BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: hz10 »

ten silnik wygląda w środku równie pancernie co abz audi więc okolice 600 powinien przyjąć bęz zająknięcia oczywiście przy odpowiednim strojeniu :smile2:
złotko
User
Posty: 43
Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
Imię: Kamil
lokalizacja: SJZ

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: złotko »

Zawieszenie przednie ogarnięte, sworznie wymienione, relokatory drążków wydłużone, zbieżność ustawiona...
Można jechać w końcu na testy :D

Obrazek
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: korona »

Czy takie niecentryczne obciążenie końcówek maglownicy to bezpieczne rozwiązanie? Nie obróci się to, albo nawet nie złamie?
www.turboBMW.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: Blacha »

korona pisze:Czy takie niecentryczne obciążenie końcówek maglownicy to bezpieczne rozwiązanie? Nie obróci się to, albo nawet nie złamie?
W nissanach to rozwiązanie to absolutna podstawa zmian w zawieszeniu pod większy kąt wychylenia, testowane od wielu wielu lat. Mnie bardziej zastanawia solidność pospawania wahacza na samym jego końcu bez żadnego wzmocnienia, tak to przynajmniej z tego foto wygląda
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: Karolo »

Drift od zawsze rządził się swoimi prawami. Począwszy od spawania zwrotnic, wahaczy, mocowań pod zaciski hamulcowe po patenty jak wyżej na zdjęciu. Osobiście nigdy nie wyjechałbym czymś takim na ulice, ale jak auto jeździ po imprezach zamkniętych to raczej można sobie pozwolić na nieco więcej. Widzę na wejściu końcówek do magla nie ma żadnych manszet osłaniających, tak tylko do zdjęć czy założone coś?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: Blacha »

Auto świetnie podaje, chyba nawet za dobrze bo z punktu widzenia obserwatora wydaje mi się że po wciśnięciu gazu od razu jest smażenie gumek...
Dźwięk jak "ciężarówka z urwanym tłumikiem" ale bez urazy mi się podoba ten świst przechodzący w syczenie jak pojawia się boost no i jak na auto do sportu chodzi przyjemnie cicho. Wielkie gratki za auto i oby jak najmniej awarii
złotko
User
Posty: 43
Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
Imię: Kamil
lokalizacja: SJZ

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: złotko »

Udało się w końcu spalić kilka kompletów. Wrażenia z jazdy kosmos nie ma porównania do serii. Na 4 biegu można spokojnie latać.
Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.

https://www.youtube.com/watch?v=pSSApBtkmoQ

Niestety stała się jakaś mała awaria i zalewa silnik... Świece, cewki, iskra, czujnik położenia wału ok. Jutro podepnę kompa i może cos pokaże.
korona pisze:zobaczymy ile wytrzyma M60 na seryjnym dole
Nie odprężony 0,5b podobno ale testować nie będę ;)
korona pisze:Czy takie niecentryczne obciążenie końcówek maglownicy to bezpieczne rozwiązanie?
W zeszłym sezonie miałem 2cm krótsze i było ok. Z tymi na razie tez nie ma problemu... Ogólnie to rozwiązanie ma swoje wady...
Blacha pisze:Mnie bardziej zastanawia solidność pospawania wahacza na samym jego końcu bez żadnego wzmocnienia, tak to przynajmniej z tego foto wygląda
Mam te wahacze 3 sezon i nic nie pęka a swoje już przeszły ;)
Karolo pisze: Widzę na wejściu końcówek do magla nie ma żadnych manszet osłaniających, tak tylko do zdjęć czy założone coś?
Miałem kiedyś worki ale kiepsko to wyglądało :/
Blacha pisze:Auto świetnie podaje, chyba nawet za dobrze bo z punktu widzenia obserwatora wydaje mi się że po wciśnięciu gazu od razu jest smażenie
gumek...
Na początku miałem napompowane 2,5b i było kiepsko zmniejszyłem na 1,5 i było ok :) Mniej nie dawałem bo szkoda półosiek...


pzdr Złotko
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: Blacha »

złotko pisze: Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
M60 żre wachę jak szalone w drifcie, jak to możliwe że po dołożeniu sprężarki pali drastycznie mniej???
Awatar użytkownika
pajak2444
User
Posty: 71
Rejestracja: 30 maja 2011, o 13:50
Imię: Wojtek
lokalizacja: Długołęka

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: pajak2444 »

Blacha pisze:
złotko pisze: Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
M60 żre wachę jak szalone w drifcie, jak to możliwe że po dołożeniu sprężarki pali drastycznie mniej???
Nie musisz klepać gazu do samej podłogi przy każdej chęci wykonania manewru,
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: Blacha »

pajak2444 pisze:
Blacha pisze:
złotko pisze: Najbardziej zaskoczyło mnie spalanie połowa tego co spalała wcześniej.
M60 żre wachę jak szalone w drifcie, jak to możliwe że po dołożeniu sprężarki pali drastycznie mniej???
Nie musisz klepać gazu do samej podłogi przy każdej chęci wykonania manewru,
Nie wydaje mi się.

Już wiadomo co było powodem awarii ??
złotko
User
Posty: 43
Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
Imię: Kamil
lokalizacja: SJZ

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: złotko »

pajak2444 pisze:Już wiadomo co było powodem awarii ??
Prawdopodobnie padnięty regulator paliwa... Więcej info wrzucę jak wrócę z Torunia...
złotko
User
Posty: 43
Rejestracja: 5 lut 2013, o 16:32
Imię: Kamil
lokalizacja: SJZ

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: złotko »

Pierwsze doświadczenie ze spalaniem stukowym...

Obrazek

Głowica i tłoki do wymiany, pierścienie całe...
Blok cały bez większych uszkodzeń...

Kompletuje części, odprężam, składam, stroje i jeżdżę dalej ;) mam taka nadzieje :p
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: Blacha »

Dobrze że się nie poddajesz ale dlaczego doszło do stuku? Przecież setup miał być mega bezpiecznie wystrojony.
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: korona »

Dwa posty wyżej mowa o padniętym regulatorze paliwa, może to jest przyczyną.
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: BMW e30 m60b40 turbo DRIFT

Post autor: forti »

Mozesz pokazac wiecej zdjec i glowicy tez?
ODPOWIEDZ