
E34 m50b20 GT35/30 Driftcar up str.15
- fulltone88
- Turbo-Team
- Posty: 110
- Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Białystok
Re: E34 m50b20 turbo
fot nie mam bo magiel już zdemontowałem
u mnie poszły drążki od e46 i końcówki od Lanci kappy na oryginalne miejsca w zwrotnicach. Problem polegał na tym że przy podnoszeniu samochodu koła schodziły się do środka a przy opuszczaniu rozchodziły się na zewnątrz, były to zbyt duże wychylenia. Moze to wina wielowachacza e34, jednak wydaje mi się ze gdyby magiel wisiał na wysokości mocowań końcówek w zwrotnicach nie byłoby problemu, jednak nie ma możliwości zawieszenia go wyżej.

-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E34 m50b20 turbo
Nie łapie twojej logiki, masz drążki przykręcone do drążka centralnego przy przekładni ślimakowej i masz drążki przykręcone do listwy kierowniczej na tej samej wysokości i zawieszenie zaczęło ci się rozjeżdżać /zjeżdżać bo co? Wahacze nie lubią się z listwąfulltone88 pisze:fot nie mam bo magiel już zdemontowałemu mnie poszły drążki od e46 i końcówki od Lanci kappy na oryginalne miejsca w zwrotnicach. Problem polegał na tym że przy podnoszeniu samochodu koła schodziły się do środka a przy opuszczaniu rozchodziły się na zewnątrz, były to zbyt duże wychylenia. Moze to wina wielowachacza e34, jednak wydaje mi się ze gdyby magiel wisiał na wysokości mocowań końcówek w zwrotnicach nie byłoby problemu, jednak nie ma możliwości zawieszenia go wyżej.

-
- User
- Posty: 65
- Rejestracja: 20 lut 2014, o 21:27
- Imię: Kamil
- lokalizacja: MMZ
Re: E34 m50b20 turbo
Drążek kierowniczy musi być równoległy do wahacza, i długością najlepiej równy wahaczowi. Wtedy ograniczysz "bump steer" (czyli zmianę wychylenia koła pod wpływem ugięcia zawieszenia) do zera. Któraś z tych dwóch rzeczy u Ciebie nie zagrała i różnica w kątach dynamicznych zawieszenia była za duża i taki oto wyszedł efekt.
A co do zmiany ackermanna, żeby to poprawnie zrobić, nie należy brać pod uwagę, aby sworzeń drążka był w linii ze sworzniem zwrotnicy - ackermann wtedy nadal będzie występował. A to dlatego że sworzeń wahacza nie jest punktem obrotu kolumny, punktem obrotu jest punkt styku koła. Miejsce to określa promień zataczania koła.
A co do zmiany ackermanna, żeby to poprawnie zrobić, nie należy brać pod uwagę, aby sworzeń drążka był w linii ze sworzniem zwrotnicy - ackermann wtedy nadal będzie występował. A to dlatego że sworzeń wahacza nie jest punktem obrotu kolumny, punktem obrotu jest punkt styku koła. Miejsce to określa promień zataczania koła.
- fulltone88
- Turbo-Team
- Posty: 110
- Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Białystok
Re: E34 m50b20 turbo
Chodziło mi dokładnie o to jak to ujął SAS performance i nie chodziło mi o to do czego są przykręcone drążki kierownicze, tylko o to na jakiej wysokości wisi magiel. Ale to już zostało bardzo dobrze opisane w poście wyżej. U mnie właśnie magiel był za wysoko i dlatego taki był efekt.
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
Witam wszystkich po dłuuuuugim czasie
BMW zostało dziś wystrojone
nareszcie
troszkę to trwało ale aby wszystko było jak trzeba choć nie obyło się bez problemów 
gruszka ma za słabą sprężynę i sama się otwiera przy 0.8 bara
muszę podciągnąć cięgno . auto chodzi w trybie FIT
sterowanie turbiną przestało działać i wystroiliśmy na MBC
po za tym same plusy
ciągnie jak szalone ładnie wgniata w fotel choć już wiem ze będę szukał większej turbiny TD04hl-19t
kilka fotek samochodu jak to teraz wygląda





BMW zostało dziś wystrojone



gruszka ma za słabą sprężynę i sama się otwiera przy 0.8 bara





kilka fotek samochodu jak to teraz wygląda





-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E34 m50b20 turbo
Domagamy się filmików 

- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: E34 m50b20 turbo
Gratki, szukasz większego turbo ? to odrazu m50b28 buduj i jakieś gt35 :P ale zawsze mało!!!!!!!!!!!!!
- fulltone88
- Turbo-Team
- Posty: 110
- Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Białystok
Re: E34 m50b20 turbo
magiel od e46 zamontowany? 

- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
Magiel czeka jeszcze nie było czasu
filmiki beda jak wrócę z delegacji
jak bym chciał b28 to juz dawno by siedział w tej budzie
ja chcę wyciągnąć jak najwięcej z b20 




- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E34 m50b20 turbo
Ktoś stroil jeśli nie jest tajemnica?
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
SRT Garage
jeszcze drobne poprawki i będzie hamownia 


-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E34 m50b20 turbo
Czekam na relacje z monażu magla z angola e46, ciekawi mnie czy warto brac się za to. Tez ma taki plan klamoty już skompletowane ale nikt nic konkretnie nie pisze czy działa poprawnie.
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: E34 m50b20 turbo
dawaj dawaj bo jestem ciekaw co wypluje, ja pewnie w pazdzierniku sie wybiore dopiero bo teraz nie bede mial juz kieyd ;}
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 gru 2013, o 19:18
- Imię: Jarek
- lokalizacja: 26-600
Re: E34 m50b20 turbo
Od dłuższego czasu się przyglądam projektowi. Trwało to i trwało, ale w końcu dotrwałeś i dociągnąłeś do końca. Brawo 

- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow