whatdefak pisze: ↑24 mar 2021, o 14:24
ile teraz masz ścięte tłoki?
co do wykresu to myślę że jest prawidłowy, uważam że auto się nie ślizgało a rozjechane straty to inny bieg, a skoki strat pod koniec to revlimiter
ale jak na 1 bara i wynik 370~380hp 500nm to dobrze rokuje ten moment obrotowy przez zwiększony skok tłoka robi robotę
jedynie trochę późno wstaje bo tak od 4600rpm jest ciąg, na drodze też tak wstaje czy na hamowni tylko?
też miałem problem na hamowni v-tech w swoim byłym 2,0L napompować full boost nawet zwiększając mocno obciążenie
maks biło 1,2-1,3 bara wyszło 280koni, na drodze prał 1,5b na drogowej pokazał 300km
Albo mi się wydaje albo nawet wiem o jakim byłym tu pisałeś xD
Moje pytanie brzmi czy korby wał i korbowód z 2.5tds podejdą do m52b20 1vanos tak jak do m50b20nv czy to raczej nie ma sensu taka operacja ze względu na to że m50 jest na żeliwie ?
Jak kupiłem niedawno auto i za dużo info o nim nie mam niestety oprocz tego co widze golym okiem. A że był uszczelniony w tamtym roku i przez rok zrobił 2tyś km to narazie nic nie będę ruszał oprocz podłogi hamuclow i kosmetyki. Może w przyszłym roku zmienię turbo na d04t-16 i umiejscowienie na górze bo aktualnie jest na dole razem z filtrem co strasznie mi nie pasuje wizualnie oraz mechanicznie.