Atomowy dupowoz E34 m50b20 T-LPG ~~220KM300Nm
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
lepiej ale wtedy trzeba zaczynac wszystko od nowa ;P
co pewnie i tak sie stanie, dopoki nie bedzie cieplo zawieszam prace :-)) bez przymiarek do auta z klima, z wezami od niej, nie mam szans zrobic tego tak jak chce
co pewnie i tak sie stanie, dopoki nie bedzie cieplo zawieszam prace :-)) bez przymiarek do auta z klima, z wezami od niej, nie mam szans zrobic tego tak jak chce
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
- Qwet
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
Wypowiem się w temacie LPG.
Wtryskiwacze REG FAST są zbyt mało wydajne, przy 45KM/cyl i to silnik doładowany, nawet z wielkimi dyszami będą potrzebowały ciśnienia gazu minimum 1,2 bara względem kolektora inaczej zapętli wtrysk pod odcinką. Poza tym REG FAST inaczej niż nazwa wskazuje są dość wolne, więc przy dużych dyszach i wysokim ciśnieniu nie wyrobią się na wolnych obrotach. Do twojego zastosowania idealne będą HANA niebieskie - wydajne i bardzo szybkie.
Reduktor KME Gold to bomba ciśnieniowa, ale jest bardzo słabiutki termicznie. W wolnossącym silniku termicznie obrabia maksymalnie 170 koni, a w doładowanym maksymalnie 140 koni. Do twojego silnika dwa goldy będą na styk (termicznie).
Niestety w doładowanych silnikach, o ile reduktory nie mają problemu z utrzymaniem ciśnienia gazu, za to z temperaturą gazu prawie zawsze jest problem.
Wtryskiwacze REG FAST są zbyt mało wydajne, przy 45KM/cyl i to silnik doładowany, nawet z wielkimi dyszami będą potrzebowały ciśnienia gazu minimum 1,2 bara względem kolektora inaczej zapętli wtrysk pod odcinką. Poza tym REG FAST inaczej niż nazwa wskazuje są dość wolne, więc przy dużych dyszach i wysokim ciśnieniu nie wyrobią się na wolnych obrotach. Do twojego zastosowania idealne będą HANA niebieskie - wydajne i bardzo szybkie.
Reduktor KME Gold to bomba ciśnieniowa, ale jest bardzo słabiutki termicznie. W wolnossącym silniku termicznie obrabia maksymalnie 170 koni, a w doładowanym maksymalnie 140 koni. Do twojego silnika dwa goldy będą na styk (termicznie).
Niestety w doładowanych silnikach, o ile reduktory nie mają problemu z utrzymaniem ciśnienia gazu, za to z temperaturą gazu prawie zawsze jest problem.
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
ze tak powim pasmatrim uwidzim
nie wiem co masz do golda ale w subaraku ogarnia 230 koni bez problemu i idzie jak zly do odcinki, czytalem te brednie o wydajnosci cieplnej, jakos testow nie widzialem, to ze sie rozszczelnia na bembranach to inna sprawa ale poza tym nie widze w nim wad
u mnie beda dwa silvery plus te omvl- jezeli nie stykna pod odcine to zrobi sie delikatna dolewke paliwa, nie ma z tym najmniejszego problemu, poza tym jak bedzie sie pompowac nic nie szkodzi zeby przelaczal sie nawet na pb powyzej dajmy na to 4 tysi bo w cywilnej jezdzie przy 3.5k spokojnie da sie poruszac bez zamulania
temperatura tez nie mieszajet, mam teraz podgrzewacz, gdyby faktycznie bylo tak jak piszesz i parownik by sie wystudzal tez nie jest to problemem, mysle ze w marcu rusza prace, obym wiedzial ze nie bedzie juz sniegu i soli, teren mi troche wyschnie wyciagne crxa i uziemie bete
ps
myslalem ze jak bede mial flansze z kawalkami runerow przykreconych do glowicy to mi ich nie pokrzywi- niestety byl to moj blad i mozna bylo wyciac flansze i robic konkretne runery tak jak BOG porzykazal a nie rzezbic w G odchylka byla prawie 2mm
) jak poszedl do planowania, wszystkie graty juz sa skompletowane, ssaak przystosowany do wiercenia dysz i nowych wtryskow takze niebawem!
nie wiem co masz do golda ale w subaraku ogarnia 230 koni bez problemu i idzie jak zly do odcinki, czytalem te brednie o wydajnosci cieplnej, jakos testow nie widzialem, to ze sie rozszczelnia na bembranach to inna sprawa ale poza tym nie widze w nim wad
u mnie beda dwa silvery plus te omvl- jezeli nie stykna pod odcine to zrobi sie delikatna dolewke paliwa, nie ma z tym najmniejszego problemu, poza tym jak bedzie sie pompowac nic nie szkodzi zeby przelaczal sie nawet na pb powyzej dajmy na to 4 tysi bo w cywilnej jezdzie przy 3.5k spokojnie da sie poruszac bez zamulania
temperatura tez nie mieszajet, mam teraz podgrzewacz, gdyby faktycznie bylo tak jak piszesz i parownik by sie wystudzal tez nie jest to problemem, mysle ze w marcu rusza prace, obym wiedzial ze nie bedzie juz sniegu i soli, teren mi troche wyschnie wyciagne crxa i uziemie bete
ps
myslalem ze jak bede mial flansze z kawalkami runerow przykreconych do glowicy to mi ich nie pokrzywi- niestety byl to moj blad i mozna bylo wyciac flansze i robic konkretne runery tak jak BOG porzykazal a nie rzezbic w G odchylka byla prawie 2mm

