BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

czy moze byc to wina sprzegla tego mojego tiltona 3 tarczowego? czy ktos sie z czyms takim spotkal. na forum nie mamy rozwiazan? kapor musi zostac bo i tak na 3 nie ma trakcji
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: chudini3 »

To na 100% wina sprzęgła, bo klei 100%. Tzn przenosi wszystko bez najmniejszego uślizgu co powoduje powyższe awarie. Raczej nic z tym nie zrobisz poza mocnymi półosiami, niestety wtedy dyfer i skrzynia będzie kończyć podobnie jak obecne półosie ;-)
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: DawidLwa »

Zastosuj piasty i polosie od e32 , zapomniesz o problemie raz na zawsze
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

z checia nabede taki zestaw jak cos fo info priv
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: DawidLwa »

Niestety nie kupisz gotowego zestawu. Lozyska musisz kupic wg wymiarów(wew.wymiar jest inny) odsadzić tarcze,flansze dyfra 210 i troche ingerencji tokarza i ogień... Na każdym biegu :śmiech:
metan
User
Posty: 88
Rejestracja: 23 paź 2010, o 22:22
Imię: Sławek
lokalizacja: Włocławek

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: metan »

W zalozeniu producentow aut sprzeglo mialo byc i jest takim bezpiecznikiem,ma nie przeniesc mocy ktora moze byc niebezpieczna dla reszty ukladu,sprzegla dobierane sa z jakas rezerwa na dodatkowe moce,ale nadal maja za zadanie ratowac auto przed wiekszymi stratami,zwiekszajac moc o 100% pierwsze ma pasc sprzeglo,i najczesciej pada,zmieniamy na takie ktore nie podda sie,to nastepne elementy przeniesenia napedu padaja,naturalna kolej rzeczy,z czasem trzeba bedzie zmieniac wszystko od skrzyni,wal,dyfry polosie,zwiekszacie moc silnika reszte traktujecie po macoszemu,tak jak pisza koledzy trzeba zmieniac naped na taki ktory w serii byl zblizony do przenoszenia takich mocy,niuta wyjscia nie ma,prosze nie traktowac tej wypowiedzi jako uderzenie w kogos,ale moim zdaniem nie da sie isc w grube moce i czasy,zwiekszajac tylko moc silnika a reszte olewajac,z czasem to sie zemsci,czasami lepiej niech to sprzeglo uslizgnie i bezpiecznie dowiezie nas do celu niz przeniesie ale wysra sie element ktory uniemozliwi jazde i naciagnie nas na koszta i czas,wbrew temu co wiekszosc z nas mysli,dobranie sprzegla w fabryce to juz duzo czasu zmarnowanego na testy obliczenia,nie problem w fabryce zalozyc juz 3 tarcza ktory przeniesie wszystko,tylko juz tam ktos wpadl ze lepiej niech pada sprzeglo niz reszta ukladu
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

hmm to ja moze powiem tak. wymienione jest sprzeglo skrzynia dyfer wozek mocowanie wozka dyfra polosie elastozlacze wal z zalozenia albo wszyscy pisza bajki o swoich mocnych autach albo to auto jest naprawde mocne. wloze poloski wymienie na wszelki wypadek wal i jade na hamownie a potem bedsiemy gdybac co dalej.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: leo »

Fura nakur.... aż miło, miałem dzisiaj przyjemność zasiąść obok kierownika i jest moc :)

Czuć że chętnie będzie ukręcało kolejne półosie :D
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 845
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: KonradGT »

:clap:

Uwielbiam ten projekt :pasuje: Moje ulubione E36 :rolleyes2:

Szkoda tylko ze felgi juz nie Roty, tak? Sprzedałeś?

Nadal mocno podlane paliwem czy było jakieś strojenie?

BTW, Jak wygram jutro w dużego lotka, to w piątek jestem we Wrocku po nią, jaram się jak pochodnia :devill2:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

W niedziele sprawdzalismy kilka usawien i nie ukrywam ze jest jeszcze przed oststecznym strojeniem. podlana na bogato afr w granicach 10.5 natomiast udalo sie poleciec 267 km na "niemieckiej autostradzie :hammer: :clap: .wiecej balbym sie jechac bo szyby sie uchylaja przy tej predkosci.
Leo stwierdzil ze zapierdala. a dalej jedziemy na 1 barze. zaplony obecnie na 11.






roty sprzedane dawno temu za szerokie brak trakcji.
na oz duzo wygodniej sie jezdzi a auto ladnie siadko zrobie fotki jak wroci z polerki glinkowania itp.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 845
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: KonradGT »

Takie prędkości w E36 robią już wrażenie :unsure:

Czekam z niecierpliwością na foty, dawaj coś w dużej rozdzielczości, będzie nowa tapeta na 100% :clap:

Mam jeszcze takie pytanie, czy po montażu rollbara zauważyłeś jakieś poprawione właściwości jezdne? Czy raczej spełnia tylko funkcję bezpieczeństwa?
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

raczej dziala na psyche. ze cos jest dodatkowo co moze pomoc. co do wlasciwosci ...ciezko jest zwrocic uwage na takie rzeczy gdy pierwsze 3 biegi starasz ske trafic we wlasciwy pas.

zapomnialem dodac zw podczas ostatnich testow mielismy okazje skonfrontowac sie z jaguarem ftype 5.0 sc 500km 625nm i 8 biegowy automat quickshift. mina Pana byla bezcenna.dla takich chwil warto robic takie projekty :pasuje:
Szejn
User
Posty: 16
Rejestracja: 2 cze 2013, o 20:16
Imię: Kamil
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: Szejn »

Widziałem, słyszałem... Jak to drze japę na odcince :) Jak odjeżdżałeś z Fatu to było jeszcze Cię słychać na Alei Pracy, a z oczy znikałeś mega szybko. Propsy za to!
Knopers
User
Posty: 65
Rejestracja: 23 sty 2013, o 21:46
Imię: Rafał
lokalizacja: Wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: Knopers »

Zajebisty projekt.. w niedziele w Ecu project byles? znajomy byl i mowil ze bardzo fajna e36 czerwona byla :D gratuluje fury, jak i zazdroszcze satysfakcji objezdzania takich fur :D chetnie bym zobaczyl na zywo Twoja coupetke :clap:
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW e36 m50 1.1 387/517 finalnie 1.45 ?/? NEW stage3 17s

Post autor: tdserek »

Tak bylem w sobote...wymienialem wal bo krzyzak nie przezyl...auto obecnie bedsie dopieszczane po 2 letniej przerwie.

Wymieniam jeszcze uszczelke pod turbo na cometic bo poprzednio wydmuchalo.
ODPOWIEDZ