E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
adser
Nowy na forum
Posty: 3
Rejestracja: 28 lis 2009, o 15:17
Imię: Adam
lokalizacja: Zza Buga

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: adser »

Widziałem, coś tam napstrykałem:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Szkoda że Cie nie zestawili z E30 z silnikiem M5 byłby ciekawy przejazd ;).
Do zobaczenia w Lublinie
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

mam u nas w okolicy znajomego co ma e30 wlasnie z 3,6 z e34 m5 silnikiem .. i juz na starej turbinie bylo fajnie :piwo:

w wynikach widze ze
3049 Jarosław Świerkot BMW E30 13.654 13.257

wiec prawie 0,5sek roznicy :wink2:



edit: a przepraszam, predzej wykrecil
4 3049 Jarosław Świerkot BMW E30 13.219 12.762

wiec lepiej niz ja :piwo: zwracam honor,


dziekuje za zdjecia :clap:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

pierwsza lepsza proba, bez slikow na jakis starych 3letnich 17stkach ....

Obrazek

Obrazek

Obrazek

spotkal sie ktos wogole z poprawnym wyswietleniem ~ dotyczacym mocy na gtechu ? a moze to i prawda :P

ale ogolnie mierzylem rok temu rowniez gtechem i byly o wiele inne wyniki :rolleyes:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

podtrzymanie turbo to podstawa w 1/4 i dobrych gumach
czujnik pod sprzeglo i takie tam ...

http://www.youtube.com/watch?v=jBlHNP4DQrY" onclick="window.open(this.href);return false;


miedzy czasie 440CC zamkniete przy 3,5 bara na listwie wtryskowej jak by ktos myslal ze to az tak duze wtryski dla takiej mocy :ph34r:
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: DOHC »

chyba procedura startu :P fajnie strzela
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

jesli biorac pod uwage to ze nalezy dobrze ruszyc to i mozna to nazwac procedura startu (launch control) ale mi zalezy nie tylko na tym ,
- miedzy biegami (wcisniete sprzeglo) rowniez dochodza zmiany zaplonu i dolewki paliwa + zmiany w postaci nie puszczeniu gazu przy zmianie biegow (fizycznie gaz sie puszcza), co ma poprawic problem turbo dziury wiec glownie chodzi o to zeby turbina nie schodzila tak z obrotow wiec podtrzymanie turbo.
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: forti »

W samochodach rajdowych nazywa sie to ALS Anti Lag System czyli to o czym mowisz. :wink2:
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: DOHC »

. pisze:jesli biorac pod uwage to ze nalezy dobrze ruszyc to i mozna to nazwac procedura startu (launch control) ale mi zalezy nie tylko na tym ,
- miedzy biegami (wcisniete sprzeglo) rowniez dochodza zmiany zaplonu i dolewki paliwa + zmiany w postaci nie puszczeniu gazu przy zmianie biegow (fizycznie gaz sie puszcza), co ma poprawic problem turbo dziury wiec glownie chodzi o to zeby turbina nie schodzila tak z obrotow wiec podtrzymanie turbo.

to o czym piszesz to flat shift
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

co wy wszyscy z tymi angielskim nazwami :piwo: podtrzmanie turbo i tyle :tongue:
pamietam jak ktos ostatnio sie nagadal o tuningu mechanicznym a operowal samymi ang. slownictwem , jak by tylko rozumial zasade dzialania :wink2:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

Obrazek



no to chyba mam najmocniejsze m50 w pl shamowane? :P

393HP & 504nM :ph34r:
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: korona »

:heh: moje gratulacje Kamil !!! Wynik wręcz niewiarygodny jeśli spojrzeć na dotychczasowe doświadczenia w kraju i za granicą z oryginalnymi tłokami - aż się wierzyć nie chce że jeszcze tam są półki między pierścieniami, a ty jeszcze silnik katujesz jakimiś procedurami startu.

PS widać po wykresie że turbina to locha, do 3600obr/min nie dzieje się nic
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: Michał_Małecki »

Kamilu ogromne gratulacje! Jak wysłałeś mi sms-a z wynikiem wczoraj, akurat leżałem z tatą pod autem klienta, przeczytałem Twój wynik, to nam obu urwało tyłek! Megatronowy wynik! Naprawdę się ciesze! :heh: Wynik na 1.0barze, tak?
Maleckis Motorsport
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e36 2,5L M50 Turbo Burbo :P Mat Black Suszara /// .

Post autor: k64 »

Michał_Małecki pisze:Kamilu ogromne gratulacje! Jak wysłałeś mi sms-a z wynikiem wczoraj, akurat leżałem z tatą pod autem klienta, przeczytałem Twój wynik, to nam obu urwało tyłek! Megatronowy wynik! Naprawdę się ciesze! :heh: Wynik na 1.0barze, tak?


-wynik nigdy nie do zrobienia na holsetach a napewno nie przy takim doladowaniu, ale turbo to nie wszystko oczywiscie (choc zamawiam juz teraz 4sztuki gt35 w dobrej cenie dla chetnych)

-I zeby bylo jasne, teraz widzicie ze 440cc moge zamykac :śmiech:

chcialem dla cyferek wynik ponad 4xx , ale nie bylo juz czasu ... :wink2:

cos o samym hamowaniu:
jest to ta sama hamownia MAHA obciazeniowa , jedna z lepszych na slasku - co Korona stroil swojego.
U mnie nie bylo zadnego poslizgu ale bylo dobrze wszystko spiete, opony posikane , pasy przypiete w bagazniku do podluznic ! :śmiech:
auto poszlo jak Citroen na dol :greek2:
Ale to nic, jestem zawiedziony hamownia w Gliwicach - Maha , ktorzy tak wszyscy polecaja, sprzet moze i dobry
ale obsludze chyba troche niechce sie , nie ma org zaczepu w zderzaku to nie shamuja :roll: rozumiem bezpieczenstwo ale ... wiecej nie napisze nic :cool2:

no to jeszcze raz w lepszej jakosci wykresik i fotki

MOC: 394 KM
NM: 504 NM

Obrazek
Obrazek
Obrazek


mysle ze wynik przyczynil sie do rozwoju turbo bmw w pl , a mi zostaje wykrecic dobre czasy w sosnowcu na SSS :piwo:
bishofek
User
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2010, o 23:45
Imię: Paweł
lokalizacja: Gliwice

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: bishofek »

Wynik swietny :)
Miales dac znac jak bedziesz w gliwicach :(
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: e36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara / 393KM 504nM ! .

Post autor: Aquaz »

Ile sobie liczysz za suszarke? Za ile załatwiasz?
http://img256.imageshack.us/img256/94/bmw23.jpg
ODPOWIEDZ