E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 stock Mat Suszara stage 2 / e85 1700cc

Post autor: k64 »

forti pisze:Nie uwazasz ze juz najwyzszy czas zebys poszedl w standalone?
oczywiscie ty i jak dohc macie racje, tak by bylo najlepiej, ale chce jeszce sprobowac z det3 i Fimplant - nie mialem jeszce z tym doczynienia samemu , a to przeciez "prawie" jak dzialanie SA .
no i kasa, skad na to wszystko brac , sa inne priorytety a i tak wydaje mi sie ze nie spie :hammer: -
Niby tak naprawde det3 po malych modyfikacjach, dodatkowy uklad + kolo pasowe inne ... jest w stanie tak dzialac wywalajac seryjny komp ale mija sie to z celem oczywiscie.
napewno kiedys wpadnie ms3 ale to daleka droga, a jak det3 ogarnie wtryski to nie tak szybko.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 stock Mat Suszara stage 2 / e85 1700cc

Post autor: k64 »

. pisze:
forti pisze:Nie uwazasz ze juz najwyzszy czas zebys poszedl w standalone?
oczywiscie ty i jak dohc macie racje, tak by bylo najlepiej, ale chce jeszce sprobowac z det3 i Fimplant - nie mialem jeszce z tym doczynienia samemu , a to przeciez "prawie" jak dzialanie SA .
no i kasa, skad na to wszystko brac , sa inne priorytety a i tak wydaje mi sie ze nie spie :hammer: -
Niby tak naprawde det3 po malych modyfikacjach, dodatkowy uklad + kolo pasowe inne ... jest w stanie tak dzialac wywalajac seryjny komp ale mija sie to z celem oczywiscie.
napewno kiedys wpadnie ms3 ale to daleka droga, a jak det3 ogarnie wtryski to nie tak szybko.

ok

http://youtu.be/FavZEkkSDyY" onclick="window.open(this.href);return false;

Det 3 , Fuel Implant , 1700cc e85 , start engine.

Podziękowania dla Łukasza i Jadzwina za nowy program / update ecumastera dla obsługi takich wtrysków ;)

chyba równiejsze obroty nie beda :ph34r:

pora na sprzęgło, strojenie jak znajde czas i pogoda dopisze i zobaczymy jakie kreski beda.
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 GT35 M50 3.0 stock Mat Suszara stage 2 / e85 1700cc

Post autor: g-rad »

noo, teraz obroty są rewelacyjne! gratulacje
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 stock Mat Suszara stage 2 / e85 1700cc

Post autor: k64 »

g-rad pisze:noo, teraz obroty są rewelacyjne! gratulacje
podziekował.


na filmie nie widac tego ze po odpaleniu na te 2 3 sek obroty powinny a nie wskakuja wyzej (sztucznie dodalem gazu wiec wskakuja)
ale tak wlasnie jest - czyzby wina krokowca? przed det 3 tez tak bylo.
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 GT35 M50 3.0 stock Mat Suszara stage 2 / e85 1700cc

Post autor: tdserek »

Gratki wyglada obiecujaco:D oby przenioslo sie to na konie:D
Szary
Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 25 paź 2009, o 10:41
Imię: Michał
lokalizacja: Częstochowa

Re: E36 GT35 M50 3.0 stock Mat Suszara stage 2 / e85 1700cc

Post autor: Szary »

Gdzie i za ile można zakupić e85 ? Na jaki AFR stroisz ?
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: leo »

jak tam dzieje się coś w temacie?
BMWexpert Motorsport
Awatar użytkownika
Przemek328
User
Posty: 104
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:53
Imię: Przemek
lokalizacja: Legionowo

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: Przemek328 »

Chyba pierwszy raz przeczytałem temat od deski do deski :)
Nie myślałeś o tym żeby przerobić hydroregulatory na szklanki z talerzykami? Mógłbyś wyżej kręcić :)
Wyczytałem że wał jest kuty ale z 2,8. Jakiś kupny custom czy możliwe jest "zakucie"? (pytanie czysto teoretyczne, po przy jakimkolwiek utwardzaniu raczej by się pogiął no i byłby bardziej kruchy).

btw. Dzięki za przekładkę odprężającą :)
Remekbd
User
Posty: 32
Rejestracja: 15 lut 2012, o 14:59
Imię: Remigiusz
lokalizacja: DWL

