E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Odpowiem tak, by pasowało do tematu.
Sporo wymiany doświadczeń z Alkiem i kupą innych ogarniętych w temacie M50 ludzi w PL zmotywowało mnie do budowy M50 mocnego i takie właśnie jest w trakcie, jeśli się nie podda to dokładnie wynik z podpisu powinien ukazać się niebawem. Jak chcesz setup poznać to wal na PW.
Według mnie pasowanie tłok-cylinder nie było winowajcą potopu u Alka, potwierdza to fakt, że jeden tłok zjechał, a 5 jest idealnych. Listwa paliwa zasilana z jednej strony i wtryski pracujące na 100%, zbyt małe przekroje układu paliwowego to zabójca, ja też coś o tym wiem.
Sporo wymiany doświadczeń z Alkiem i kupą innych ogarniętych w temacie M50 ludzi w PL zmotywowało mnie do budowy M50 mocnego i takie właśnie jest w trakcie, jeśli się nie podda to dokładnie wynik z podpisu powinien ukazać się niebawem. Jak chcesz setup poznać to wal na PW.
Według mnie pasowanie tłok-cylinder nie było winowajcą potopu u Alka, potwierdza to fakt, że jeden tłok zjechał, a 5 jest idealnych. Listwa paliwa zasilana z jednej strony i wtryski pracujące na 100%, zbyt małe przekroje układu paliwowego to zabójca, ja też coś o tym wiem.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Napewno bardzo duże obciążenia na uklad tlokowo korbowy oraz nie najlepszy materiał tulei bloku .gadziuWLKP pisze:A wg Ciebie, gładzie cylindów zużyły się o jedną dziesiątkę z jakiego powodu w ciągu jednego sezonu? Na jakim oleju jeździłeś? Czyżby pierścienie były za twarde? Czy przy takim pałowaniu po prostu rozszerzalności materiałów mają wpływ na ten stan? Pytam, ponieważ nie mam doświadczenia w motorsporcie.
Sezon to wcale nie tak mało bo auto bylo również upalane na maxa on the street .
Dla przykladu mocno wysilone motocykle z którymi zajmuje sie na codzień zużywają tloka w 80mth a cyl srednio wstrzymuje 3 wym. tloka
A moje m50 zrobiło napewno 80mth w pierwszym miesiacu upalania wiec caly sezon to jest dobry wynik
Dodatkowo silnik składany byl na używanych tłokach i bloku który wcale idelnych wymiarów nie miał
Co do oleju to jeżdżę valvo 10w60 zmieniany z dużą częstotliwością. Stan panewek pokazał bardzo dobra jakość oleju .
Tak to również mógł byc powód, chociaż zastanawiam się czemu akurat pierwszy cyl który ma najlepsze zasilanie .Miś pisze:Odpowiem tak, by pasowało do tematu.
Sporo wymiany doświadczeń z Alkiem i kupą innych ogarniętych w temacie M50 ludzi w PL zmotywowało mnie do budowy M50 mocnego i takie właśnie jest w trakcie, jeśli się nie podda to dokładnie wynik z podpisu powinien ukazać się niebawem. Jak chcesz setup poznać to wal na PW.
Według mnie pasowanie tłok-cylinder nie było winowajcą potopu u Alka, potwierdza to fakt, że jeden tłok zjechał, a 5 jest idealnych. Listwa paliwa zasilana z jednej strony i wtryski pracujące na 100%, zbyt małe przekroje układu paliwowego to zabójca, ja też coś o tym wiem.
Ps. Powodzenia w modach borg sxe377 w e36 lampy z pasa wciągnie , chetnie znowu przyjade się pościgac do RZE.
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Czytam tak już cały czas, trzeci raz się zbieram coś napisać. Generalnie to mi w pierwszej chwili było trochę smutno, że silnik wypada mimo wszystko. Nie jednej osobie pokazywałem film z zegarów jak to jedzie zwłaszcza, że to silnik BMW w BMW Absolutnie nie jestem przeciwnikiem swapów ale po prostu jako fan marki jaram się jak coś się robi z rzeczy BMW
A tu klops. Będzie UZ kurde. Znajomy z Brzezin który zresztą składał mi mój słupek składa UZ-ta na kuciźnie i wałkach pod turbo na tym największym borgu EFR. Nawet nie chce myśleć jak to bęzdzie zapalać z dołu...
Powodzenia!
A tu klops. Będzie UZ kurde. Znajomy z Brzezin który zresztą składał mi mój słupek składa UZ-ta na kuciźnie i wałkach pod turbo na tym największym borgu EFR. Nawet nie chce myśleć jak to bęzdzie zapalać z dołu...
Powodzenia!
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Dawno nie było Up.
