e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Miś pisze: 18 wrz 2022, o 14:08 Przy wstawaniu na 1bar masz 20-22 stopnie zapłonu?

Jeśli Ci tyle przyjmuje to albo masz rocket fuel albo źle trigger wpisany (rzeczywisty kąt zapłonu będzie niższy).

Ha, jedyny co zauwazyl ;)trigger dobrze ustawiony, sprawdzany lampa. To jest 2 zaworowa glowica - dla takich starych cepow troche inaczej sie zaplon ustawia.
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Auto jezdzi juz jakis czas na 1.8-2.0 barach , nawet przez moment (2 dni) przez upalony wezyk bylo 2,5 bra doladowania !(mam logi)

Bylem na hamowni i niestety tak jak ostatnio nie dalo sie pomierzyc ze wzgledu na trakcje.

Musialem zbic doladowanie na 1,4 bara i takie cos wyszlo:

Obrazek

Auto na drodze, na tych 1.8 bara jezdzi fantastycznie. Chyba nie bede juz nic ruszal. Napewno jest ponad 800km , czas wtrysku na 2200ccm to 10ms.

Jedyne co zmienie to zamiast mbc ( caly czas properfekt) zamontuje ebc zeby jeszcze wyplaszczyc wykres ale i tak pieknie i rowno dokreca sie do 7000obr.

KonradGT - wywoluje cie do tablicy - co tam mowiles o m30 ? :ph34r:
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 835
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

No pewnie mówiłem dokładnie to co Ci wyszło na wykresie, co z tego że pokazał 700 koni, jak przebieg mocy i momentu to kompletna klapa :tongue:
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

KonradGT pisze: 7 sie 2023, o 19:35 No pewnie mówiłem dokładnie to co Ci wyszło na wykresie, co z tego że pokazał 700 koni, jak przebieg mocy i momentu to kompletna klapa :tongue:
Edit:

bedzie lepiej.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 835
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

Stary, wyluzuj trochę :unsure:

Pokazałeś nam, że się da zrobić tysiaka koni z M30, gratuluje Ci serdecznie, serio :) nie spodziewałem się.

A przebieg mocy i momentu może mi się nie podobać, każdy ma swoje gusta, nie? ;)
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

KonradGT pisze: 8 sie 2023, o 10:41 Stary, wyluzuj trochę :unsure:

Pokazałeś nam, że się da zrobić tysiaka koni z M30, gratuluje Ci serdecznie, serio :) nie spodziewałem się.

A przebieg mocy i momentu może mi się nie podobać, każdy ma swoje gusta, nie? ;)
Sorry, za brak luzu. Po przemysleniu masz racje.

Szkoda ze teraz piszesz zupelnie co innego niz kilka stron wczesniej, zawsze mozna sie do czegos przyczepic albo szukac dziury w calym, bo chyba masz jakies doswiadczenie i wiesz jak buduje sie doladowanie na MBC, pisanie ze przebieg teraz jest kompletna klapa to poprostu pajacowanie dla mnie - jak najbadziej masz do tego prawo.

Kolega Mis tez nic teraz nie wspomni o urwanych korbowodach a jest aktywnym forumowiczem. Szkoda. Gownem rzucic kazdy moze ... wycofac sie z tego trzeba miec jaja.
Awatar użytkownika
Zibi122
User
Posty: 76
Rejestracja: 16 maja 2010, o 09:46
Imię: Zbyszek
lokalizacja: Ożarów Maz
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Kontakt:

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: Zibi122 »

corey pisze: 1 sie 2023, o 15:21

Auto na drodze, na tych 1.8 bara jezdzi fantastycznie. Chyba nie bede juz nic ruszal. Napewno jest ponad 800km , czas wtrysku na 2200ccm to 10ms.
Sprawdź jaki jest DC wtryskiwaczy i wtedy to przelicz na moc mnożąc przez wydajność wtryskiwaczy. Z czasu też da się to wyliczyć ale wtedy potrzebne są obroty.

