E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona 7!

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1692
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: Miś »

Szkoda zaśmiecać tutejszego tematu, zmienna geometria w turbobenzynie to dobrze działa, ale w Porsche na przykład, ludzie wylądujcie...
RS3 8V2 nardo limo pl 515HP 680NM
109-Performance
makii
Forumowicz
Posty: 214
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: makii »

Miś pisze:Szkoda zaśmiecać tutejszego tematu, zmienna geometria w turbobenzynie to dobrze działa, ale w Porsche na przykład, ludzie wylądujcie...
podciśnieniem są też sterowane turbina benzynowe (diesel także ) na weastgate, niepopularne rozwiązanie ale są
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1692
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: Miś »

makii pisze:
Miś pisze:Szkoda zaśmiecać tutejszego tematu, zmienna geometria w turbobenzynie to dobrze działa, ale w Porsche na przykład, ludzie wylądujcie...
podciśnieniem są też sterowane turbina benzynowe (diesel także ) na weastgate, niepopularne rozwiązanie ale są
Zmienna geometria =! podciśnienie. 2.4jtd 10v ma zmienne geo na gruszkę nadciśnieniową.
W turbobenzynach nie jest popularne wg na podciśnienie (n54b30), ale w dieslach trochę tego wyprodukowano (1.9dci, 1.6dtci, 2.5dci, 2.0hdi, 35d Exx, 1.9tdi vp).
RS3 8V2 nardo limo pl 515HP 680NM
109-Performance
deejeys
Forumowicz
Posty: 491
Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
Imię: Dawid
lokalizacja: Łódź

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: deejeys »

Dużo nowych aut na benzynę ma eWG albo właśnie podciśnienie (srałdi, BMW). Oczywiście jest tam pompa podciśnieniowa jak w dieslach :)
osiemnastocylindrowi
User
Posty: 25
Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
Imię: kamis
lokalizacja: BBI

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: osiemnastocylindrowi »

Podcisnienie jest bo i hamulce sa ale do sterowania turbiny jest zasobnik podcisnienie,plastikowa puszka z zaworkiem zwrotnym. Przy turbinie byl nastawnik elektryczny,sterowany PWM ale Jadzwin z Ecumaster nie poradzil by to dzialalo.
Seboo
User
Posty: 182
Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
Imię: Sebastian
lokalizacja: Poniatowa

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: Seboo »

osiemnastocylindrowi pisze:Podcisnienie jest bo i hamulce sa ale do sterowania turbiny jest zasobnik podcisnienie,plastikowa puszka z zaworkiem zwrotnym. Przy turbinie byl nastawnik elektryczny,sterowany PWM ale Jadzwin z Ecumaster nie poradzil by to dzialalo.
Mimo wszystko stwierdzam ze to nie ma prawa działać... wróć do literatury, poczytaj, poczytaj, poczytaj i zwieksz zasób swojej wiedzy a potem wroc znowu do dłubania przy aucie. :piwo:
osiemnastocylindrowi
User
Posty: 25
Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
Imię: kamis
lokalizacja: BBI

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: osiemnastocylindrowi »

Dodam Ci jeszcze ze ta e30 1.6 na gazie odstawiala w tyle i to sporo e39 m5 i e60 m 507. Blysnij madralo i napisz dlaczego to nie ma prawa dzialac,napisz madrze i na temat!
makii
Forumowicz
Posty: 214
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: makii »

osiemnastocylindrowi pisze:Dodam Ci jeszcze ze ta e30 1.6 na gazie odstawiala w tyle i to sporo e39 m5 i e60 m 507. Blysnij madralo i napisz dlaczego to nie ma prawa dzialac,napisz madrze i na temat!
:śmiech: :blink2: się ubawiłem do łez
Seboo
User
Posty: 182
Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
Imię: Sebastian
lokalizacja: Poniatowa

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: Seboo »

osiemnastocylindrowi pisze:Dodam Ci jeszcze ze ta e30 1.6 na gazie odstawiala w tyle i to sporo e39 m5 i e60 m 507. Blysnij madralo i napisz dlaczego to nie ma prawa dzialac,napisz madrze i na temat!
:blink2: :blink2: :eee: :eee: :śmiech: :śmiech: :śmiech:
Były w tej bajce smoki? :śmiech: :śmiech:

Za dużo rzeczy nie rozumiesz... aż tyle nie chce mi sie pisać. W dodatku tak mnie rozbawiłeś że przez łzy nie widze co pisze :śmiech:
osiemnastocylindrowi
User
Posty: 25
Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
Imię: kamis
lokalizacja: BBI

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: osiemnastocylindrowi »

Panowie a to forum o charakterze technicznym czy obyczajowo durnopagawedkowym?
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 542
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: kamil7s »

Generalnie jest to temat z projektem kolegi, który jak można było zauważyć nie życzy sobie żeby mu ten temat zaśmiecać głupotami, wiec po pierwsze się ogarnij, a po drugie będziemy chcieli to ci pomożemy, ale na pewno nie w zamian za sapanie i durne odzywki Hah
E30 325
osiemnastocylindrowi
User
Posty: 25
Rejestracja: 30 lis 2011, o 21:48
Imię: kamis
lokalizacja: BBI

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: osiemnastocylindrowi »

Baaardzo przepraszam kolege za zasmiecanie tematu!!! Ale Wy panowie to sie nadajecie na gumke pod turbinke.Spadam.
Slepy
Nowy na forum
Posty: 4
Rejestracja: 2 mar 2011, o 21:51
Imię: Mateusz
lokalizacja: Łomża

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: Slepy »

Bardzo fajny projekt, bezawaryjny i ekonomiczny. Czy na tłokach z m44 cr wychodzi taki sam jak na m43b19?
Kuba_Aero
User
Posty: 83
Rejestracja: 21 lut 2016, o 10:15
Imię: Jakub
lokalizacja: Rzeszów/Bielsko

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: Kuba_Aero »

Zgadza się. Tłoki M44B19 i M43B16 mają taką samą wysokość (compression height) 30.4mm - mierzone od środka sworznia do korony tłoka.
Jedynie głębokość zagłębienia w denku tłoka różni się o 1mm: M44 - 5mm; M43 - 4mm.
Więc bezpieczniejszy CR wyjdzie z M44. Poza tym Denko w M43 jest acentryczne, tu też lepiej wypada M44.

Pomijam już zupełnie fakt iż wieść gminna niesie, iż M44 znosi większe katusze.
selenger
Nowy na forum
Posty: 6
Rejestracja: 28 wrz 2019, o 21:35
Imię: Дмитрий
lokalizacja: Novorossiysk

Re: E36 coupe 318is M42B18@TD04HL-16T - wykres i film strona

Post autor: selenger »

Kuba_Aero pisze:Zgadza się. Tłoki M44B19 i M43B16 mają taką samą wysokość (compression height) 30.4mm - mierzone od środka sworznia do korony tłoka.
Jedynie głębokość zagłębienia w denku tłoka różni się o 1mm: M44 - 5mm; M43 - 4mm.
Więc bezpieczniejszy CR wyjdzie z M44. Poza tym Denko w M43 jest acentryczne, tu też lepiej wypada M44.

Pomijam już zupełnie fakt iż wieść gminna niesie, iż M44 znosi większe katusze.
Dzień dobry Istnieje ogromne pragnienie turbo m44. Ale których tłoków lepiej użyć?
ODPOWIEDZ