Bmw e30 V12 5,4 supercharged by Wąski "Czas na cyfry"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: chudini3 »

Ja pjerd*** ryje banie ten widok. Oby nie było przerostu formy nad treścią...
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Blacha »

chudini3 pisze:Ja pjerd*** ryje banie ten widok. Oby nie było przerostu formy nad treścią...
Tak mówili jak powstał pomysł na silnik v12 w e30 a auto jeździ i to całkiem przyjemnie
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: forti »

Coraz lepiej, naprawde mega wyglad, chyba o to chodzi zeby auto mialo nietuzinkowe rozwiazania i przykuwalo ludzi, to wszystko pomaga w zdobyciu sponsorow ( oby jak najwiecej :ok: ). Odpalaliscie juz cos, czy to tylko narazie ukladanka?
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

Drapek pisze:o kurka :eee: dolot niczym rurociąg gazowy z rosji :ok:
widać że musi być ogień :heh:
Faktycznie przed motorem jest jeszcze tyle miejsca czy tylko takie złudzenie?

jest trochę bo chłodnica wody jest w bagażniku :) (jak będzie finito to wyślę więcej fot)

co do rur to od Vortecha do IC idzie 76mm z drugiej strony IC wychodzi do kolektora 100mm i przepustnica również 100mm
forti pisze:Coraz lepiej, naprawde mega wyglad, chyba o to chodzi zeby auto mialo nietuzinkowe rozwiazania i przykuwalo ludzi, to wszystko pomaga w zdobyciu sponsorow ( oby jak najwiecej :ok: ). Odpalaliscie juz cos, czy to tylko narazie ukladanka?

dzięks :)

nie auto ciągle jest składane tak więc jeszcze trochę :D
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

Obrazek

prawie gotowy
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Blacha »

Bartek to teraz tak minimum 245 i 1,5 bara w oponie na tył żeby była trakcja :devill2:
Co planujesz z maską? Wycinasz miejsca na to co wystaje?
Gratki że lada chwila będzie latać :clap:
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Karolo »

Wygląda to iście epicko :D Pozwolę sobie zadać pytanie, czy jest sens aby taki pojazd był nadal zarejestrowany? Na ulicę chyba nie za bardzo, pole numerowe zmieściło się przy kolektorze? No i o przegląd chyba też słabo :)
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: korona »

Mega ! Dawno jakieś zdjęcie nie wywołało u mnie takiego uśmiechu, wygląda kapitalnie. Jaka średnica rury głównej ?
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Pan. B »

Widok z "pod maski" ryje banie. Leci na tapete :D
Jaki CR i ile będziecie dmuchać?
Ciekawe jak poradzą sobie z boostem te hardkorowo odchudzone prowadnice zaworowe, bo rozumiem ze zostały?
PS: Chciałbym widzieć jak ktoś odkręca ten kolektor ssący:P
Awatar użytkownika
Qwet
User
Posty: 37
Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
Imię: Daniel
lokalizacja: Bydgoszcz
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Qwet »

This is just WRONG !! :o
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 730
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Grzesi(E30)k »

Czekam z niecierpliwością na on-board :D
Pan. B pisze: PS: Chciałbym widzieć jak ktoś odkręca ten kolektor ssący:P
Toż on jest na sylikonach.
-chałturnik-
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Pan. B »

Grzesi(E30)k Faktycznie nie dopatrzyłem się... Bez tych silikonów to taki mission impossible :D
chudini3
User
Posty: 105
Rejestracja: 22 wrz 2013, o 12:27
Imię: Dawid
lokalizacja: Zabrze

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: chudini3 »

Chyba wszyscy czekają na relacje video jak to lata :clap:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Wąski »

Blacha pisze:Bartek to teraz tak minimum 245 i 1,5 bara w oponie na tył żeby była trakcja :devill2:
Co planujesz z maską? Wycinasz miejsca na to co wystaje?
Gratki że lada chwila będzie latać :clap:
Nie mam pomysłu na maskę ! może wy macie ?
Karolo pisze:Wygląda to iście epicko :D Pozwolę sobie zadać pytanie, czy jest sens aby taki pojazd był nadal zarejestrowany? Na ulicę chyba nie za bardzo, pole numerowe zmieściło się przy kolektorze? No i o przegląd chyba też słabo :)
prawo w Polsce tak fajne że nie ma opcji wyrejestrowania auta i wożenia go na lawecie auto wiezione na lawecie musi mieć papier a skoro masz papier to musi być ubezpieczone , a jak mam ubezpieczone to wole mieć blachy bo już żadna różnica cenowa a jest możliwość wyjechania wieczorem :)

korona pisze:Mega ! Dawno jakieś zdjęcie nie wywołało u mnie takiego uśmiechu, wygląda kapitalnie. Jaka średnica rury głównej ?
100 :)

Pan. B pisze:Widok z "pod maski" ryje banie. Leci na tapete :D
Jaki CR i ile będziecie dmuchać?
Ciekawe jak poradzą sobie z boostem te hardkorowo odchudzone prowadnice zaworowe, bo rozumiem ze zostały?
PS: Chciałbym widzieć jak ktoś odkręca ten kolektor ssący:P
dadzą sobie rade tak samo jak na wolnossaku (zobacz sobie silniki robione do rally crosu (czy jak tam to się piszę :P )

chudini3 pisze:Chyba wszyscy czekają na relacje video jak to lata :clap:

sam już nie mogę się doczekać :)
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Pan. B
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
Imię: Marcin
lokalizacja: Biały Kościół

Re: Bmw e30 V12 5,4 [m73b54] by Wąski "Czas na cyfry"

Post autor: Pan. B »

" dadzą sobie rade tak samo jak na wolnossaku (zobacz sobie silniki robione do rally crosu (czy jak tam to się piszę :P ) "
Oby trzymam kciuki:)
Machę bym wyciął tak żeby ssący z częścią orurowania wystawał. Zresztą bez niej też jest git :pasuje:
ODPOWIEDZ