E36 M3 turbo STAGE II
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
i jak? glowica poskladana na kleju?
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
. pisze:i jak? glowica poskladana na kleju?
Jakbym go miał, to auto już by napierd...ło

M-technic mi dzisiaj napisał, że kleje wysłane.
S50B30 M3turbo
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Nie wiem jakich słów użyć w podzięce za pomoc dla ARTIX`A.
Nie wiem również co powiedzieć o innych załatwiaczach...
2,5m-ca auto stało wybebeszone żeby jutro wraz z Michałem Małeckim założyć wreszcie głowicę.
Winowajcą była taka oto puszka:

Za jakiś czas na pewno przyjdzie jeszcze jedna i znajdzie się w dziale "na sprzedaż". Ta kosztowała mnie 301SEK
Nie wiem również co powiedzieć o innych załatwiaczach...
2,5m-ca auto stało wybebeszone żeby jutro wraz z Michałem Małeckim założyć wreszcie głowicę.
Winowajcą była taka oto puszka:

Za jakiś czas na pewno przyjdzie jeszcze jedna i znajdzie się w dziale "na sprzedaż". Ta kosztowała mnie 301SEK
S50B30 M3turbo
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
w końcu upragniony specyfik
miłego składania.

miłego składania.
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:30
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Płock
- Lokalizacja: Płock
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Mario pisze:Skromni , nieskromni, ja tu nie reklamuję swojej firmy bo tuning traktuję jako hobby a nie jako główne źródło utrzymania.corey pisze:lol , i jacy skromni jestescieMario pisze: mój mechanik zna się lepiej na tym niż ktokolwiek inny
Chwalę kolegę bo z jego usług korzystam (ma swoją firmę i dodatkowo współpracujemy) robi w 95% auta marki BMW wiec na tych autach się zna, silników M3,M5 rozebrał już dość dużo i nadal je rozbiera.
Nie montuje sie dwa razy tej samej uszczelki ale jeżeli zdecydujemy się na taki ruch to trzeba dokręcić siłą większą niż nowego commetica czyli więcej niż 110Nm a o ile więcej to już kwestia doswiadczenia.
ja tam odgrzeję tego kotleta i napisze : dokręcałem uszczelkę na 126Nm. do tego dałem klej którego zastosowanie powoduje tworzenie się złącza współosiowego w pracy szpilek tak aby na zimnym silniku szpilki trzymały mocno a na goracym były elastyczne. wykręcenie tych szpilek może nastapić dopiero po podgrzaniu ich do temp 150 stopni. to wszycho.
a zastosowanie tego preparatu jest chyba mało potrzebne pomimo jego wielu walorów. Panowie: jesli się chce mieć auto o tak dużej mocy - to raczej na kilka przejazdów. i znów remont.zastosowanie nawet najlepszych materiałów zawsze prowadzi do następnego remontu silnika - to po prostu jest nieuniknione. Sport to zdrowie jak ktoś ma forsę hehe, Pozdrawiam.
BMW E30 332i Alpina. KIA CLARUS FUUL AMERICANOS
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Przedstawiam fotki z dzisiejszych prac. Wielkie podziękowania dla spoconych z wysiłku: Michała Małeckiego i Krzysztofa Fercza 
Może trochę od końca - już dokręcona głowica:


Klej zachowywał niesamowitą wręcz lepkość. Cud środek
Prośba do Michała; opisz swoje odczucia na temat kleju - prawdopodobnie stosowaliśmy go jako pierwsi w PL.
Fotki z pryskania roznitowanego cometica jak tylko je dostanę

Może trochę od końca - już dokręcona głowica:


Klej zachowywał niesamowitą wręcz lepkość. Cud środek

Prośba do Michała; opisz swoje odczucia na temat kleju - prawdopodobnie stosowaliśmy go jako pierwsi w PL.
Fotki z pryskania roznitowanego cometica jak tylko je dostanę

S50B30 M3turbo
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Fotki przyszły, więc zamieszczam:
oczywiście zaraz po rozwierceniu nitów uszczelki, została ona wymyta rozpuszczalnikiem. To samo blok i głowica.

i nitowanie na nowo:

oczywiście zaraz po rozwierceniu nitów uszczelki, została ona wymyta rozpuszczalnikiem. To samo blok i głowica.

i nitowanie na nowo:

