E36 Coupe M50B30 AMP44 GT3582

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: KonradGT »

Bo nie mają w ofercie takich. To tłoki odprezajace dla wału M54B30 i korb 135mm ;) W ręku wyglądają ok, w wolnej chwili zważe je na wadze kuchennej, a reszta... Wyjdzie w praniu, znaczy na torze :devill2:
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: deejeys »

Zazdro pojemości, to będzie robić robotę
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: Kusy6 »

średnica 84 nadal zostaje czyli wyjdzie 3.0?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: KonradGT »

Pierwszy szlif 84,25mm ;) ale tak, właściwie to będzie 3.0 na żeliwnym bloku. A żeby było jeszcze ciekawiej to pewnie będzie strojone na MS41 od M52 :heh:
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: whatdefak »

Gruby zestaw fajnych klocków, jestem ciekaw jak się spiszą te tłoki w praktyce i czy przyjmą 100hp na garnek, mocno kibicuje! :ok: :piwo:
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: Kusy6 »

whatdefak pisze:Gruby zestaw fajnych klocków, jestem ciekaw jak się spiszą te tłoki w praktyce i czy przyjmą 100hp na garnek, mocno kibicuje! :ok: :piwo:
W czym problem jeśli fabryczne z n54 przyjmują? To kute chyba nie są gorsze
Awatar użytkownika
whatdefak
User
Posty: 181
Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
Imię: Damian
lokalizacja: podkarpacie

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: whatdefak »

Kusy6 pisze:
whatdefak pisze:Gruby zestaw fajnych klocków, jestem ciekaw jak się spiszą te tłoki w praktyce i czy przyjmą 100hp na garnek, mocno kibicuje! :ok: :piwo:
W czym problem jeśli fabryczne z n54 przyjmują? To kute chyba nie są gorsze
W tym że tak na prawdę nikt ich jeszcze sensownie chyba nie sprawdził, a nie są to tak popularne tłoki jak np. WISECO/JE których projektów było już kilkadziesiąt na takich tłokach.
Ale jestem dobrej myśli że 600hp nie powinno zrobić na nich wrażenia :heh: :heh:
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: KonradGT »

Wpadła dziś pompa:

- ori Walbro made in USA
- nie boi się E85
- wydajność 750 koni (450lph) wg producenta
- romiarowo właściwie mniejsza jak seria

Mocniejszych montowanych wewnątrz baku chyba już nie robią :devill2:

Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: k64 »

jest jeszcze taka sama (wielkosciowo) tez walbro na 900+HP ,F90000285 525 Litrów ... mam taką w baku i jej zaczyna brakowac :ph34r:
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: Miś »

Bo to wszystko zależy od napięcia na zaciskach pompy oraz CIŚNIENIA dla danej wydajności, macie to na wykresie.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: k64 »

Miś pisze:Bo to wszystko zależy od napięcia na zaciskach pompy oraz CIŚNIENIA dla danej wydajności, macie to na wykresie.
ale o czym ty piszesz mistrzu. Ja pisze ze jest jeszcze wydajeniejsza - inny model, ta sama wielkosciowo o zwiekszonej wydajnosci , innym wirniku w środku zapewnie i innym nr producenta.
Podłączenie to już inna kwestia.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: Miś »

Wydajność (przepływ) jest odwrotnie proporcjonalna do ciśnienia paliwa jakie jest w danym układzie (a za to odpowiada regulator).

Obrazek

Na tym samym afr, wtryskach, przewodach i dawkach paliwa u jednego pompa 320lph wyrobi przy 500hp na benzynie (bo ma regulator 3bary), a u drugiego już nie (bo ma regulator 4bary).

Ogólnie według mnie jak ktoś ma sporo koksu to pasuje mieć dwie pompy równolegle, chociaż są projekty gdzie na jednym 044 boschu ludzie mają 700-800hp (ciekawe jakie ciśnienie paliwa i czy hamownia pokazuje moc czy pogodę).

Ogólnie dodałem coś od siebie, to niesamowite, że są pompy wielkości fabrycznej z e36 i obsługują paliwa na 3x większą moc od fabryki. :)

Ciekawe jak będzie się sprawować to Walbro.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: k64 »

Miś pisze:Wydajność (przepływ) jest odwrotnie proporcjonalna do ciśnienia paliwa jakie jest w danym układzie (a za to odpowiada regulator).

Obrazek

Na tym samym afr, wtryskach, przewodach i dawkach paliwa u jednego pompa 320lph wyrobi przy 500hp na benzynie (bo ma regulator 3bary), a u drugiego już nie (bo ma regulator 4bary).

Ogólnie według mnie jak ktoś ma sporo koksu to pasuje mieć dwie pompy równolegle, chociaż są projekty gdzie na jednym 044 boschu ludzie mają 700-800hp (ciekawe jakie ciśnienie paliwa i czy hamownia pokazuje moc czy pogodę).

Ogólnie dodałem coś od siebie, to niesamowite, że są pompy wielkości fabrycznej z e36 i obsługują paliwa na 3x większą moc od fabryki. :)

Ciekawe jak będzie się sprawować to Walbro.

to co napisales jest logiczne , i napiecie wyzsze i cisnienie na listwie wyzsze powoduje to zjawisko o ktorym piszesz. Ale nie ukrecisz zbyt wiele skoro producent twierdzi ze dany model jest 750 a inny do 950 (DWIE rozne pompy) tzn ze chyba tak jest. Mialem model na 750, przy 750+- brakowalo, przeszlismy w dwoch wozach podobnych na wydajniejsza opcje i cisnienie na listwie nie spada juz. Jesli pisze ze wydajnosci juz braklo to tak jest :) Napiecie odpowiednie, odpowiednia srednica przewodow paliwowych, oraz podlaczenie to inna kwestia i zawsze musi byc dobrze. Dokladnie ta pompa ktora montuje kolega z tematu wymaskowalismy do granic i przy 750KM +- cisnienie na listwie zaczynalo spadac . Po przejsciu na model wydajniejszy (ta sama budowa, tak samo mala ale inny nr :) :) moglismy pozwolic sobie na wiecej. Ott tyle. 044 org sa na 600+ na pb98 po czym cisnienie spada , 044 podroba 500 kunia i spada.
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: Kusy6 »

kamil7s pisze:Nie pamietam już, podałem powód dla którego to nie chodzi ale chciałem wiedziec jak został rozwiązany. Jeśli chodzi o zbyt małe turbo to nie to, bo 2.0 2.5 i 2.8 bez problemu na tym chodzi do 7k obr. Zreszta . stroi takie na seryjnym wg i chodzi. Jedynie w tym turbo jest problem z wysuwająca się tulejka klapki wg, która trzeba wbić i przyspawać. Blokuje zamykanie się i auto na ciepłym nie chodzi
Jakie to dokładnie turbo? Bo pisze t04e, ale 13g? I jakie ar wydechowe?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Coupe M50B25 Vanos + T04e

Post autor: KonradGT »

Chodzi o chińskie tak zwane T3/T4 z wbudowanym WG.
ODPOWIEDZ