbienie wału masz dane... jest tak jak pisze autor. Kolega ma tłoki od M54B30 (odprężające ten zestaw). W.W przez ciebie setup ma cos w okolicy 10.5:1
corey pisze:łojojoj , zeczywiscie malo miejsca na filtr. bez auta to chuj nie robota. , niemoge na to patrzec.
zrobie Ci nowy kolektor za free, odeslij mi tylko stary.
Nie ma tragedii . Udało mi się wcisnac grzybek kopia hks
Auto jest skończone , silnik odpalony wszystko jest git . Zostało tylko strojenie ale całkiem możliwe ze cale auto wyląduje na allegro za nie duza kasę ponieważ pilnie potrzebuje gotówki .
corey pisze:łojojoj , zeczywiscie malo miejsca na filtr. bez auta to chuj nie robota. , niemoge na to patrzec.
zrobie Ci nowy kolektor za free, odeslij mi tylko stary.
Szacuneczek dla Ciebie za tą propozycje . Pozdrawiam
corey pisze:łojojoj , zeczywiscie malo miejsca na filtr. bez auta to chuj nie robota. , niemoge na to patrzec.
zrobie Ci nowy kolektor za free, odeslij mi tylko stary.
Szacuneczek dla Ciebie za tą propozycje . Pozdrawiam
takich ludzi malo spotyka sie w pl:D gratki jest to dobra reklama:D jestem za takimi tranzakcjami jak najbardziej za!
to i przy okazji ja moze bede chetny na kolektor oczywiscie odplatne, u mnie reklame masz chcac nie chcac na cwiartkach a szykuje sie grubo w 2012,
tak co schowam 100mm wirnik sorki za ot.
ledwo co poskladales i znow do zyda, noname wstydz sie
"Wiosna coraz blizej" wiec trzeba działać żeby na początku sezonu wyjechać Jeśli ktoś byłby zainteresowany taki kolektorem to info na pw ( mam dwie sztuki na sprzedaż)
Po oszlifowaniu owalnych części kolektora ssącego pod silikonowe złączki dać klej do szyb / silikon czy jakiś inny sprawdzony materiał w celu uszczelnienia?
rom089 pisze:wyjscia do cylindrow mogly byc owalne tak jak w m50 ale mysle ze to nie az taki problem:) nie bedzie problemu z puchnięciem kolektora ?
Testowany przez spawacza w rożny sposób i stwierdził ze wytrzyma bez wzmocnień w środku , blacha 3mm o większej twardości niż powszechnie stosowana . Jeśli coś będzie sie działo to zostaną wstawione pręty do środka.
Po oszlifowaniu owalnych części kolektora ssącego pod silikonowe złączki dać klej do szyb / silikon czy jakiś inny sprawdzony materiał w celu uszczelnienia?
[..]