S50B30 M3turbo
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Jaco plo pisze:Mario pisze:Skromni , nieskromni, ja tu nie reklamuję swojej firmy bo tuning traktuję jako hobby a nie jako główne źródło utrzymania.corey pisze:lol , i jacy skromni jestescieMario pisze: mój mechanik zna się lepiej na tym niż ktokolwiek inny
Chwalę kolegę bo z jego usług korzystam (ma swoją firmę i dodatkowo współpracujemy) robi w 95% auta marki BMW wiec na tych autach się zna, silników M3,M5 rozebrał już dość dużo i nadal je rozbiera.
Nie montuje sie dwa razy tej samej uszczelki ale jeżeli zdecydujemy się na taki ruch to trzeba dokręcić siłą większą niż nowego commetica czyli więcej niż 110Nm a o ile więcej to już kwestia doswiadczenia.
ja tam odgrzeję tego kotleta i napisze : dokręcałem uszczelkę na 126Nm. do tego dałem klej którego zastosowanie powoduje tworzenie się złącza współosiowego w pracy szpilek tak aby na zimnym silniku szpilki trzymały mocno a na goracym były elastyczne. wykręcenie tych szpilek może nastapić dopiero po podgrzaniu ich do temp 150 stopni. to wszycho.
a zastosowanie tego preparatu jest chyba mało potrzebne pomimo jego wielu walorów. Panowie: jesli się chce mieć auto o tak dużej mocy - to raczej na kilka przejazdów. i znów remont.zastosowanie nawet najlepszych materiałów zawsze prowadzi do następnego remontu silnika - to po prostu jest nieuniknione. Sport to zdrowie jak ktoś ma forsę hehe, Pozdrawiam.
Coż, widać, że Twoje wypowiedzi opierają się wyłącznie na zdobytej wiedzy. Zauważyłem, że nie jesteś otwarty na nowości technologiczne. Gdybyś przeglądał zagraniczne fora to znalazłbyś informacje o niesamowitej poprawie w przenoszeniu obciążeń przez "posmarowaną" 3020 uszczelce. Kilka przejechanych tysięcy zamieniało się na kilkadziesiąt. Zacznij może wprowadzać reformy do swojej firmy, polegajace na wprowadzaniu nowinek technologicznych, a nie dokręcaniu uszczelek na 126Nm.
Czy ktoś z forumowiczów dokręcał kiedyś tyle ? Chyba masz klucz uszkodzony...

p.s. co do remontu, to na pewno do niego dojdzie przy aucie gdzie dokręciłeś głowę z taką siłą

Wszystko oczywiście napisałem bez osobistych przesłanek, pozdrawiam Cie Jacko
S50B30 M3turbo
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
126 to faktycznie duzo, az sie wierzyc niechce ze tyle arp daje rady, bo seria przy prawie 100 pada.
Zycze powodzenia krismax i laduj ile wlezie
Zycze powodzenia krismax i laduj ile wlezie

- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
też bym se już prysnął hehe
powodzenia.
powodzenia.

"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznan
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Teraz poczekamy na wyniki, wiem że lekkiego życia mieć nie będzie...
Ile chcesz ładować ?

Ile chcesz ładować ?
e36 coupe m50b25nv, czas zacząc :)
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
kremat0r pisze:Teraz poczekamy na wyniki, wiem że lekkiego życia mieć nie będzie...![]()
Ile chcesz ładować ?
Tyle co ładowałem; 1,1bara

S50B30 M3turbo
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Chyba bym się mocno spierdział dokręcając na 126Nm... w sumie, co ja gadam?! Wcześniej i tak popłynęłyby moje śruby...Jaco plo pisze:(...) tam odgrzeję tego kotleta i napisze : dokręcałem uszczelkę na 126Nm.
A w temacie: klej 1. klasa

Maleckis Motorsport
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Michał_Małecki pisze:Chyba bym się mocno spierdział dokręcając na 126Nm... w sumie, co ja gadam?! Wcześniej i tak popłynęłyby moje śruby...Jaco plo pisze:(...) tam odgrzeję tego kotleta i napisze : dokręcałem uszczelkę na 126Nm.
A w temacie: klej 1. klasa
...spierdział ??
Przy 126Nm to już przepuklina wyłazi


S50B30 M3turbo
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Chłopaki ciekaw jestem naprawde jak taki klej wpływa na żywotność uszczelki(ile więcej wytrzymuje). Widzę że taśma na DP i kolektorze jest
U mnie już dawno przestała kopcić(naciągana na sucho) więc Krzysiek bez stresu:).

Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx