E34 m50b20 GT35/30 Driftcar up str.15

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

No i przez weekend prace poszły troszkę do przodu :clap: Misza u mnie ta odległość wynosi około 2.3 mm

Kilka fotek z zakładania głowicy
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I z owijania kolektorka
Obrazek

Taki efekt końcowy przed flanszą widać wspawane mocowanie sondy EGT
Obrazek

Przygotowanie komory do lakierowania na docelowy kolor nadwozia
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Fotki z wczorajszych prac :clap:

Kolega Sławek który dzielnie znosi te modyfikacje od początku , wczoraj chwycił za ulubione narzędzie :clap:
Obrazek

A to efekt Jego działań już nie mogę się doczekać dalszego składania :heh:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
matey
User
Posty: 21
Rejestracja: 14 lut 2012, o 19:45
Imię: Matey
lokalizacja: PL
Lokalizacja: Turbina

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: matey »

To mój aktualnie mój ulubiony projekt. Powodzenia !
michaś
User
Posty: 15
Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
Imię: Michał
lokalizacja: warszawa

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: michaś »

świetny projekt :ok: :ok:
śruby głowicy jakie dałeś? jakim momentem dokręcałeś głowicę?
czekam na dalszą fotorelację
powodzenia :ok:
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Śruby dałem oryginalne a moment 40nm+ 90*+90* tak mi podpowiedział Adam ;)
michaś
User
Posty: 15
Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
Imię: Michał
lokalizacja: warszawa

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: michaś »

czyli normalnie jak przy zwykłej uszczelce, dzieki za odp.
powodzenia i czekam na postępy :ok:
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: szarybmw »

Jakie wtryski planujesz załozyć ??
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Wtryski będą 360cc .
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Wczoraj znowu prace ruszyły troszkę do przodu :heh:

Składanie rozrządu
Obrazek

i tragedia!! małe pstryk... no i wałek poszedł , tak to jest w pośpiechu :frusty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Całe szczęście Adam miał taki wałek i przybyła paczka ratunkowa :heh: drugiego udało się nie popsuć :śmiech:
Obrazek

I złożone :clap: pokrywa wypiaskowana plastikiem i pomalowana farbą wysokotemperaturową a przednia osłona kół zębatych wypolerowana filcem :heh:
Obrazek
Obrazek
piotr520
Turbo-Team
Posty: 455
Rejestracja: 4 lut 2012, o 14:43
Imię: Piotr
lokalizacja: Końskie

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: piotr520 »

Nie łatwiej montować wałki na zdjętej głowicy?Jakiej farby użyłeś do dekla klawiatury(nazwa)?
Projekt ciekawy tym bardziej że to 2.0 i niewiele ludzi to uturbia.Jestem ciekaw końcowego efektu :ok: .
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: elmo0104 »

A czemu miałoby być łatwiej założyć wałki na zdjętej głowicy?Żeby później dokręcić głowicę to trzeba mieć małej średnicy nasadkę. żadnego udogodnienia w tym nie widzę.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
piotr520
Turbo-Team
Posty: 455
Rejestracja: 4 lut 2012, o 14:43
Imię: Piotr
lokalizacja: Końskie

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: piotr520 »

Nie trzeba sobie kolan wyłamywać :heh: i widać co się robi.Jedyny minus to większa waga przy zakładaniu.Myśle że rodzaj nasadki nie stanowi problemu.Ja zawsze zakładam uzbrojoną w wałki.Chciałem tylko podpowiedzieć na przyszłość.
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Miałem wrażenie ze nie da się jej dokręcić z wałkami :heh: Lakier to Deco Color do 650*c jednak by nie złaził jak zwykły lakier po wyschnięciu trzeba w piecu wygrzać do temperatury 160 *c stosowany też do impregnacji bandaża termoizolacyjnego na wydechy http://www.tasmy-termoizolacyjne.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrawiam
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: DOHC »

piotr520 pisze:Nie trzeba sobie kolan wyłamywać :heh: i widać co się robi.Jedyny minus to większa waga przy zakładaniu.Myśle że rodzaj nasadki nie stanowi problemu.Ja zawsze zakładam uzbrojoną w wałki.Chciałem tylko podpowiedzieć na przyszłość.
nasadka 1/2 cala nie podejdziesz do śruby głowicy jak wałek siedzi.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: Aquaz »

DOHC pisze:
piotr520 pisze:Nie trzeba sobie kolan wyłamywać :heh: i widać co się robi.Jedyny minus to większa waga przy zakładaniu.Myśle że rodzaj nasadki nie stanowi problemu.Ja zawsze zakładam uzbrojoną w wałki.Chciałem tylko podpowiedzieć na przyszłość.
nasadka 1/2 cala nie podejdziesz do śruby głowicy jak wałek siedzi.

pozdrawiam
Nie prawda. Da rade skręcić z wałkami założonymi tylko trzeba mieć mniejszą przedłużkę 3/8 do tego i przjściówke na 1/2 doklucza dynanometrycznego i jest git. PO za tym dziewię się że ci pękł wałek :)
ODPOWIEDZ