Do najładniejszej to jej daleko, ale dziękujęmakii pisze:Dla mnie najładniejsze e 30 jakie widziałem na zdjęciach, ale szczerze poprzednie wcielenie wizualne bardziej do mnie przemawiało.

Nie ukrywam, że nawet jakby nie dał nic to bym go założył. Ten paskudny seryjny plastik jest po prostu słaby. A jak już tak dopytujecie. Bo trochę potestowałem i coś tam sobie posprawdzałem na tyle ile mogłem (warunki na drodze).dresol pisze:Pytanie jak bedzie sie spisywał względem ori - bo tu zdania są podzielone z tego co czytalem
Na seryjnym kolektorze miałem 1.0b i EGT między 900-950 stopni (w okolicy 5 stopni na dworze) i AFR dochodzącym do 10.8 (przelana) pod odcinką. Żadnego strojenia nie było, tyle co ustabilizowałem wolne obroty i wyjechałem posprawdzać co się dzieje. 1.0b, IAT 22 stopnie (w okolicy 5 stopni na dworze), EGT max 800-850 stopni, max DC wtrysków (700cc) 70% przy 6500rpm i AFR 11.5.
W poprzednim compakcie miałem produkt KS Racing, który wizualnie miał dużo większe plenum i tam zauważalnie turbo zaczęło gorzej wstawać (GT3582). Ten w e30 z GT3082 nie wpłynął na wstawalność sprężarki. Nadciśnienie od 2700rpm, 1.0b w okolicy 3700rpm. Tyle, że tu też jest wygładzone delikatnie przez EBC. No i trzeba pamiętać, że wjechał też dużo większy IC w międzyczasie, a testów nie było. Za to reakcja na gaz znacząco się poprawiła (przez przepustnicę, obecnie 90mm). Jak dla mnie mod zdecydowanie na plus. Na koniec podniosłem doładowanie na 1.2b.
Ciekawostka - ani razu nie miałem przepustnicy otwartej na 100%. A testy wyglądały mniej więcej tak (sucho, 245/35/17 na tyle):
https://www.youtube.com/watch?v=0fMvOBEpE3Y" onclick="window.open(this.href);return false;
