kupiłem to: http://www.allegromat.pl/aukcja42111" onclick="window.open(this.href);return false;
i z bocznego dekla koło filtra z czujnikiem/włacznikiem oleju

zrobiłem to





jest to przygotowanie pod smarowanie turbiny oraz dodatkowe wejscie na temp i ciśnienie oleju .
gwint 1/4"
nastepna sprawa ;zaleta montowania turbiny na upmouncie czyli spływ powyzej lustra oleju









Pozatym dzięki temu ,że wreszcie pomierzyłem dokładnie komore spalania i wykonałem na wszystkich tłokach delikatne naciecia pod zawory ssące samymi zaworami

CR wychodzi 8,2:1 z uszczelką 1,2mm i tutaj juz brakuje mi około 0,2mm na manewry zaworów ssacych , z tąd pomysł delikatnego szlifniecia tłoków w miejscach potencjalnego styku tłoka z zaworem .




ps:wystajaca masa na styku bloku i osłony rozrządu to nie silikon sanitarny tylko uszczelka formowalna z aktywatorem firmy CHESTERTON którą uzywam od lat do takich połaczeń i zarówno miski jak i dekle zaworowe są suche