- Qwet
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
To nie reduktor się wychładza. Mimo gorącego reduktora, przy bucie temperatura gazu leci na łeb na szyję poniżej 0*C i w rury wpada faza ciekła. Chodzi o to, żeby zwiększyć wydajność ciśnieniową w GOLDzie usunięto przegrody na drodze fazy lotnej i dlatego gaz nie ma szans się ogrzać. Owszem chwilowo da radę w 280-konnym V8 bo ciśnienie nie spadnie o 0,2 bara, tak samo w subaru, ale wystarczy przeciągnąć na kilku biegach pod rząd żeby na wtryski poszła faza ciekła.
Doskonałym przykładem jest Alfa romeo 156 2.5 V6 którą osobiście stroiłem, na goldzie. Ciśnienie trzyma sztywno do odcinki, ale przy rozpędzaniu do 200kmh temperatura gazu zdążyła spaść do 0*C, przy czym temp reduktora 95*C.
Doskonałym przykładem jest Alfa romeo 156 2.5 V6 którą osobiście stroiłem, na goldzie. Ciśnienie trzyma sztywno do odcinki, ale przy rozpędzaniu do 200kmh temperatura gazu zdążyła spaść do 0*C, przy czym temp reduktora 95*C.
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
ano widzisz o tym aspekcnie nie myslalem, mysle ze problem bedzie znikomy bo i mocy nie bedzie zaduzo, a nie musze na gazie walic do odcinki, auto nie bedize mi sluzylo do sportu tylko dalej jako dupowoz z mozliwoscia sprawnego wyprzedzania
napiszcie mi lepiej co robic z krokowym i z kolektorem, ostatnio go zdejmowalem do nowej listwy, odme zabezpieczylem drutem :-) i opaskami do krokowca od odmy odchodzi jeszcze maly wezyk do odmy w pokrywie- ja bym go olal i zaslepil
a przewod od krokowca ten ktory teraz wchodzi w dolot przed przepustnica i za przeplywka?? wpinac normalnie w dolot? w hondzie doladowanie nie robi mu problemu bo i tak na luzie go nie ma :-))) to samo serwo jak sie cisnie to nie hamuje
no i ostatnie co z przeplywka? musze ja dac i tak i tak przed turbo bo 200 km na strojenie bede musial dojechac, przedluzyc tylko przewod? czy jeszcze jakies myki?
napiszcie mi lepiej co robic z krokowym i z kolektorem, ostatnio go zdejmowalem do nowej listwy, odme zabezpieczylem drutem :-) i opaskami do krokowca od odmy odchodzi jeszcze maly wezyk do odmy w pokrywie- ja bym go olal i zaslepil
a przewod od krokowca ten ktory teraz wchodzi w dolot przed przepustnica i za przeplywka?? wpinac normalnie w dolot? w hondzie doladowanie nie robi mu problemu bo i tak na luzie go nie ma :-))) to samo serwo jak sie cisnie to nie hamuje
no i ostatnie co z przeplywka? musze ja dac i tak i tak przed turbo bo 200 km na strojenie bede musial dojechac, przedluzyc tylko przewod? czy jeszcze jakies myki?
