
BMW e36 328ti
-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e36 328ti
przez bagaja montowany czy od przodu? :P kolejna Ascona turbo się buduje czy co to tam stoi w tle na hali? 

-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Od frontu, musiałem fotele wyrzucić 
Manta się buduje (brat właściciela Ascony - baj de łej ostatni pomiar to ET 12.9@192km/h). Miała być wolnossąca 2.5 v6, ale już wiadomo że będzie 3.2biT
https://www.youtube.com/watch?v=xdwFx-H ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Manta się buduje (brat właściciela Ascony - baj de łej ostatni pomiar to ET 12.9@192km/h). Miała być wolnossąca 2.5 v6, ale już wiadomo że będzie 3.2biT

https://www.youtube.com/watch?v=xdwFx-H ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
I kolejny spam update.. procedura startu zainstalowana.
Póki co na przypał ustawiona 3500rpm. Pomiary i ustawienie będę dogrywał po zmianie przełożenia dyfra.. mam nadzieję, że w ciągu kilku dni się uda
https://www.youtube.com/watch?v=otsmYF3YKP4" onclick="window.open(this.href);return false;
Póki co na przypał ustawiona 3500rpm. Pomiary i ustawienie będę dogrywał po zmianie przełożenia dyfra.. mam nadzieję, że w ciągu kilku dni się uda

https://www.youtube.com/watch?v=otsmYF3YKP4" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Coś mi temat spadł to podbije. Ostatnio głównie jeżdżę po różnych imprezach, także mało się dzieje.
Dzisiaj na szybko ściągaliśmy skrzynię, bo coś hałasowało. Odkręciły się śrubki od flanszki uszczelniacza skrzyni - szybka akcja, klej do gwintów i znów na drodze.
A do tego szybki test sprzęgła.
https://www.youtube.com/watch?v=_e6K4mWph00" onclick="window.open(this.href);return false;



Dzisiaj na szybko ściągaliśmy skrzynię, bo coś hałasowało. Odkręciły się śrubki od flanszki uszczelniacza skrzyni - szybka akcja, klej do gwintów i znów na drodze.
A do tego szybki test sprzęgła.
https://www.youtube.com/watch?v=_e6K4mWph00" onclick="window.open(this.href);return false;



- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW e36 328ti
To sprzęgło tak zadymiło? Chyba nie trzyma zbyt dobrze 

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 328ti
Docisk M57 z samoregulatorami wcale nie jest taki super
Do normalnego użytkowania i w miare łagodnego wchodzenia boostu jest ok. Do strzelania się nie nadaje na dłuższą mete i słabo trzyma na organice momenty 550+

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Potwierdzam, samoregulatory żyją własnym życiem przy kopaniu.
I to będzie jeden z kolejnych modów, zmiana na dwutarcz by Karolo
PS. Dymiły się opony, nie sprzęgło
I to będzie jeden z kolejnych modów, zmiana na dwutarcz by Karolo

PS. Dymiły się opony, nie sprzęgło

- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: BMW e36 328ti
A docisk z e34 m5 nie ca rady? 

-
- Turbo-Team
- Posty: 357
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
- Imię: Paweł
- lokalizacja: WLKP
Re: BMW e36 328ti
to w takim razie jaki polecicie dobry docisk bez samoregulatora do dwutaczu? 

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 328ti
Nie siądzie, bo ma inną średnice montażową i rozstaw kołków.Pietrek.L pisze:A docisk z e34 m5 nie ca rady?
Docisk M57 nie jest zły, ale nie nadaje się do kopania, bo ma regulatory i cienki talerz, który stosunkowo szybko wygina się w stożek po takim traktowaniu.
Ja używam do wyczynu takich docisków:

Szacuje, że 1000 nm przeniesie jak nic na dobrze zrobionym 2 tarczu. Po udanych testach w kutym m50t i kutym V8+m112 szykuje obecnie 2 takie sprzęgła do wozów 700+ pod bardzo trudne warunki użytkowania. Jedyna wada tego tematu to bardzo wysoka cena docisku i trudności z jego optymalnym spasowaniem, ale parametry rekompensują wszystko.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Karol, przecież docisk Sachs Performance do M57/S54 lajtowo znosi 700NM nawet na 1 tarczy (sprawdzone)Karolo pisze:Nie siądzie, bo ma inną średnice montażową i rozstaw kołków.Pietrek.L pisze:A docisk z e34 m5 nie ca rady?
Docisk M57 nie jest zły, ale nie nadaje się do kopania, bo ma regulatory i cienki talerz, który stosunkowo szybko wygina się w stożek po takim traktowaniu.
Ja używam do wyczynu takich docisków:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c3508fc094a41e1.html
Szacuje, że 1000 nm przeniesie jak nic na dobrze zrobionym 2 tarczu. Po udanych testach w kutym m50t i kutym V8+m112 szykuje obecnie 2 takie sprzęgła do wozów 700+ pod bardzo trudne warunki użytkowania. Jedyna wada tego tematu to bardzo wysoka cena docisku i trudności z jego optymalnym spasowaniem, ale parametry rekompensują wszystko.

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 328ti
i 800nM kazdy jeden docisk na dwutarczy, nie potrzeba jakiś super docisków.Michał_Małecki pisze:Karol, przecież docisk Sachs Performance do M57/S54 lajtowo znosi 700NM nawet na 1 tarczy (sprawdzone)Karolo pisze:Nie siądzie, bo ma inną średnice montażową i rozstaw kołków.Pietrek.L pisze:A docisk z e34 m5 nie ca rady?
Docisk M57 nie jest zły, ale nie nadaje się do kopania, bo ma regulatory i cienki talerz, który stosunkowo szybko wygina się w stożek po takim traktowaniu.
Ja używam do wyczynu takich docisków:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c3508fc094a41e1.html
Szacuje, że 1000 nm przeniesie jak nic na dobrze zrobionym 2 tarczu. Po udanych testach w kutym m50t i kutym V8+m112 szykuje obecnie 2 takie sprzęgła do wozów 700+ pod bardzo trudne warunki użytkowania. Jedyna wada tego tematu to bardzo wysoka cena docisku i trudności z jego optymalnym spasowaniem, ale parametry rekompensują wszystko.

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 328ti
To prawda Michale, że to dobry docisk i podaje znakomicie.
Kamil również masz rację, wystarczy zobaczyć jak delikatne są dociski w customowych 2 tarczach żeby sobie uzmysłowić jak mocno tymi tematami wychodzimy przed szereg. Ale trudno, ja wolę coś zrobić raz, drożej a na tyle dobrze, żeby więcej do tego nie wracać.
Kamil również masz rację, wystarczy zobaczyć jak delikatne są dociski w customowych 2 tarczach żeby sobie uzmysłowić jak mocno tymi tematami wychodzimy przed szereg. Ale trudno, ja wolę coś zrobić raz, drożej a na tyle dobrze, żeby więcej do tego nie wracać.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: BMW e36 328ti
Że tak dopytam - jak kwota jest za ten docisk i jak wygląda działanie sprzęgła do standardowego docisku z M57?Michał_Małecki pisze:Karol, przecież docisk Sachs Performance do M57/S54 lajtowo znosi 700NM nawet na 1 tarczy (sprawdzone)
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 328ti
Bez zniżek ok. 1530 plnów. Pedał jest twardszy niż na docisku z M5 E39 o jakieś 20%, ale daleko do wzmacnianych hardkorów na podwójnej sprężynie. Dla mnie jest to super kompromis w charakterystyce pracy do możliwości, ale już mniej do ceny.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO