
BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
ten silnik wygląda w środku równie pancernie co abz audi więc okolice 600 powinien przyjąć bęz zająknięcia oczywiście przy odpowiednim strojeniu 

-
- User
- Posty: 43
- Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
- Imię: Kamil
- lokalizacja: SJZ
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Zawieszenie przednie ogarnięte, sworznie wymienione, relokatory drążków wydłużone, zbieżność ustawiona...
Można jechać w końcu na testy

Można jechać w końcu na testy

- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Czy takie niecentryczne obciążenie końcówek maglownicy to bezpieczne rozwiązanie? Nie obróci się to, albo nawet nie złamie?
www.turboBMW.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
W nissanach to rozwiązanie to absolutna podstawa zmian w zawieszeniu pod większy kąt wychylenia, testowane od wielu wielu lat. Mnie bardziej zastanawia solidność pospawania wahacza na samym jego końcu bez żadnego wzmocnienia, tak to przynajmniej z tego foto wyglądakorona pisze:Czy takie niecentryczne obciążenie końcówek maglownicy to bezpieczne rozwiązanie? Nie obróci się to, albo nawet nie złamie?
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Drift od zawsze rządził się swoimi prawami. Począwszy od spawania zwrotnic, wahaczy, mocowań pod zaciski hamulcowe po patenty jak wyżej na zdjęciu. Osobiście nigdy nie wyjechałbym czymś takim na ulice, ale jak auto jeździ po imprezach zamkniętych to raczej można sobie pozwolić na nieco więcej. Widzę na wejściu końcówek do magla nie ma żadnych manszet osłaniających, tak tylko do zdjęć czy założone coś?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Auto świetnie podaje, chyba nawet za dobrze bo z punktu widzenia obserwatora wydaje mi się że po wciśnięciu gazu od razu jest smażenie gumek...
Dźwięk jak "ciężarówka z urwanym tłumikiem" ale bez urazy mi się podoba ten świst przechodzący w syczenie jak pojawia się boost no i jak na auto do sportu chodzi przyjemnie cicho. Wielkie gratki za auto i oby jak najmniej awarii
Dźwięk jak "ciężarówka z urwanym tłumikiem" ale bez urazy mi się podoba ten świst przechodzący w syczenie jak pojawia się boost no i jak na auto do sportu chodzi przyjemnie cicho. Wielkie gratki za auto i oby jak najmniej awarii
-
- User
- Posty: 43
- Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
- Imię: Kamil
- lokalizacja: SJZ
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Udało się w końcu spalić kilka kompletów. Wrażenia z jazdy kosmos nie ma porównania do serii. Na 4 biegu można spokojnie latać.
Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
https://www.youtube.com/watch?v=pSSApBtkmoQ
Niestety stała się jakaś mała awaria i zalewa silnik... Świece, cewki, iskra, czujnik położenia wału ok. Jutro podepnę kompa i może cos pokaże.


Mniej nie dawałem bo szkoda półosiek...
pzdr Złotko
Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
https://www.youtube.com/watch?v=pSSApBtkmoQ
Niestety stała się jakaś mała awaria i zalewa silnik... Świece, cewki, iskra, czujnik położenia wału ok. Jutro podepnę kompa i może cos pokaże.
Nie odprężony 0,5b podobno ale testować nie będękorona pisze:zobaczymy ile wytrzyma M60 na seryjnym dole

W zeszłym sezonie miałem 2cm krótsze i było ok. Z tymi na razie tez nie ma problemu... Ogólnie to rozwiązanie ma swoje wady...korona pisze:Czy takie niecentryczne obciążenie końcówek maglownicy to bezpieczne rozwiązanie?
Mam te wahacze 3 sezon i nic nie pęka a swoje już przeszłyBlacha pisze:Mnie bardziej zastanawia solidność pospawania wahacza na samym jego końcu bez żadnego wzmocnienia, tak to przynajmniej z tego foto wygląda

Miałem kiedyś worki ale kiepsko to wyglądało :/Karolo pisze: Widzę na wejściu końcówek do magla nie ma żadnych manszet osłaniających, tak tylko do zdjęć czy założone coś?
Na początku miałem napompowane 2,5b i było kiepsko zmniejszyłem na 1,5 i było okBlacha pisze:Auto świetnie podaje, chyba nawet za dobrze bo z punktu widzenia obserwatora wydaje mi się że po wciśnięciu gazu od razu jest smażenie
gumek...

pzdr Złotko
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
M60 żre wachę jak szalone w drifcie, jak to możliwe że po dołożeniu sprężarki pali drastycznie mniej???złotko pisze: Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
- pajak2444
- User
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 maja 2011, o 13:50
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Długołęka
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Nie musisz klepać gazu do samej podłogi przy każdej chęci wykonania manewru,Blacha pisze:M60 żre wachę jak szalone w drifcie, jak to możliwe że po dołożeniu sprężarki pali drastycznie mniej???złotko pisze: Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Nie wydaje mi się.pajak2444 pisze:Nie musisz klepać gazu do samej podłogi przy każdej chęci wykonania manewru,Blacha pisze:M60 żre wachę jak szalone w drifcie, jak to możliwe że po dołożeniu sprężarki pali drastycznie mniej???złotko pisze: Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
Już wiadomo co było powodem awarii ??
-
- User
- Posty: 43
- Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
- Imię: Kamil
- lokalizacja: SJZ
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Prawdopodobnie padnięty regulator paliwa... Więcej info wrzucę jak wrócę z Torunia...pajak2444 pisze:Już wiadomo co było powodem awarii ??
-
- User
- Posty: 43
- Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
- Imię: Kamil
- lokalizacja: SJZ
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Pierwsze doświadczenie ze spalaniem stukowym...

Głowica i tłoki do wymiany, pierścienie całe...
Blok cały bez większych uszkodzeń...
Kompletuje części, odprężam, składam, stroje i jeżdżę dalej
mam taka nadzieje :p

Głowica i tłoki do wymiany, pierścienie całe...
Blok cały bez większych uszkodzeń...
Kompletuje części, odprężam, składam, stroje i jeżdżę dalej

-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Dobrze że się nie poddajesz ale dlaczego doszło do stuku? Przecież setup miał być mega bezpiecznie wystrojony.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Dwa posty wyżej mowa o padniętym regulatorze paliwa, może to jest przyczyną.
www.turboBMW.pl
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT
Mozesz pokazac wiecej zdjec i glowicy tez?