E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm
Siema,
Kolega z drift światka poprosił, żeby w ciągu 7 dni roboczych ożywić i uturbić jego gruza.
E36 Sedan malowany na żółto sprayem czy wałkiem. Powiększony skręt, hydro, typowy gruz do trenowania driftu.
Silnik:
- M52B28 odprezony przekładką
- kapitalny remont głowicy
- rewizja panewek, pierścieni i uszczelnień
- tuningowa chłodnica wody + największy SPAL jaki był w sklepie
Dolot:
- kolektor M50
- FMIC 600x300x76 3'
- silikony 3'
- BOV replika jakiegoś tam GReddy
- MBC Pro Perfekt
Wydech:
- kolektor .
- GT3582 AntiSurge
- WG TurboSmart 50mm
- screamer pipe
- komin 3' ponad maskę
Elektronika:
- MS41 z wkładką od Misia
- DET3 400kPa
- temp wody
Napęd:
- dyfer 188 3.46
- wał 325TDS
- skrzynia ZF
- dwutarcz na spiekach od Poweride
Paliwo:
- epman 300lph
- wtryskiwacze Siemens Deka 630cc
- V-Power Racing 100
Ile wytrzymają seryjne tłoki? Właściciel usilnie chce to sprawdzać i ładować pod 500hp
Kolega z drift światka poprosił, żeby w ciągu 7 dni roboczych ożywić i uturbić jego gruza.
E36 Sedan malowany na żółto sprayem czy wałkiem. Powiększony skręt, hydro, typowy gruz do trenowania driftu.
Silnik:
- M52B28 odprezony przekładką
- kapitalny remont głowicy
- rewizja panewek, pierścieni i uszczelnień
- tuningowa chłodnica wody + największy SPAL jaki był w sklepie
Dolot:
- kolektor M50
- FMIC 600x300x76 3'
- silikony 3'
- BOV replika jakiegoś tam GReddy
- MBC Pro Perfekt
Wydech:
- kolektor .
- GT3582 AntiSurge
- WG TurboSmart 50mm
- screamer pipe
- komin 3' ponad maskę
Elektronika:
- MS41 z wkładką od Misia
- DET3 400kPa
- temp wody
Napęd:
- dyfer 188 3.46
- wał 325TDS
- skrzynia ZF
- dwutarcz na spiekach od Poweride
Paliwo:
- epman 300lph
- wtryskiwacze Siemens Deka 630cc
- V-Power Racing 100
Ile wytrzymają seryjne tłoki? Właściciel usilnie chce to sprawdzać i ładować pod 500hp
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
500HP to może być niebezpieczna granica, ja na 1,25b mam ok 440-470KM, górna w miarę bezpieczna granica tych tłoków to 1.3b, ale zapakuj 1.4 to będziemy widzieć co się stanie i kiedy
Zależy od podzespołów i strojenia, . chyba zrobił M52tub28 na 1.25b i wyszło 485KM
Kumpel na 1.1 i tańszych gratach ma 410KM
Zależy od podzespołów i strojenia, . chyba zrobił M52tub28 na 1.25b i wyszło 485KM
Kumpel na 1.1 i tańszych gratach ma 410KM
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Z warsztatu prosto na tor, szkoda ze pogoda trochę nie dopisała.
https://www.youtube.com/watch?v=VFmVSXbrcUY" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=VFmVSXbrcUY" onclick="window.open(this.href);return false;
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Widzę tuczępy, kiedy było jeżdżone i jakie doładowanie?
Co z 500HP?
Co z 500HP?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Wczoraj
Atak na wyższą moc pewnie jak spadnie śnieg, narazie właściciel chce jeszcze pojeździć na sucho, żeby zobaczyć co i jak z autem 1,3b myślę że w tym setupie podbije blisko 500hp.
Doładowanie 0,9b.
Atak na wyższą moc pewnie jak spadnie śnieg, narazie właściciel chce jeszcze pojeździć na sucho, żeby zobaczyć co i jak z autem 1,3b myślę że w tym setupie podbije blisko 500hp.
Doładowanie 0,9b.
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Też mieliśmy z kumplem jechać e36t ale nie ogarną się z kołami. No powinno być blisko 500.
150zl wjazd?
150zl wjazd?
-
- Forumowicz
- Posty: 292
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
skrecone na srubach czy szpilkach? m10?
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Seryjne śruby na 100Nm
Wjazd nie wiem ile kosztował, bo nie ja płaciłem
Wjazd nie wiem ile kosztował, bo nie ja płaciłem
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Spoko projekt jak na tydzień pracy. Tylko zastanawia mnie zawsze taki rozstrzał części, z jednej strony dwutarczowe sprzęgło, kolektor z kwasówki, a z drugiej strony seryjny sterownik + det. Po prostu dla mnie to nie spójne jest, ale grunt, że podaje.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Polecam, żebyś przyjechał kiedyś i zobaczył kulturę pracy silnika na odpowiednio zrobionym MS41 z DETem Malo które auto pracuje tak w każdych warunkach na EMU, EasyEcu czy innym SA.
Sterowanie zapłonem i czujniki stukowe robią tutaj dobrą robotę. Sam byłem sceptyczny, ale to już 4te turbobmw w takim zestawieniu i jestem coraz bardziej mile zaskoczony
Sterowanie zapłonem i czujniki stukowe robią tutaj dobrą robotę. Sam byłem sceptyczny, ale to już 4te turbobmw w takim zestawieniu i jestem coraz bardziej mile zaskoczony
- ProxRox
- User
- Posty: 75
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 21:03
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Olsztyn
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
A idź Pan z tym easyecu (sam producent do tego podchodzi w taki sposób, że się odechciewa), no większość fur na standalonach to wystrojona głównie pod WOT. Jak działa i jesteście zadowoleni to spoko, po prostu dla mnie za dużo zmiennych.KonradGT pisze:Polecam, żebyś przyjechał kiedyś i zobaczył kulturę pracy silnika na odpowiednio zrobionym MS41 z DETem Malo które auto pracuje tak w każdych warunkach na EMU, EasyEcu czy innym SA.
Sterowanie zapłonem i czujniki stukowe robią tutaj dobrą robotę. Sam byłem sceptyczny, ale to już 4te turbobmw w takim zestawieniu i jestem coraz bardziej mile zaskoczony
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Mieliśmy na firmie jedno EasyEcu i z tego samego powodu wyleciało na śmieci
-
- Forumowicz
- Posty: 292
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
używane śruby czy nowe?KonradGT pisze:Seryjne śruby na 100Nm
Wjazd nie wiem ile kosztował, bo nie ja płaciłem
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 831
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm
Nowe elring.
30 + 60 + 90Nm, sprawdzane po dwa razy, po 24h dociagniete na 100Nm.
30 + 60 + 90Nm, sprawdzane po dwa razy, po 24h dociagniete na 100Nm.