Siema. Supra nie bmw ale zawsze jakiś projekt. Właściwemu jest kumpel i zgodziłem się uturbic to badziewie Przy projekcie e30 wspomniałem o niej i było pare osób chętnych żeby to śledzić, wiec zaloze temat.
Oryginalnie Supra mk4 2jz ge automat
Planna zdjęcie czapki odprężenie serwis głowicy składamy i rura. Skrzynia manual z bmw e60(swap na manuala robił jakiś znajomy kolegi. Osobiscie nie jestem z tego zadowolony bo przy pierwszym dowalenie gazu urwałem wał... gość pominął wielofrez i wał był na sztywno bez możliwości jakiegokolwiek ruchu wzdłużnego, buda się trzęsła jakieś dziwne odgłosy ze skrzyni itp.)
https://youtube.com/shorts/nmvuVzU6628?feature=share
Obecnie wał zrobiłem i zobaczymy co będzie się działo.
Kolektor wydechowy robię sam, dolot, splyw oleju od turba itp itd
W miare prac będę opisywał dokładniej co się dzieje i wrzucał fotki. Zrobie tez dokładniejszy opis jakie są przewidziane mody itp itd.
Jest jakaś stronka gdzie będę mogl wrzucać fotki tak żeby nie ginęły po chwili?
Mam pare pytan może ktoś miał takie projekty...? Środowisko jdm jest dość trudne do wymiany informacji z bmka było duuuuzo prościej.
Do seryjnego kolektora ssącego wersji ge podobno stosuje się jakieś tulejki żeby wrzucić wtryski takie jak wkładamy do bmwe. Ktoś podpowie jak to zrobic?
Gdzie kupić te adaptery? Coś jest na Allegro ale czy to to?
https://allegro.pl/oferta/adaptery-wtry ... vUQAvD_BwE
Supra tuu dżej zii
- JONDEK
- User
- Posty: 189
- Rejestracja: 9 wrz 2018, o 08:35
- Imię: Kacper
- lokalizacja: Chojnice
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: Supra tuu dżej zii
Dość prosta sprawa, pomagałem robić i stroilem ostatnio taki temat.
Kolektory chińskie, turbo GTX3582 JRSpec, pompa 044 w bagażniku, EMU Classic, wiązka silnikowa od zera, parę węży do zakucia, wyspawac dolot i wydech. Tulejki w kolektorze po to by odsunąć listwę bo wtryski są dłuższe, cała filozofia.
Skrzynia BMW M57 na adapterze PMC, dwutarcz na docisku M5 i wybierak driftowy swagier, łapa do skrzyni to 4 płaskowniki i gotowe.
560HP/680Nm na 1.3b wyszło, delikatnie i ostrożnie na początek. Śmiało można robić 600+.
Kolektory chińskie, turbo GTX3582 JRSpec, pompa 044 w bagażniku, EMU Classic, wiązka silnikowa od zera, parę węży do zakucia, wyspawac dolot i wydech. Tulejki w kolektorze po to by odsunąć listwę bo wtryski są dłuższe, cała filozofia.
Skrzynia BMW M57 na adapterze PMC, dwutarcz na docisku M5 i wybierak driftowy swagier, łapa do skrzyni to 4 płaskowniki i gotowe.
560HP/680Nm na 1.3b wyszło, delikatnie i ostrożnie na początek. Śmiało można robić 600+.
-
- Nowy na forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 mar 2022, o 12:27
- Imię: magda
- lokalizacja: Tarnów
Re: Supra tuu dżej zii
całkiem ciekawie to wygląda
__________________
https://szklarzwarszawa.com/oferta/szklo-do-domu-mieszkania-biura-firmy/
__________________
https://szklarzwarszawa.com/oferta/szklo-do-domu-mieszkania-biura-firmy/