Projekt ma się dobrze, wpadło nowe serducho tym razem turbouzet . Mam nadzieje ze niedługo skończę projekt i opisze pełen spec. podparty wykresem i video z przyspieszenia
0-350km
SPY PHOTO >>>>>>>
Projekt ma się dobrze, wpadło nowe serducho tym razem turbouzet . Mam nadzieje ze niedługo skończę projekt i opisze pełen spec. podparty wykresem i video z przyspieszenia
0-350km
SPY PHOTO >>>>>>>
Przyjdzie jeszcze czas na s54 1000hp +deejeys pisze:Czytam tak już cały czas, trzeci raz się zbieram coś napisać. Generalnie to mi w pierwszej chwili było trochę smutno, że silnik wypada mimo wszystko. Nie jednej osobie pokazywałem film z zegarów jak to jedzie zwłaszcza, że to silnik BMW w BMW Absolutnie nie jestem przeciwnikiem swapów ale po prostu jako fan marki jaram się jak coś się robi z rzeczy BMW
Powodzenia!
-
- Forumowicz
- Posty: 264
- Rejestracja: 1 cze 2016, o 21:52
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Wreszcie up. Konkrety prosimy, konkrety ^^
-
- Forumowicz
- Posty: 537
- Rejestracja: 14 gru 2017, o 18:29
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wlkp
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
ło matko, grubo poszedłeś, ciekawe jaka będzie trakcja przy tym silniku, pewnie jest cieższy i bardziej cofnięty do grodzi co zmieni rozkład masy. Widzę, że pozostałeś przy starej budzie. Trzymam kciuki. Będę obserwował na YT twoje przejazdy, bo do tej pory jak widziałem nie oszczędzałeś fury.
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Jak postępy z 1UZ?
Ile ten silnik jest w stanie przyjąć w serii po odprężeniu?
Ile ten silnik jest w stanie przyjąć w serii po odprężeniu?
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Na Youtube już pali gumy i przyjmuje 1,55 barw. PoszukajKusy6 pisze:Jak postępy z 1UZ?
Ile ten silnik jest w stanie przyjąć w serii po odprężeniu?
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
No widziałem, na jakim paliwie i dlaczego akurat na dwóch turbinach, jakich? Jakie sprzęgło, skrzynia?Blacha pisze:Na Youtube już pali gumy i przyjmuje 1,55 barw. PoszukajKusy6 pisze:Jak postępy z 1UZ?
Ile ten silnik jest w stanie przyjąć w serii po odprężeniu?
Pytam bo sam rozważam w przyszłości ten silnik na podobną moc
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Ten silnik i te turbiny siadły w tej budzie jak fabryka
Jestem fanem v8 i cieszy mnie widok takiego projektu.
Tylko czy nie będą za późno wstawać,to jakiś przemyślany wybór tych sprężarek czy po prostu "były"?
Czekam na jakiegoś diesel świra i tłuste dymiące jak cały kraków m67d44
Jestem fanem v8 i cieszy mnie widok takiego projektu.
Tylko czy nie będą za późno wstawać,to jakiś przemyślany wybór tych sprężarek czy po prostu "były"?
Czekam na jakiegoś diesel świra i tłuste dymiące jak cały kraków m67d44
- Boltequu
- Nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 lis 2021, o 19:18
- Imię: Patryk
- lokalizacja: Katowice
Re: E36 stage 2 M5xxb28 BWs300sx / Emu / wałki 300st / max rpm
Popychacze 33mm z m54 przerobione na mechaniczne ze sprężyna i zaworem z m50nv szklanki musiałem ściąć o 1mm od spodu żeby zrobić bezpieczny luz między popychaczem a sprężyną
Panowie ktoś ma wiedzę czy na seryjnych wałkach z m54b30 tez trzeba przy takiej konwersji podcinac szklanki? nie bardzo wiem w jakim celu skoro jest luz, moze ma ktos wiedze na ten temat?
-
- User
- Posty: 30
- Rejestracja: 27 sty 2022, o 20:56
- Imię: Andrzej
- lokalizacja: Katowice
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Sprzeglo ci sie nie slizga przy tej mocy?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 832
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Przecież miał tutaj dwutarcza.
-
- User
- Posty: 20
- Rejestracja: 16 sty 2012, o 21:31
- Imię: jarek
- lokalizacja: Bolesławiec
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Średnica sprezyny i talerzyka m50 jest większa i pod szklankę m54 wypadałoby zrobić troche miejsca. Panowie lepiej zdradźcie czym zatkać otworki w chydropopychaczu? Przerobiłem hydraulikę na wałeczki i przez 15 minut pracy było cicho do puki olej nie pomógł kasować luzy...
-
- User
- Posty: 43
- Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:35
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Rzeszów
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Niczym nie zaślepiasz, wałeczek jest dość pasowny. Jak ci się silnik zagrzał i słyszysz pracę zaworów to może zbyt duże luzy zaworowe zrobiłeś? Ogólnie na mechanice słychać delikatnie ich pracę, na hydraulice jest ciszej więc tego samego bym się nie spodziewał.