E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Super. Gratuluję również!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Moc podana na silniku, a nie na kołach. Na wykresie 2 pomiary na tej samej drodze w dwie strony, drugi na zgrzanym dolocie. Dla niedowiarków dane zgrane z Racelogica, auto jest szybkie, powtarzalne, bezawaryjne, gratki.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Dzięki panowie ,
deejeys pisze:Nie no 6 mln kilometrów w M50 turbo - szacun
Błędy poprawioneMiś pisze:Moc podana na silniku, a nie na kołach. Na wykresie 2 pomiary na tej samej drodze w dwie strony, drugi na zgrzanym dolocie. Dla niedowiarków dane zgrane z Racelogica, auto jest szybkie, powtarzalne, bezawaryjne, gratki.
-
- Turbo-Team
- Posty: 664
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
No wynik naprawde ładny rzekł bym że trzeba to musowo opić.
Po video widać że zapierdala konkretnie i wcala nie trzeba worka siana żeby zrobić 600+ czy tam iść w JZ-ety.
Po video widać że zapierdala konkretnie i wcala nie trzeba worka siana żeby zrobić 600+ czy tam iść w JZ-ety.
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Na którym biegu pomiar ???
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1798
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
4 biegmakii pisze:Na którym biegu pomiar ???
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Coś tam się cały czas dzieje wpadł nowy skręt by hand made , bardzo duża różnica na plus , jak się cały czas na serii jeździło
Auto na bio podaje masakryczne ( pewnie jakby nie Słanio to bym się nigdy nie przekonał ) , w porównaniu do benzyny temp oleju spadła o 20st po przejeździe
Filmik z pierwszego treningu ze skrętem
>>>>>>>>>>>>https://youtu.be/cRExu_DD6BQ<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Auto na bio podaje masakryczne ( pewnie jakby nie Słanio to bym się nigdy nie przekonał ) , w porównaniu do benzyny temp oleju spadła o 20st po przejeździe
Filmik z pierwszego treningu ze skrętem
>>>>>>>>>>>>https://youtu.be/cRExu_DD6BQ<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Mega smaży Taka delikatna rada byłego driftera jeśli można, pilnuj aby pasażerowie mieli zapięte pasy i jeździjcie w kaskach. W niczym to nie przeszkadza, a w razie "W" duużo pomaga.
Powodzenia
Powodzenia
-
- User
- Posty: 45
- Rejestracja: 11 lut 2015, o 14:38
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Rzeszów
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Ja tylko chciałbym zobaczyć, jak wyprzedzałeś Słania i jeszcze smażyłeś slicka na trójce A słania e36 do wolnych nie należy Słyszałem też, że spróbowałeś Achillesa 123s podejżewam, że z tą oponą bedzie jak z bio - jak nie spróbujesz to się nie przekonasz, ja nie widzę dla siebie innej opony
-
- Turbo-Team
- Posty: 664
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
To się bedzie działo na Izdebkach za tydzień.
Mam nadzieje że bedziesz Alek jechał chce na żywo zobaczyć jak to smaży laczki.
Mam nadzieje że bedziesz Alek jechał chce na żywo zobaczyć jak to smaży laczki.
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Cześć ,
mały Up
Przed izdebkami miałem masę awarii , nie było jak nic wrzucić .
zostało zrobione
- zrobiłem nowy kolektor wydechowy z kolanek hamburskich i rury bezszwowej tym razem pospawałem to sobie tigiem oraz drutem nierdzewnym .
poprzednie kolektory pękały na spawach a były spawane metodą mig zwykłym drutem w osłonie co2 .
spawy drutem nierdzewnym powinny być bardziej rozciągliwe przez co nie będą pękać - okaże się po sezonie na razie jest ok
- wpadły wtryskiwacze 1700cc bosche cng , z automatu mózg kazał podnieść doładowanie 1.7bara skończyło się najpierw tańcami na 5 biegu pow 250km/h (silck 250szer) potem upalonym dwu tarczem ( który był już zmęczony sezonem ) , żeby mało nie było w tym samym czasie wysypał się 5 bieg w ZF oraz dyfer zaczół wyć (ogólnie napęd zabity )
- zatem wpadł nowy dyfer / nowa skrzynia oraz zanitowałem dwie tarcze spiekowe sprzęgło klei mega na 4 biegu można kopać przy 50km/h !!!!!!! (dyf, 3,15 )
- dołożyłem czujnik flex fuel , ponieważ potrzebowałem zrobić sobie korekty po temp. paliwa
co jeszcze - jakieś pierdoły wpadł swirl pot , podpora wału poli .
Auto na 1,7 bara podawało mega ale wydajność wtryskiwaczy wraz ze wzrostem temp paliwa drastycznie spadała więc wróciłem do deków boost 1,5bara i na izdebkach pracowały na 100%dc przed odcięciem , bosche są ok ale na cwiartkę gdzie pewnie nie zgrzejemy tak paliwa jak w drifcie kiedy auto na treningu jest odpalone przez kilka godzin i gaszone w przerwie na jedzenie .
