Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
farmer91
Turbo-Team
Posty: 357
Rejestracja: 23 lis 2014, o 23:22
Imię: Paweł
lokalizacja: WLKP

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: farmer91 »

Info z twarzoksiążki, jak na razie po strojeniu w Toma Racing na v power przy 2 barach doładowania 850km 780Nm.
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: Karolo »

Jest naprawdę potężnie :D Gratulacje, widać układ napędowy, który tam obgadaliśmy podaje :cool2:
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: g-rad »

No gratuluję to jest chyba wynik nr 1 na tym forum ;)
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: filip »

Udalo sie zrobic pomiar na 849.8Km i 802.5Nm.

Jest sporo wiecej ale smazy kapcia na rolkach i nie da sie zmiezyc, ma pod 900 teraz bez nitro i bez e85. Trzeba wjechac z 315 albo 305 bo na 285 przy 200 zaczyna smazyc.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: leo »

filip pisze:Udalo sie zrobic pomiar na 849.8Km i 802.5Nm.

Jest sporo wiecej ale smazy kapcia na rolkach i nie da sie zmiezyc, ma pod 900 teraz bez nitro i bez e85. Trzeba wjechac z 315 albo 305 bo na 285 przy 200 zaczyna smazyc.
co było widać nawet na filmiku :D

Gratuluje ;)
BMWexpert Motorsport
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: filip »

Witam Szanownych Panów po krótkiej przerwie.

W takiej formie przejeździło do maja 2024 bez większych awarii na doładowaniu 2.3 bar z mocą w okolicy 1000-1100 HP na manualnej skrzyni z E46 M3 w połączeniu z dwutarczowym sprzęgłem od Karola z FTWL (które to zasadniczo stworzyliśmy wspólnie bazując na moim projekcie). Mieliśmy kilka zniszczonych wałów napędowych, urwanych kół zamachowych i innych zabawnych usterek dla tego typu pojazdu. Było fajnie. Czas na reinkarnację po prawie 10 latach użytkowania.

Obrazek

Obecnie przechodzi lekki lifting, tj. wymiana skrzyni na dct, update do emu pro, sprężynki wałków podwójne i serwis motoru. Poza tym lakierujemy nadwozie na nowo.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Będę aktualizował temat.
damianE366
Nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 30 lis 2020, o 23:57
Imię: Damian
lokalizacja: KRK

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: damianE366 »

filip pisze: 18 maja 2024, o 02:14
Obecnie przechodzi lekki lifting, tj. wymiana skrzyni na dct, update do emu pro, sprężynki wałków podwójne i serwis motoru. Poza tym lakierujemy nadwozie na nowo.

Które DCT, z E9x czy M4 i pochodne? Sterownik z HTG, CAN TCU?
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: filip »

Skrzynia jest z f82, sterowanie poprzez seryjne tcu
Horex
Forumowicz
Posty: 293
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: Horex »

auto jezdzilo 8 lat z moca 800+? miales jakies powazniejsze awarie po drodze?
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: Hypertech E36 2JZ + BorgWarner S400 + NOS + E85

Post autor: filip »

Na oba te pytania jest odpowiedź w mojej wypowiedzi. Fakt faktem, że przez te ~8 lat przejechałem ~5000 Km, natomiast były to przebiegi bardzo intensywne dla tego pojazdu. W tej chwili silnik został rozłożony celem oględzin i weryfikacji. Nie znaleźliśmy nic niepokojącego. Składamy po obróbkach na nowych uszczelkach, śrubach, panewkach i rozrządzie. Dodatkowo zmieniamy sprężynki zaworowe na podwójne Supertech i wymieniamy śruby głowicy na ARP custom age. Stare, jedno z pierwszych EMU w srebrnej obudowie zastępuje EMU PRO.

Za kilka tygodni powinny pojawić się felgi. Stawiam na elegancką klasykę w rozmiarze przód 235/35 18/8.5j i tył 315/30 18/11j :

Obrazek
ODPOWIEDZ