
BMW e36 m50 stroker kucizna stage3 484km i 571 nm 1 bar
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
prace ruszyly w performance garage ... narazie puki nie bede w 100% pewny ze wygralem supre wsadzam silnik m50 nv 

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Ale że N/A? Czy chodzi o nowy warszawski zakup? Pozdr.tdserek pisze:prace ruszyly w performance garage ... narazie puki nie bede w 100% pewny ze wygralem supre wsadzam silnik m50 nv
Maleckis Motorsport
-
- Nowy na forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 6 lis 2010, o 15:07
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
A ja tak przyglądam się od dłuższego czasu "projektowi-projektom" kolegi tdserek i nie mogę nadążyć, czy kolega, to cały czas buduje swój pierwszy projekt, czy to już któryś z kolei, tylko ja coś przeoczyłem. 

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
heh... no to zwiazane jest z tym Piotrze ze kasa ktora trzeba polozyc za swap 2jz moze rownac sie zakupowi supry w usa. lhd twin turbo manual:Dpiotr e38 pisze:A ja tak przyglądam się od dłuższego czasu "projektowi-projektom" kolegi tdserek i nie mogę nadążyć, czy kolega, to cały czas buduje swój pierwszy projekt, czy to już któryś z kolei, tylko ja coś przeoczyłem.
stad tez do mojej budy wsadzam odprezony silnik m50 nv na holsecie hx35 do czasu wyjasnienia sprawy(wylicytowania supr:D) zeby po prostu czym polatac:D
co bedzie dalej napisze zycie. Wszystko zalerzy od tego czy wygram jedna czy 2 sztuki jak bedzie z ich naprawa .czy supra przypadnie mi do gusty czy zeswapuje gotowy silnik na wysokim stagu do beemki:D
pozdrowka:D
P.S. To silnik jednej z supry ktora chce kupic:D supra jest mocno uszkodzona

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
jak sie bedziesz tak decydowac to nigdy nie polatasz 

-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
silnik m50 nv obecnie jest wkladany do mojej budy dlaczego wiec mialbym nie polatac?


-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
http://www.facebook.com/photo.php?v=419 ... ideo_reply" onclick="window.open(this.href);return false;
2 osoby na pokladzie opony 255/35/18
awiara jest taka ze bagnetem wyrzuca olej :/ pod obciazeniem na wolnych jest spoko
nie mam pomyslu co jest przyczyna... miska i bagnet jest od m52 na odpowietrznik z bagnetu zalozona jest rurka wew fi 8mm przy uchwycie bagnetu jest filterek z ktorego podczas duzego obciazenia wydobywa sie olej.
czy to beda na 100% pierscienie czy jest jakas inna opcja?
odma przy pokrywie zaworów jest drożna. sprezanie zmienione dwiema seryjnymi przekladkami 1.75 i przekladka 0.8mm . stan oleju ok zalany 10w60 castrol
obecnie kompresja 9.2 na wszystkich cylindrach
strojenie ecumaster det 3 wtryski 440 turbo hx35 strojenie by Performance garage. doladowanie 1.1 bara silnik nabylem od kolegi z forum G-rad.
2 osoby na pokladzie opony 255/35/18
awiara jest taka ze bagnetem wyrzuca olej :/ pod obciazeniem na wolnych jest spoko
nie mam pomyslu co jest przyczyna... miska i bagnet jest od m52 na odpowietrznik z bagnetu zalozona jest rurka wew fi 8mm przy uchwycie bagnetu jest filterek z ktorego podczas duzego obciazenia wydobywa sie olej.
czy to beda na 100% pierscienie czy jest jakas inna opcja?
odma przy pokrywie zaworów jest drożna. sprezanie zmienione dwiema seryjnymi przekladkami 1.75 i przekladka 0.8mm . stan oleju ok zalany 10w60 castrol
obecnie kompresja 9.2 na wszystkich cylindrach
strojenie ecumaster det 3 wtryski 440 turbo hx35 strojenie by Performance garage. doladowanie 1.1 bara silnik nabylem od kolegi z forum G-rad.
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Kod: Zaznacz cały
obecnie kompresja 9.2 na wszystkich cylindrach
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
nie wiem czy glowica byla lizana duzo:/ kompresja taka wiec moze slabo juz ale dziwi mnie fakt ze na wszysktich garkach identyczna
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Odme masz puszczoną pod auto ?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Aguirre
- Turbo-Team
- Posty: 345
- Rejestracja: 12 lut 2011, o 15:09
- Imię: Bogusław
- lokalizacja: Łowicz
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
Po co zakładałeś filterek na przewód z bagnetu.Lepiej go zaślepić i zostawić tylko odpowietrzenie z pokrywy.W m52 jest w tym miejscu zawór to oleju tak nie wsysa a jak dajesz po zaworach i poziom oleju jest wysoki to może tamtędy właśnie wyrzucać zwałszcza jak na pierścieniach ma trochę większe przedmuchy choćby z racji dołożenia trubo.
GG 9597379
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
kompresje mierzyles na otwartej przepustnicy???
kiedys znajomy mi powiedzial ze najbardziej wiarygodny wynik pomiaru kompresji jest wtedy jak przepusnica otwarta na 100% i odłaczony komp zeby wtryski sie nie otwieraly. W moim m30 na zamknietej bylo po ok 10,5 a na otwartej 12-13, tak wiec jest roznica.
Pozdrawiam.
kiedys znajomy mi powiedzial ze najbardziej wiarygodny wynik pomiaru kompresji jest wtedy jak przepusnica otwarta na 100% i odłaczony komp zeby wtryski sie nie otwieraly. W moim m30 na zamknietej bylo po ok 10,5 a na otwartej 12-13, tak wiec jest roznica.
Pozdrawiam.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
dzis jade na hamownie...
zobaczymy.
zamontowalem filterek bo bylo takie cisienie ze wydmuchiwalo mi oring albo dmuchalo oczka od bagnetu... nie wiem draaamaaaat
filmik ogarne jeszcze raz ...
narazie tyle roboty mam ze nie mam czasu pojezdzic... wyszedlem z domu o 6 30 wrocilem z roboty o 22 i pojezdzilem 2 godziny a nastepnie o 6 30 wyszedlem do roboty:D dzis wrocilem wczesniej to na hamownie do znajomych lece:D
zobaczymy.
zamontowalem filterek bo bylo takie cisienie ze wydmuchiwalo mi oring albo dmuchalo oczka od bagnetu... nie wiem draaamaaaat
filmik ogarne jeszcze raz ...
narazie tyle roboty mam ze nie mam czasu pojezdzic... wyszedlem z domu o 6 30 wrocilem z roboty o 22 i pojezdzilem 2 godziny a nastepnie o 6 30 wyszedlem do roboty:D dzis wrocilem wczesniej to na hamownie do znajomych lece:D
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e36 m50 nv narazie:D
1,2 bar + wysokie EGT to na ori tłoki mogło być za dużo, tak jak ci mówiłem, może półki poszły.... A przy obniżonym CR ja tez miałem taka kompresję.
www.turboBMW.pl