Jakie czasy robisz?
Uno Turbo 1,3T 185KM & 232Nm
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Zibi122 pisze: 15 sie 2023, o 09:51
corey pisze: 1 sie 2023, o 15:21

Auto na drodze, na tych 1.8 bara jezdzi fantastycznie. Chyba nie bede juz nic ruszal. Napewno jest ponad 800km , czas wtrysku na 2200ccm to 10ms.
Sprawdź jaki jest DC wtryskiwaczy i wtedy to przelicz na moc mnożąc przez wydajność wtryskiwaczy. Z czasu też da się to wyliczyć ale wtedy potrzebne są obroty.

Jakie czasy robisz?

Musze sprawdzic ale wydaje mi sie ze DC przy 1.8-2 barach jest 55-60%.

Narazie nie robie zadnych czasow - auto nie ma trakcji wogole. Zamowilem opony valino jeszcze w lipcu i caly czas na nie czekam.

Teraz mam jakies czerwone sprezyny i przy przyspieszaniu dupa tak siada ze opony tra o nadkola a odbojniki na amorach wytrzymuja 2-3 starty i sie dezintegruja. Jak mialem hak to byly na nim slady ocierania o ziemie.

Wydaje mi sie ze wtedy robi sie duzy negatyw i to powoduje brak trakcji.

Dlatego zmieniam zawieszenie na gwint bilstein b16 - tylko w przypadku tych aut trzeba amortyzator wspawac w zwrotnice. Troche mi sie z tym zejdzie.

Byla tez pierwsza awaria - zdjal sie sam pasek od alternatora gdy stalem w miejscu na odcince dosc dlugo. Nie wiem czy to od obrotow czy poprostu pasek sie sam z siebie poddal.

Pozatym jezdzi swietnie :cool2:
Diego
User
Posty: 43
Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:35
Imię: Kamil
lokalizacja: Rzeszów

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: Diego »

Na jakim paliwie jezdzisz? Ogólnie bez poprawnej geometrii 500hp w e36 odpala dobre semislicki przy 160km/h, wiec chyba od usprawnienia zawiasu tył bym zaczął.


Jak potrzebujesz trakcji mam dwa nowe gumisie 265/35/18 zielona kropka, auto ~800hp na wprost pelna trakcja od 80kmh na nich wiec powinny dać radę :) 260pln sztuka+kw, jk cos to pw.
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Diego pisze: 8 wrz 2023, o 21:47 Na jakim paliwie jezdzisz? Ogólnie bez poprawnej geometrii 500hp w e36 odpala dobre semislicki przy 160km/h, wiec chyba od usprawnienia zawiasu tył bym zaczął.


Jak potrzebujesz trakcji mam dwa nowe gumisie 265/35/18 zielona kropka, auto ~800hp na wprost pelna trakcja od 80kmh na nich wiec powinny dać radę :) 260pln sztuka+kw, jk cos to pw.
Jezdze na lekkiej mieszance alko, okolo 30 % - dla bezpieczenstwa i chlodniejszych temperatur. Nie dlatego ze mi stukalo.


Geometria jest tip top, w zawiasie wszystko jest nowe i to co warto zmienic jest na poliuretanie. Poprostu jest za miekko i dupa siada. Zawias z tylu w porownaniu do e36 jest pancerny i przez prosta budowe nic tam nie plywa.

Wczoraj dostalem info ze w przyszlym tygodniu mam sie spodziewac opon - beda to valino pergea RS tw160 285/35/18. To jest chyba najbardziej klejaca opona w tym momencie jaka mozna kupic. Kupilem tez nowe felgi pod to jr3 (ala volk te37)

Teraz jezdze na michelin pilot sport - uwazam ze to dobra opona, nie wiem czy jakas nalewajka bedzie lepiej kleic.
ODPOWIEDZ