RX8 m50 turbo
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: RX8 m50 turbo
To turbo do driftu tu średnio pasuje, najlepiej sprawdza się przy tym litrażu gt3076 na żeliwie 0.82 lub 1.06. Sprzęgło też będzie się ślizgać, do driftu najlepiej pasuje tu dwutarcz bez spieku.
-
- Turbo-Team
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2014, o 09:56
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krasnik
Re: RX8 m50 turbo
Co do turbo to mam taką świadomość ale tą turbine nowke miałem praktycznie pół darmo i stąd wybór, narazie musi wystarczyć. Sprzęgło dwutarcz też jest w planach na przyszłość, jedno już wykonaliśmy ze znajomym i narazie bez problemu jeździ w 2jz turbo ze skrzynią BMW. Mam nadzieję że sprzęgło strojenie wytrzyma. Pytanie do tych bardziej doświadczonych, jaką moc da radę uzyskać z tego setupu? Myślałem o ok 380 km
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: RX8 m50 turbo
Nie ma co panikować, ma prawie 2.9 pojemności i vanosa to ten HX35 wstać wstanie. Do driftu do takiej pojemności na takie moce nie wkładałbym żeliwa większego, niż 0,82 przy GT30.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Turbo-Team
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2014, o 09:56
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krasnik
-
- Turbo-Team
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2014, o 09:56
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Krasnik
Re: RX8 m50 turbo
Posiada ktoś sprawdzony opis pinów gniazda wiązki silnikowej m50b25vanos (tego okrągłego) i gniazda ECU?