Izdebki przejedzone bez awari , silnik podawał mega cały sezon .
Teraz idzie do rewizji widać po odmie że już się powycierał . Z wymiaruję wszystko co się mogło zużyć i wtedy zobaczę co dalej .
Plan jest na tłoki 84,50mm lub 85mm bo cyl na pewno będą wytarte , znając m50 reszta będzie trzymać wymiar nominalny .
Oringuje blok , turbo zmieniam na s369 , robię porządny układ paliwowy i ładuje 2 bary - i ogiennnnnnnn
Krótka wrzuta z wnętrza z izdebek od startu 3 bieg opona jakieś lato 245/40/18 . Diff 3.15
https://youtu.be/YP5tSbDbVbM
Parę fotek
Łącznik walu już drugi sezon męczony oraz nowa podpora wału
po wypaleniu :
mały Up
Przed izdebkami miałem masę awarii , nie było jak nic wrzucić .
zostało zrobione
- zrobiłem nowy kolektor wydechowy z kolanek hamburskich i rury bezszwowej tym razem pospawałem to sobie tigiem oraz drutem nierdzewnym .
poprzednie kolektory pękały na spawach a były spawane metodą mig zwykłym drutem w osłonie co2 .
spawy drutem nierdzewnym powinny być bardziej rozciągliwe przez co nie będą pękać - okaże się po sezonie na razie jest ok
- wpadły wtryskiwacze 1700cc bosche cng , z automatu mózg kazał podnieść doładowanie 1.7bara skończyło się najpierw tańcami na 5 biegu pow 250km/h (silck 250szer) potem upalonym dwu tarczem ( który był już zmęczony sezonem ) , żeby mało nie było w tym samym czasie wysypał się 5 bieg w ZF oraz dyfer zaczół wyć (ogólnie napęd zabity )
- zatem wpadł nowy dyfer / nowa skrzynia oraz zanitowałem dwie tarcze spiekowe sprzęgło klei mega na 4 biegu można kopać przy 50km/h !!!!!!! (dyf, 3,15 )
- dołożyłem czujnik flex fuel , ponieważ potrzebowałem zrobić sobie korekty po temp. paliwa
co jeszcze - jakieś pierdoły wpadł swirl pot , podpora wału poli .
Auto na 1,7 bara podawało mega ale wydajność wtryskiwaczy wraz ze wzrostem temp paliwa drastycznie spadała więc wróciłem do deków boost 1,5bara i na izdebkach pracowały na 100%dc przed odcięciem , bosche są ok ale na cwiartkę gdzie pewnie nie zgrzejemy tak paliwa jak w drifcie kiedy auto na treningu jest odpalone przez kilka godzin i gaszone w przerwie na jedzenie .
Izdebki przejedzone bez awari , silnik podawał mega cały sezon .
Teraz idzie do rewizji widać po odmie że już się powycierał . Z wymiaruję wszystko co się mogło zużyć i wtedy zobaczę co dalej .
Plan jest na tłoki 84,50mm lub 85mm bo cyl na pewno będą wytarte , znając m50 reszta będzie trzymać wymiar nominalny .
Oringuje blok , turbo zmieniam na s369 , robię porządny układ paliwowy i ładuje 2 bary - i ogiennnnnnnn
Krótka wrzuta z wnętrza z izdebek od startu 3 bieg opona jakieś lato 245/40/18 . Diff 3.15
https://youtu.be/YP5tSbDbVbM
Parę fotek
Łącznik walu już drugi sezon męczony oraz nowa podpora wału
po wypaleniu :
-
- Turbo-Team
- Posty: 664
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Byłem widziałem smaży konkretnie od razu widać że auto ma sporo mocy nawet na prostych między zakrętami palił się kapeć.
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 424
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Co to za opona była i jakie warunki?Alek22 pisze:Cześć ,
skończyło się najpierw tańcami na 5 biegu pow 250km/h (silck 250szer)
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
- Alek22
- User
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
- Imię: Aleksander
- lokalizacja: bilgoraj
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
Opona Kumho Ecsta slick , mocno rozgrzana . Nawierzchnia sucha ,temp pow. ok 10st
Dzięki ,myślę że w końcu przyszedł czas na nowe opony 265 co najmniej i na starty w poważniejszych eventach . Mam zamiar troszkę powalczyć ale na śmietnikach nie ma na to szans choćby 1000hp było .caserwis pisze:Byłem widziałem smaży konkretnie od razu widać że auto ma sporo mocy nawet na prostych między zakrętami palił się kapeć.
-
- Forumowicz
- Posty: 292
- Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Mielec
Re: E36 stage 2 M5xxb28 700hp BWs300sx / Emu / wałki 300st
celujesz w achillesy czy westlake?