BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Myślałem o zostaniu przy opcji jedno turbo na 3 cylindry. Na kolektorze z mniejszym turbo wstawic wastgate który nadmiar upuszczal by na drugi kolektor z wiekszym turbo. Wydech z turbo do kolektora z wiekszym turbo. Na nim jeszcze drugiego wastgate'a ze scream pipe/ lub w wydech. Dolot do IC zostawic w takiej konfiguracji jaka jest 2w1.
Blacha, bardziej mialem cos na mysli mniejszego gabarytowo niz HX40. Myślałem o GT2871
Co o tym myślicie?
Blacha, bardziej mialem cos na mysli mniejszego gabarytowo niz HX40. Myślałem o GT2871
Co o tym myślicie?
- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
O ile jest miejsce to można by się zastanowić na BorgWarner R2S k16+k27
-
- Forumowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 26 kwie 2014, o 17:43
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łódź
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Myślę, że jak chcesz jeździć a nie stać to wrzuć dobre turbo (np. gt3076 ori) i tyraj dalej wóz Wstanie dobrze, poda odpowiednio...Ahmed pisze: Co o tym myślicie?
Z sekwencyjnym układem, obstawiam, że długo będziesz dochodził do sensownego działania i to zbędna fanaberia...
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Pietrek.L, ciekawe dzieki za podesłanie
deejeys to takie luźne przemyślenia. W sumie za autem nic zlego sie nie dzieje więc rozsądniej pójść w stronę Emu i poprawienia wydechu. Mam wrażenie ze "trzyma" wydech, bo auto jest ciche a jest tylko koncowy tłumik.
Myslalem tez o obroceniu IC tak zeby wejscie wyjscie bylo pod podluznica i calosc jak najbardziej byla odslonieta pod zderzakiem, bo EGT potrafi nie raz skoczyć dobrze za 1000°C a paliwa nie brakuje...
deejeys to takie luźne przemyślenia. W sumie za autem nic zlego sie nie dzieje więc rozsądniej pójść w stronę Emu i poprawienia wydechu. Mam wrażenie ze "trzyma" wydech, bo auto jest ciche a jest tylko koncowy tłumik.
Myslalem tez o obroceniu IC tak zeby wejscie wyjscie bylo pod podluznica i calosc jak najbardziej byla odslonieta pod zderzakiem, bo EGT potrafi nie raz skoczyć dobrze za 1000°C a paliwa nie brakuje...
- Pietrek.L
- User
- Posty: 50
- Rejestracja: 27 paź 2014, o 21:01
- Imię: Piotr
- lokalizacja: (W-ch) / Opole
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Jeszcze z pomysłów na coś szybko wstającego z zapasem - Holset HE351ve
https://www.supraforums.com/forum/showt ... -VGT-Turbo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic. ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Z racji tego, że turbo sterowane jest krokowcem po CANie dobrze jest go przerobić na sterowanie mechaniczne (jeden aktuator podciśnieniowy, żeby otwierał na maksa przepływ przy jałowych obrotach i zamknięciu przepustnicy, drugi zwykły, sterowany ciśnieniem do kontroli doładowania)
https://www.supraforums.com/forum/showt ... -VGT-Turbo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic. ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Z racji tego, że turbo sterowane jest krokowcem po CANie dobrze jest go przerobić na sterowanie mechaniczne (jeden aktuator podciśnieniowy, żeby otwierał na maksa przepływ przy jałowych obrotach i zamknięciu przepustnicy, drugi zwykły, sterowany ciśnieniem do kontroli doładowania)
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Witam po przerwie
W silniku pojawiło się dziwne grzechotanie (wcześniej było słychać na chwilę przy gazowaniu na postoju jak obroty spadały przy około 4-5 tyś). Teraz słychać je w srodku jak i na zewnątrz po przekroczeniu ~4tys.
Zlalem olej i przy korku(jest z magnesem) znalazłem coś takiego. Wygląda mi to na kawałek sprezyny.
https://images91.fotosik.pl/552/5fa0c6800081f445med.jpg
https://images89.fotosik.pl/553/4411095b393debecmed.jpg
Póki co silnik siedzi w budzie i myślę czy nie przygotować słupka m52b25 odprężonego, przejść na szpilki m12 a m50 zostawić na jakieś lepsze moce.
W obecnym setupie 400 nie ma opcji żeby przekroczyć. Downpipe'y chce zrobić na 3", łączenie 3.5 i pozniej znowu 3 do samego końca.
No i zrobić nowy ssacy bo ten pęka non stop- a jak nie pęka to spada z silikonu. Ma ktoś namiar kto robi całe z alu? Flansza ze zwykłego ssącego słabo się sprawdza...
Post nr 44444
W silniku pojawiło się dziwne grzechotanie (wcześniej było słychać na chwilę przy gazowaniu na postoju jak obroty spadały przy około 4-5 tyś). Teraz słychać je w srodku jak i na zewnątrz po przekroczeniu ~4tys.
Zlalem olej i przy korku(jest z magnesem) znalazłem coś takiego. Wygląda mi to na kawałek sprezyny.
https://images91.fotosik.pl/552/5fa0c6800081f445med.jpg
https://images89.fotosik.pl/553/4411095b393debecmed.jpg
Póki co silnik siedzi w budzie i myślę czy nie przygotować słupka m52b25 odprężonego, przejść na szpilki m12 a m50 zostawić na jakieś lepsze moce.
W obecnym setupie 400 nie ma opcji żeby przekroczyć. Downpipe'y chce zrobić na 3", łączenie 3.5 i pozniej znowu 3 do samego końca.
No i zrobić nowy ssacy bo ten pęka non stop- a jak nie pęka to spada z silikonu. Ma ktoś namiar kto robi całe z alu? Flansza ze zwykłego ssącego słabo się sprawdza...
Post nr 44444
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
-
- User
- Posty: 182
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 00:23
- Imię: Sebastian
- lokalizacja: Poniatowa
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Tak po zdjęciach to wygląda mi to na kawalek sprężyny zaworowej....
Ja bym przemyslał czy wogóle nim jeździć, bo jeśli sprezyna jest wiecej pokruszona lecz nie dotarła do miski i dlatego jej nie widzisz to stukanie które słyszysz może być spowodowane udarzaniem tłoka o zawor który nie nadąza sie zamknąc. Wiesz czym to się skończy...
Ja bym przemyslał czy wogóle nim jeździć, bo jeśli sprezyna jest wiecej pokruszona lecz nie dotarła do miski i dlatego jej nie widzisz to stukanie które słyszysz może być spowodowane udarzaniem tłoka o zawor który nie nadąza sie zamknąc. Wiesz czym to się skończy...
-
- User
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 lip 2012, o 13:30
- Imię: Maciek
- lokalizacja: WWL
Re: BMW E30 pionowe M50B25 Biturbo do driftu dla Aleksandra
Jezdzilem tylko kawałek zeby rozgrzać olej i jak najbardziej rozeznać się co to jest za dźwięk. Aktualnie autko stoi częściowo rozebrane w "parku sztywnych". Czyli aktualnie stoja trzy nie jezdne e30 2d