E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: tdserek »

tort w pyte:D dajesz dasze:D kibicuje bo jak nie chcesz sprzedac to pokaz chociaz ile na takim setupie mozna mocy osiagnac:D
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: noname »

Wkoncu wlecialy ostatnie puzle układanki - wydech/wtryski/Ecumaster det3

Wtryski miały byc deka 630cc ale trafily sie Bosch 750cc@3bary , zapasa paliwa jest wiec mozna testowac wytrzymałosc seryjnego m50 .

Mam na sprzedaz dwa takie komplety wtryskiwaczy w lepszej cenie jak deka 630cc

Obrazek

Oraz wydech . Troche za bardzo kielich sklepałem :śmiech:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Problem mam natomiast z doborem filtru powietrza poniewaz przed turbina jest pare cm wolnego miejsca :/
Obrazek

Jesli ktos bedzie szukał flanszy pod replike gt35 to mam pare sztuk na sprzedaz + redukcje z 2.5" na 3" taka jak u mnie.

Orientuje sie ktos jaki gwint ma sonda Innovate AFR ?
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: forti »

gwint jest taki sam dla wszystkich sond m18X1,5
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: tdserek »

filtr tylko grzybek wchodzi w gre. powiedz ile chcesz za wtryski i jakie maja wtyki bo raczej nie ev1? jak cos to sie pisze na komplecik:D

czekam na wynik z hamowni musi peknac lekko 450km

ps. to m50 to nie takie seryjne bo tylko korby i blok zostalD: reszta to juz inne motory;D
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: noname »

forti pisze:gwint jest taki sam dla wszystkich sond m18X1,5
Dzieki :piwo:
tdserek pisze:filtr tylko grzybek wchodzi w gre. powiedz ile chcesz za wtryski i jakie maja wtyki bo raczej nie ev1? jak cos to sie pisze na komplecik:D

czekam na wynik z hamowni musi peknac lekko 450km

ps. to m50 to nie takie seryjne bo tylko korby i blok zostalD: reszta to juz inne motory;D
Problem jest taki ze nie moge zlokalizowac grzybka ktory ma srednice montazu 104mm

Wtyki ev6 ( wiekszosc samochodow usa maja takie wtryski ) Na złomie kupilem wiazke silnika z pajero za 20zl . Cena za 6 sztuk 1180zl.

Zeby sie nie nudzic w zime to dmucham az cos sie nie wysra :P
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: tdserek »

kto stroic bedzie lulkam? i czemu nie poszedles w emu? wtryski cena spoko tyle ze nie wiem czy nie beda za duze na wolnych moze byc grubo:D
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: Pat-325 »

tak, zdecydowanie tylko grzybek wchodzi w grę.
jednak muszlę masz bardziej wysunięta przed głowicę niż u mnie. spróbuj zamontować go na kolanku.
u mnie jest kolanko 45 stopni i mocno ciasno przy montażu, ale się mieści.

Obrazek
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: Karolo »

Nie sądze żeby zmieściło się tam cokolwiek. Pas jest blisko a lampy zaraz za nim. Ja bym założył drobną siateczke w dolot tak jak niektórzy dragowcy mają i ogień :heh:
Tak patrze na te końcówki zasilające turbine i jeżeli to te ze sklepu po ok. 15 zł/szt to nie wiem czy to dobry pomysł. Sama końcówka bardzo przewęża jego średnice. Ja u siebie do adaptera olejowego dorobiłem nowe dziubki o srednicy wew. ok 6 mm i takim sposobem pozbyłem się tego dziwnego zwężenia.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: noname »

tdserek pisze:kto stroic bedzie lulkam? i czemu nie poszedles w emu? wtryski cena spoko tyle ze nie wiem czy nie beda za duze na wolnych moze byc grubo:D
Tak Łukasz z imielina . Wszystko wyjdzie w praniu .

Pat-325 pisze:tak, zdecydowanie tylko grzybek wchodzi w grę.
jednak muszlę masz bardziej wysunięta przed głowicę niż u mnie. spróbuj zamontować go na kolanku.
u mnie jest kolanko 45 stopni i mocno ciasno przy montażu, ale się mieści.

Obrazek
Problem w tym ze u mnie jest ciasno na sam grzybek , kolanko sie zmiesci jak lampe wymontuje <lol>
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: Pat-325 »

na fotkach zawsze wygląda, że jest trochę miejsca.
a na żywo łapy nie można wsadzić.

też jestem ciekaw jakie będziesz miał wolne obroty :)
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: tdserek »

wg mnie grzybek spokojnie wejdzie :D po fotach tak wyglada lepiej zamontowac byle jakiego chinola niz smigac bez:D chyba ze nie boisz sie piachu:D
http://allegro.pl/hks-grzybek-style-fil ... 48860.html" onclick="window.open(this.href);return false; masz montaz 100mm i jest dosc plaski wiec wejdzie
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: k64 »

i wlasnie wolalem miec turbo na gorze calkiem niz na posrodku albo przy lampach blizko czy przednim pasie - Tam najwiecej piachu zawsze bedzie uwazam, wiecej niz nad maska !
turbo na wprost zaciaga miedzy tymi wszystkim pierdołami , a tu blaszka, a tu jakis kawalek czegos, a gt35 do malych nie nalezy , osobiscie uwazam ze albo na gorze calkiem albo w srodku ale bardzo daleko od lamp., wymysl jakas custom gabeczke jak nie wchodzi . przed tym siatke zwykla a jak nie to wytnij troche lampy wew i sru :devill2:
tomxx92
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2012, o 15:41
Imię: Tomek
lokalizacja: Bielawa

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: tomxx92 »

Witam
Dlaczego zastosowałeś tłoki z m54b30, a nie z m52b28?? Jaka bybła by różnica gdybyś zastosował tłoki z m52b28??
pozdrawiam
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: noname »

tomxx92 pisze:Witam
Dlaczego zastosowałeś tłoki z m54b30, a nie z m52b28?? Jaka bybła by różnica gdybyś zastosował tłoki z m52b28??
pozdrawiam
Jesli bym założył tłoki z m52b28 to musiałbym odprężyć silnik przekładka lub grubsza sportowa uszczelka , nie chciałem bawić się w przekładki wiec założyłem tłoki m54b30 które odprężyły silnik .
pluto
Turbo-Team
Posty: 219
Rejestracja: 21 sty 2011, o 01:43
Imię: Łukasz
lokalizacja: Łomża

Re: E36 Sedan M50B28 GT35 NoName

Post autor: pluto »

Tylko te półeczki w tłokach m54. Cienkie jak dupa węża ciekawe ile to wytrzyma.
ODPOWIEDZ