E34 m50b20 GT35/30 Driftcar up str.15

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
fulltone88
Turbo-Team
Posty: 110
Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
Imię: Piotrek
lokalizacja: Białystok

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: fulltone88 »

fot nie mam bo magiel już zdemontowałem :) u mnie poszły drążki od e46 i końcówki od Lanci kappy na oryginalne miejsca w zwrotnicach. Problem polegał na tym że przy podnoszeniu samochodu koła schodziły się do środka a przy opuszczaniu rozchodziły się na zewnątrz, były to zbyt duże wychylenia. Moze to wina wielowachacza e34, jednak wydaje mi się ze gdyby magiel wisiał na wysokości mocowań końcówek w zwrotnicach nie byłoby problemu, jednak nie ma możliwości zawieszenia go wyżej.
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: Blacha »

fulltone88 pisze:fot nie mam bo magiel już zdemontowałem :) u mnie poszły drążki od e46 i końcówki od Lanci kappy na oryginalne miejsca w zwrotnicach. Problem polegał na tym że przy podnoszeniu samochodu koła schodziły się do środka a przy opuszczaniu rozchodziły się na zewnątrz, były to zbyt duże wychylenia. Moze to wina wielowachacza e34, jednak wydaje mi się ze gdyby magiel wisiał na wysokości mocowań końcówek w zwrotnicach nie byłoby problemu, jednak nie ma możliwości zawieszenia go wyżej.
Nie łapie twojej logiki, masz drążki przykręcone do drążka centralnego przy przekładni ślimakowej i masz drążki przykręcone do listwy kierowniczej na tej samej wysokości i zawieszenie zaczęło ci się rozjeżdżać /zjeżdżać bo co? Wahacze nie lubią się z listwą :rolleyes2: To że koła tak pracują jest spowodowane charakterystyką przedniego zawieszenia w e34 a nie tego do czego przykręcone są drążki kierownicze
SAS performance
User
Posty: 65
Rejestracja: 20 lut 2014, o 21:27
Imię: Kamil
lokalizacja: MMZ

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: SAS performance »

Drążek kierowniczy musi być równoległy do wahacza, i długością najlepiej równy wahaczowi. Wtedy ograniczysz "bump steer" (czyli zmianę wychylenia koła pod wpływem ugięcia zawieszenia) do zera. Któraś z tych dwóch rzeczy u Ciebie nie zagrała i różnica w kątach dynamicznych zawieszenia była za duża i taki oto wyszedł efekt.

A co do zmiany ackermanna, żeby to poprawnie zrobić, nie należy brać pod uwagę, aby sworzeń drążka był w linii ze sworzniem zwrotnicy - ackermann wtedy nadal będzie występował. A to dlatego że sworzeń wahacza nie jest punktem obrotu kolumny, punktem obrotu jest punkt styku koła. Miejsce to określa promień zataczania koła.
Awatar użytkownika
fulltone88
Turbo-Team
Posty: 110
Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
Imię: Piotrek
lokalizacja: Białystok

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: fulltone88 »

Chodziło mi dokładnie o to jak to ujął SAS performance i nie chodziło mi o to do czego są przykręcone drążki kierownicze, tylko o to na jakiej wysokości wisi magiel. Ale to już zostało bardzo dobrze opisane w poście wyżej. U mnie właśnie magiel był za wysoko i dlatego taki był efekt.
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Witam wszystkich po dłuuuuugim czasie :)

BMW zostało dziś wystrojone :clap: nareszcie :śmiech: troszkę to trwało ale aby wszystko było jak trzeba choć nie obyło się bez problemów ;)
gruszka ma za słabą sprężynę i sama się otwiera przy 0.8 bara :rozczarowany: muszę podciągnąć cięgno . auto chodzi w trybie FIT :) sterowanie turbiną przestało działać i wystroiliśmy na MBC :rozczarowany: po za tym same plusy :heh: ciągnie jak szalone ładnie wgniata w fotel choć już wiem ze będę szukał większej turbiny TD04hl-19t :devill2:
kilka fotek samochodu jak to teraz wygląda :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: Blacha »

Domagamy się filmików :pasuje:
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: Szpera »

Gratki, szukasz większego turbo ? to odrazu m50b28 buduj i jakieś gt35 :P ale zawsze mało!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
fulltone88
Turbo-Team
Posty: 110
Rejestracja: 7 sty 2014, o 10:50
Imię: Piotrek
lokalizacja: Białystok

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: fulltone88 »

magiel od e46 zamontowany? :wink2:
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Magiel czeka jeszcze nie było czasu :rozczarowany: filmiki beda jak wrócę z delegacji ;) jak bym chciał b28 to juz dawno by siedział w tej budzie ;) ja chcę wyciągnąć jak najwięcej z b20 :)
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: sierRKA »

Ktoś stroil jeśli nie jest tajemnica?
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

SRT Garage ;) jeszcze drobne poprawki i będzie hamownia ;)
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: caserwis »

Czekam na relacje z monażu magla z angola e46, ciekawi mnie czy warto brac się za to. Tez ma taki plan klamoty już skompletowane ale nikt nic konkretnie nie pisze czy działa poprawnie.
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: atom1 »

dawaj dawaj bo jestem ciekaw co wypluje, ja pewnie w pazdzierniku sie wybiore dopiero bo teraz nie bede mial juz kieyd ;}
plemniczek
Nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 12 gru 2013, o 19:18
Imię: Jarek
lokalizacja: 26-600

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: plemniczek »

Od dłuższego czasu się przyglądam projektowi. Trwało to i trwało, ale w końcu dotrwałeś i dociągnąłeś do końca. Brawo :ok:
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Pierwszy filmik ;)

;): http://youtu.be/LRo_blXMMp4" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