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: Remekbd »

Wał z 2.8 jest seryjnie kuty.
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

Przemek328 pisze:Chyba pierwszy raz przeczytałem temat od deski do deski :)
Nie myślałeś o tym żeby przerobić hydroregulatory na szklanki z talerzykami? Mógłbyś wyżej kręcić :)
Wyczytałem że wał jest kuty ale z 2,8. Jakiś kupny custom czy możliwe jest "zakucie"? (pytanie czysto teoretyczne, po przy jakimkolwiek utwardzaniu raczej by się pogiął no i byłby bardziej kruchy).

btw. Dzięki za przekładkę odprężającą :)
na litwie kreca znajomi na 8tys seryjne m50 nv , poki co nawet mi to nie potrzebne bo gt35 replika na Journalu 360 i tak wstaje na tyle dobrze ze ciagle boost jest przy przepieciach.
leo pisze:jak tam dzieje się coś w temacie?
mam teraz troche zalatwiania z warsztatem , firma ... ale ogolnie cisza przed burza :ph34r:
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

update.


sprzęgło:

-"podwójny docisk" , tzn podwójne słoneczko odpowiednio przerobione z Tdi ;) (seria przenosi 500nM) a więc teoretycznie 1000nM.
- rozrusznik m20
- zamach m20 - 6kg
- tarcza zakuta organiczna , bez sprężynek.
- przyszlifowane pare śrub z miski aby wskoczył zamach z m20.

calosc wywazona , sruby wzmacniane nowe: docisk-zamach, dobierane do do grama.


całość przy spoczynku jest ścisnięta (docisk-tarcza) na 5mm... a więc nie martwię się już zbytnio o to że jeśli tarcza zostanie zjechana nawet o te 4mm to będzie ślizgac.
Sprzęgło tak zrobione że obyło się bez przeróbki ŁAPY i wysprzęglika.

Lewa noga będzie umięśniona. :wink2:

auto odpalone, wstępnie wystrojone, myśle jutro zobacze co się stanie przy męskim doładowaniu.

troche pozbyte kg , błotniki przygotowane pod hoosiery

stare sprzęgło : dwumas m57 (lipa) , docisk m57 , zjechana tarcza b28.
Obrazek

i nowosci:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


testy wypadły ok - wniosek: hardcore :śmiech:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
torell
User
Posty: 59
Rejestracja: 17 mar 2012, o 16:06
Imię: Marcin
lokalizacja: Gdynia

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: torell »

miotła to rozumiem że element "lotniczy" pod maską :śmiech:
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: szarybmw »

Całkiem nieźle :ok:
A jak ma się sprawa z wysprzeglaniem dużo ciężej chodzi ? w porownaniu do m57
Docisk z jakiegoś vw czy jeszcze cos innego ?
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: k64 »

szarybmw pisze:Całkiem nieźle :ok:
A jak ma się sprawa z wysprzeglaniem dużo ciężej chodzi ? w porownaniu do m57
Docisk z jakiegoś vw czy jeszcze cos innego ?
duzo ciezej , ale mozna przezyc, - zobacz na zdjeciu jest test jak ciezko dziala -> lewarkiem -> ciezarkiem -> o karoserie sprawdzalem kiedy sie podda i zacznie wysprzeglac .
Ale teraz CZUJE na wlasnej NOdze ze bedzie robic robote.

m57 to seria wiec wiesz:) dzisiejsze dieselki to dobre samochody dla kobiet rowniez :heh: wiec nie ukrywajmy sie ze docisk m57 to delikatny jest.

nowy docisk okryje tajemnica pozwolisz.

ale zamach jest fajny m20 :wink2: lekki i w sumie jest to konkurencja dla zamachu m50, zmieniamy rozrusznik (50zl) a sam zamach to tez 50zl ;) - malutki knif jest z mocowaniem tylko rozrusznika - kazdy sobie poradzi.

ciekaw jestem kiedy wskocza ceny po tym poscie na zamachy m20 :śmiech:
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E36 GT35 M50 3.0 kucizna Mat Suszara stage 2 e85 1700cc

Post autor: szarybmw »

Strzelam że z 3.0 v6 tdi ze stajni vw :wink2: bo tylko w tych silnikach moment był 500nm
ODPOWIEDZ