BMW e36 328ti

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW e36 328ti

Post autor: farmer91 »

przez bagaja montowany czy od przodu? :P kolejna Ascona turbo się buduje czy co to tam stoi w tle na hali? :)
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Od frontu, musiałem fotele wyrzucić ;)

Manta się buduje (brat właściciela Ascony - baj de łej ostatni pomiar to ET 12.9@192km/h). Miała być wolnossąca 2.5 v6, ale już wiadomo że będzie 3.2biT :D
https://www.youtube.com/watch?v=xdwFx-H ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

I kolejny spam update.. procedura startu zainstalowana.
Póki co na przypał ustawiona 3500rpm. Pomiary i ustawienie będę dogrywał po zmianie przełożenia dyfra.. mam nadzieję, że w ciągu kilku dni się uda ;)

https://www.youtube.com/watch?v=otsmYF3YKP4" onclick="window.open(this.href);return false;
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Coś mi temat spadł to podbije. Ostatnio głównie jeżdżę po różnych imprezach, także mało się dzieje.
Dzisiaj na szybko ściągaliśmy skrzynię, bo coś hałasowało. Odkręciły się śrubki od flanszki uszczelniacza skrzyni - szybka akcja, klej do gwintów i znów na drodze.
A do tego szybki test sprzęgła.

https://www.youtube.com/watch?v=_e6K4mWph00" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
nfs
User
Posty: 116
Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
Imię: Grzegorz
lokalizacja: Pruszków

Re: BMW e36 328ti

Post autor: nfs »

To sprzęgło tak zadymiło? Chyba nie trzyma zbyt dobrze :blink2:
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Karolo »

Docisk M57 z samoregulatorami wcale nie jest taki super :) Do normalnego użytkowania i w miare łagodnego wchodzenia boostu jest ok. Do strzelania się nie nadaje na dłuższą mete i słabo trzyma na organice momenty 550+
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Potwierdzam, samoregulatory żyją własnym życiem przy kopaniu.
I to będzie jeden z kolejnych modów, zmiana na dwutarcz by Karolo :)

PS. Dymiły się opony, nie sprzęgło ;)
Awatar użytkownika
Pietrek.L
User
Posty: 50
Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
Imię: Piotr
lokalizacja: (W-ch) / Opole

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pietrek.L »

A docisk z e34 m5 nie ca rady? :unsure:
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: BMW e36 328ti

Post autor: farmer91 »

to w takim razie jaki polecicie dobry docisk bez samoregulatora do dwutaczu? :D
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Karolo »

Pietrek.L pisze:A docisk z e34 m5 nie ca rady? :unsure:
Nie siądzie, bo ma inną średnice montażową i rozstaw kołków.

Docisk M57 nie jest zły, ale nie nadaje się do kopania, bo ma regulatory i cienki talerz, który stosunkowo szybko wygina się w stożek po takim traktowaniu.

Ja używam do wyczynu takich docisków:

Obrazek

Szacuje, że 1000 nm przeniesie jak nic na dobrze zrobionym 2 tarczu. Po udanych testach w kutym m50t i kutym V8+m112 szykuje obecnie 2 takie sprzęgła do wozów 700+ pod bardzo trudne warunki użytkowania. Jedyna wada tego tematu to bardzo wysoka cena docisku i trudności z jego optymalnym spasowaniem, ale parametry rekompensują wszystko.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Michał_Małecki »

Karolo pisze:
Pietrek.L pisze:A docisk z e34 m5 nie ca rady? :unsure:
Nie siądzie, bo ma inną średnice montażową i rozstaw kołków.

Docisk M57 nie jest zły, ale nie nadaje się do kopania, bo ma regulatory i cienki talerz, który stosunkowo szybko wygina się w stożek po takim traktowaniu.

Ja używam do wyczynu takich docisków:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c3508fc094a41e1.html

Szacuje, że 1000 nm przeniesie jak nic na dobrze zrobionym 2 tarczu. Po udanych testach w kutym m50t i kutym V8+m112 szykuje obecnie 2 takie sprzęgła do wozów 700+ pod bardzo trudne warunki użytkowania. Jedyna wada tego tematu to bardzo wysoka cena docisku i trudności z jego optymalnym spasowaniem, ale parametry rekompensują wszystko.
Karol, przecież docisk Sachs Performance do M57/S54 lajtowo znosi 700NM nawet na 1 tarczy (sprawdzone) :wink2:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: BMW e36 328ti

Post autor: k64 »

Michał_Małecki pisze:
Karolo pisze:
Pietrek.L pisze:A docisk z e34 m5 nie ca rady? :unsure:
Nie siądzie, bo ma inną średnice montażową i rozstaw kołków.

Docisk M57 nie jest zły, ale nie nadaje się do kopania, bo ma regulatory i cienki talerz, który stosunkowo szybko wygina się w stożek po takim traktowaniu.

Ja używam do wyczynu takich docisków:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c3508fc094a41e1.html

Szacuje, że 1000 nm przeniesie jak nic na dobrze zrobionym 2 tarczu. Po udanych testach w kutym m50t i kutym V8+m112 szykuje obecnie 2 takie sprzęgła do wozów 700+ pod bardzo trudne warunki użytkowania. Jedyna wada tego tematu to bardzo wysoka cena docisku i trudności z jego optymalnym spasowaniem, ale parametry rekompensują wszystko.
Karol, przecież docisk Sachs Performance do M57/S54 lajtowo znosi 700NM nawet na 1 tarczy (sprawdzone) :wink2:
i 800nM kazdy jeden docisk na dwutarczy, nie potrzeba jakiś super docisków. :wink2: (sprawdzone)
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Karolo »

To prawda Michale, że to dobry docisk i podaje znakomicie.

Kamil również masz rację, wystarczy zobaczyć jak delikatne są dociski w customowych 2 tarczach żeby sobie uzmysłowić jak mocno tymi tematami wychodzimy przed szereg. Ale trudno, ja wolę coś zrobić raz, drożej a na tyle dobrze, żeby więcej do tego nie wracać.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Pat-325
Turbo-Team
Posty: 473
Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
Imię: Pat
lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Pat-325 »

Michał_Małecki pisze:Karol, przecież docisk Sachs Performance do M57/S54 lajtowo znosi 700NM nawet na 1 tarczy (sprawdzone) :wink2:
Że tak dopytam - jak kwota jest za ten docisk i jak wygląda działanie sprzęgła do standardowego docisku z M57?
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e36 328ti

Post autor: Karolo »

Bez zniżek ok. 1530 plnów. Pedał jest twardszy niż na docisku z M5 E39 o jakieś 20%, ale daleko do wzmacnianych hardkorów na podwójnej sprężynie. Dla mnie jest to super kompromis w charakterystyce pracy do możliwości, ale już mniej do ceny.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
ODPOWIEDZ