-
- Turbo-Team
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 lut 2010, o 19:38
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Kraków
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
Lepie coś podobnego do Twojego kolektora tylko z kolanami odwróconymi do góry. i moje pytanie- jaką masz średnice rury zbiorczej?Ktoś doradzi jaka najlepsza?
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
mam 50, niby to troche za malo ale wejscie do sprezarki nie ma nawet tyle wiec stwierdzilem ze i tak wszystko skisnie przed sprzezarka i nie ma potrzeby wiekszej :-)
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
Daj fi 60 nie zaszkodzi a i pod zewnętrzny WG bedzie w sam raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
Mowa o turbiniecaserwis pisze:Daj fi 60 nie zaszkodzi a i pod zewnętrzny WG bedzie w sam raz.
atom1 pisze: wybor padl na nia bo daje rade do ponad 300 kucy( a i tak tylu miec nie bede) ma wbudowany bov wiec 100 mniej, i wg kolejna kasa mniej
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
https://plus.google.com/u/0/photos/1053 ... 7072017057" onclick="window.open(this.href);return false;
mocno meczace jest to zmniejszanie zdjec do rozmiaru kalkulatora- juz nawet nie ma takich monitorow wiec wklejam tylko link do albumu, kolektor niestety w ogole nie pasowal i musialem ulepic czesciowo od nowa przy czym przeplyw zostal juz calkowicie zburzony :-) no ale trudno, wazne ze turbo wisi kolektor owiniety bandazem wzmocniony 3 podporami, do tegozrobiona rurka splywu i dolot ze sprezarki do icka
jutro kolejny ciezki dzien i mam nadizeje ze zrobie wydech podepne smarowanie i od jutra woz bedzie w miare mobilny, zostanie zrobic porzadek z gazem i pod maska a potem gonic na strojenie
mysle ze na koniec tygodnia wyjade w pelni gotowosci
mocno meczace jest to zmniejszanie zdjec do rozmiaru kalkulatora- juz nawet nie ma takich monitorow wiec wklejam tylko link do albumu, kolektor niestety w ogole nie pasowal i musialem ulepic czesciowo od nowa przy czym przeplyw zostal juz calkowicie zburzony :-) no ale trudno, wazne ze turbo wisi kolektor owiniety bandazem wzmocniony 3 podporami, do tegozrobiona rurka splywu i dolot ze sprezarki do icka
jutro kolejny ciezki dzien i mam nadizeje ze zrobie wydech podepne smarowanie i od jutra woz bedzie w miare mobilny, zostanie zrobic porzadek z gazem i pod maska a potem gonic na strojenie

