E36 M50B29+ GT3071r ar63 1.3bar 502KM/618Nm
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
To jest max chińskiego gt30, nie widzę nic dziwnego w tej kisnącej górze.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- User
- Posty: 35
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
- Imię: Sylwester
- lokalizacja: Konin
-
- User
- Posty: 35
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
- Imię: Sylwester
- lokalizacja: Konin
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
Ta sprężarka więcej nie pokaże, od początku było to pisane. Jaki masz kolektor wydechowy, masz foto? Co do wałków to nie tyle ustawienie co parametry robią swoje. Więcej na tej górze pewnie i tak się nie zobaczy na seryjnych wałkach.
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 kwie 2019, o 11:27
- Imię: Siroń
- lokalizacja: Rzeszow
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
tu jest opowiedzsylwester_drift pisze: ↑20 cze 2022, o 21:24ale gdy dmucham testowo 0,7 bara i jest nie całe 400KM, kreska idzie tak samo to raczej nie jest kwestia braku powietrza górą?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 lut 2012, o 19:57
- Imię: Mateusz
- lokalizacja: Zakopane
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
czy i ile planowałeś blok pod te tłoki?
Mam takie graty w garażu i myślę o złożeniu tego do kupy, zastanawiam się czy realne jest przełamanie 500 koni na tył tłoku na dłużej niż sezon, oczywiście z dolewką alko.
Mam takie graty w garażu i myślę o złożeniu tego do kupy, zastanawiam się czy realne jest przełamanie 500 koni na tył tłoku na dłużej niż sezon, oczywiście z dolewką alko.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
500hp to już raczej blisko granicy tych tłoków będzie. Na E85 dałyby radę pewnie.
-
- User
- Posty: 35
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
- Imię: Sylwester
- lokalizacja: Konin
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
tylko pasowanie tłoków na 7 setek i płaszczyzna bloku wyrównana.
-
- User
- Posty: 70
- Rejestracja: 22 mar 2021, o 18:59
- Imię: Dominik
- lokalizacja: Sanok
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
Jak na m54 7 setek to ciasno, nówka
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
-
- User
- Posty: 70
- Rejestracja: 22 mar 2021, o 18:59
- Imię: Dominik
- lokalizacja: Sanok
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
Moje niedopatrzenie
-
- User
- Posty: 35
- Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
- Imię: Sylwester
- lokalizacja: Konin
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 473KM/665NM
mała aktualizacja, w tym roku ciut dołożone po przebojach z pękniętym 3 raz kolektorem i wykończonym już turbo gt3071 wjechał kolektor od rpm customs i gtx3076bb ar63 od txperformance i zalane e85. fura przejeździła 7 wyjazdów na tor w tym roku z mocą 500+ i słupek wciąż żyje
krótki filmik z najlepszego wypadu w tym roku czyli Drift open Trackwood na Węgrzech
https://youtu.be/V9WVEdUcqxQ?si=rMM5BQm-j4iautU0
krótki filmik z najlepszego wypadu w tym roku czyli Drift open Trackwood na Węgrzech
https://youtu.be/V9WVEdUcqxQ?si=rMM5BQm-j4iautU0
-
- User
- Posty: 43
- Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:35
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Rzeszów
Re: E36 M50B29+ GT3071r ar63 1.3bar 502KM/618Nm
Z mojego doświadczenia spreżarkowego mogę powiedzieć że twin scroll 0.82 gtx3582r replika gen1, wstaje tak samo albo lepiej od gtx3076 0.82. Mocowo i momentowo wrażenie znacznie lepiej. Tylko konwersja tego to 2x wastegate i dużo wiecej rurek itp. Jakbyś szukał wiecej mocy to moim zdaniem najtańsze/najlepsze rozwiązanie po za EFR8374.
Możesz spróbować ruszyć wałkami, OEM ustawienie średnio się sprawdza, wydrukuj albo kup sobie blokady takie https://www.alien-engineering.com/produ ... ing-blocks
Masz tam proponowane ustawienia w opisie też.
Ogólnie chcę pochwalić bardzo dobra jazda po zawodach, dobry poziom trzymasz i mam wrażenie auto tez nie sprawia większych problemów, grunt to jak najprostszy setup bez przekombinowywania i jak najwięcej frajdy z jazdy a nie naprawiania w paddocku bo najebane koksu i awaria co dwa kółka.
Możesz spróbować ruszyć wałkami, OEM ustawienie średnio się sprawdza, wydrukuj albo kup sobie blokady takie https://www.alien-engineering.com/produ ... ing-blocks
Masz tam proponowane ustawienia w opisie też.
Ogólnie chcę pochwalić bardzo dobra jazda po zawodach, dobry poziom trzymasz i mam wrażenie auto tez nie sprawia większych problemów, grunt to jak najprostszy setup bez przekombinowywania i jak najwięcej frajdy z jazdy a nie naprawiania w paddocku bo najebane koksu i awaria co dwa kółka.