-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
Ja kopiuje tylko adres z fotosika i nigdy nic nie przerabiam i wszystko działa a do podanego linku trzeba się zalogować na co nie wszyscy mają chęć i ochotę
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
auć myslalem ze widac kurde, w takim razie musze cos pokombinowac, zamkneli imejdza i teraz tej pikasy uzywam, nie chce mi sie kolejnego programu ogarniac... musze pokminic z rozdzielczoscia
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
foty jak zwykle pierwyj sort ale trzeba sie brac do roboty a nie cykac, zrobione to co najwazniejsze na dzis :-)) myslalem ze wyjdzie wiecej, ale niestety za wiele nie zrobilem ale i tak wiecej niz sie spodziewalem haha
wylecial gaz tiktaki i zeliwo

niestety kolektor tak jak przewidywalem wyszedl w klimie- i dzisiaj to glownie z nim siedzialem zeby to jakos wyszlo, przeplyw zabuzylem calkowicie:D nie wiem czy spaliny nie beda wychodzic swiecami haha

no i siedzi szmonda, kolektor owiniety bandazem cos jak koc gasniczy- cale szcescie bo tym szklanym to bym umarl z nerwow, jest niezle

no i moje ulubione foto z dzisiaj:D

kolektor zamontowany i owiniety, sprezara podwieszona, dzisiaj lepilem DP, strasznie dlugi i ledwo wychodzi ale daje rade


tu jeszcze od srodka kolektor i jego wsporniki

no i splyw ze sprezarki tak nielubiany przez posiadaczy bmw :-)) a tu prosze pieknie lezy i dlugi jak stodola

musialem dorobic uszczelki bo oczywiscie do volvo czesci w sklepie nie ma zadnych :-)

gałgany zmienily postac i beda jakos dwa obok siebie, egt i boost, teraz smoke wiec kolorystycznie niezly festyn

w miedzyczasie podjalem walke z tempomatem od kolegi z forum no i czesciowa porazka- jako ze udalo sie zamontowac sterownik bo wtyczka byla, silniczek pod maska, to z czujnikami na pedaly jest gorzej- na hamulcy jest jednostopniowy a dostalem dwu na 4 piny? a na sprzeglo nie mam stelaza i zrobiona jest zworka
najgorsza jest manetka- niby miala byc tylko od dizla i benzyny ale jest cos jeszcze bo po zamontowaniu jak wezme tempomatem do gory to wlaczam od razu wycieraczke, a jak wezme wycieraczka na dol to wylaczam tempomat- tak byc nie moze tylko co zmienic manetke od tempomatu czy od wycieraczek

na koniec najlepszE:D likłid pertol gassssss
nowa parowozownia jescze nie dokonczona :-))

do tego zamiast miedzi fi6 wpadla farooo


i na koniec niestety zgnilo w kole zapasowym czyszczenie i reaktywny jutro epoxy i natluszczanie :}

ciezkie jest zycie starej bety
wylecial gaz tiktaki i zeliwo
niestety kolektor tak jak przewidywalem wyszedl w klimie- i dzisiaj to glownie z nim siedzialem zeby to jakos wyszlo, przeplyw zabuzylem calkowicie:D nie wiem czy spaliny nie beda wychodzic swiecami haha
no i siedzi szmonda, kolektor owiniety bandazem cos jak koc gasniczy- cale szcescie bo tym szklanym to bym umarl z nerwow, jest niezle

no i moje ulubione foto z dzisiaj:D
kolektor zamontowany i owiniety, sprezara podwieszona, dzisiaj lepilem DP, strasznie dlugi i ledwo wychodzi ale daje rade

tu jeszcze od srodka kolektor i jego wsporniki
no i splyw ze sprezarki tak nielubiany przez posiadaczy bmw :-)) a tu prosze pieknie lezy i dlugi jak stodola
musialem dorobic uszczelki bo oczywiscie do volvo czesci w sklepie nie ma zadnych :-)
gałgany zmienily postac i beda jakos dwa obok siebie, egt i boost, teraz smoke wiec kolorystycznie niezly festyn

w miedzyczasie podjalem walke z tempomatem od kolegi z forum no i czesciowa porazka- jako ze udalo sie zamontowac sterownik bo wtyczka byla, silniczek pod maska, to z czujnikami na pedaly jest gorzej- na hamulcy jest jednostopniowy a dostalem dwu na 4 piny? a na sprzeglo nie mam stelaza i zrobiona jest zworka
najgorsza jest manetka- niby miala byc tylko od dizla i benzyny ale jest cos jeszcze bo po zamontowaniu jak wezme tempomatem do gory to wlaczam od razu wycieraczke, a jak wezme wycieraczka na dol to wylaczam tempomat- tak byc nie moze tylko co zmienic manetke od tempomatu czy od wycieraczek

na koniec najlepszE:D likłid pertol gassssss
nowa parowozownia jescze nie dokonczona :-))
do tego zamiast miedzi fi6 wpadla farooo
i na koniec niestety zgnilo w kole zapasowym czyszczenie i reaktywny jutro epoxy i natluszczanie :}
ciezkie jest zycie starej bety
- Qwet
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Atomowy dupowoz E34 m50b20 (turbo w trakcie)
Wtryski valtekopodobne g**no. Powodzenia w strojeniu 
