Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
m52b28 wszystko tak dopasowane że nie trzeba ładować kanapki .
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Czeka Cię nowa łapa do wyspawania...
Nie dało rady obrócić kolektorów od M52B28 i dospawać takiej przejściówki?
Nie będzie problemu ze spływem? Nisko to wisi, diagnosta na przeglądzie będzie dociekał co to za klima że paskiem nie jest pędzona;)
Nie dało rady obrócić kolektorów od M52B28 i dospawać takiej przejściówki?
Nie będzie problemu ze spływem? Nisko to wisi, diagnosta na przeglądzie będzie dociekał co to za klima że paskiem nie jest pędzona;)
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Jesteś pewien, że zmieści się z podłużnicą?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Nowa łapa to nie problem już prawie jest skończona .
A spływ jest w bloku . Turbo wisi tak wysoko że już wyżej się go nie da podnieść . porównaj sobie zdjęcia z żeliwnym kolektorem i te u mnie tak turbo wisi może z 10cm niżej . bo oś wirnika jest pod łapą a u mnie nad.
Wszystko jest tak spasowane że wchodzi idealnie jest jeszcze ok 1.5cm luzu . będą foty na aucie to będzie widać co i jak .
A spływ jest w bloku . Turbo wisi tak wysoko że już wyżej się go nie da podnieść . porównaj sobie zdjęcia z żeliwnym kolektorem i te u mnie tak turbo wisi może z 10cm niżej . bo oś wirnika jest pod łapą a u mnie nad.
Wszystko jest tak spasowane że wchodzi idealnie jest jeszcze ok 1.5cm luzu . będą foty na aucie to będzie widać co i jak .
-
- User
- Posty: 120
- Rejestracja: 18 paź 2013, o 12:07
- Imię: Jacury
- lokalizacja: GZC
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Dobrze będzie , dawaj więcej fotek!
-
- Forumowicz
- Posty: 466
- Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Brok
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Widze że szybciej skonczysz stage2 jak ja swój nr1 Nie martwisz się o tłoki b28 skoro takiego holseta montujesz.Pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 569
- Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
- Imię: Karol
- lokalizacja: Podlasie
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
kurde to na styk moim zdaniem, mialem dp 1cm od kielica i jak lecialem ostrzej w lewo a nie daj puk strzelic przy predkosci i bokiem leciec to silnik tak sie wyginal ze tluklo o kielich niemilosiernie
teraz mam z 2cm a dalej czuje ze mula przy boku, niby podluznica sporo nizej i tam moze juz tak nie wygina
teraz mam z 2cm a dalej czuje ze mula przy boku, niby podluznica sporo nizej i tam moze juz tak nie wygina
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Czy szybciej . już robie go ponad rok chyba i nie mogę skończyć .wojtekm17 pisze:Widze że szybciej skonczysz stage2 jak ja swój nr1 Nie martwisz się o tłoki b28 skoro takiego holseta montujesz.Pozdro
Tłoki jak tłoki do 400km powinny spokojnie wystarczyć , ale tyle pewnie nie będzie ( auto do codziennego użytku).
Kiedyś miałem 1cm turbinkę od podłużnicy i było ok , teraz będą nowe poduszki więc powinno byc ok zobaczymyatom1 pisze:kurde to na styk moim zdaniem, mialem dp 1cm od kielica i jak lecialem ostrzej w lewo a nie daj puk strzelic przy predkosci i bokiem leciec to silnik tak sie wyginal ze tluklo o kielich niemilosiernie
teraz mam z 2cm a dalej czuje ze mula przy boku, niby podluznica sporo nizej i tam moze juz tak nie wygina
Łapa już wyspowana,z tego co było pod ręką czyli ceownik i blachę 12mm i wyszło cosik takiego . Może na zdjęciach wygląda na niezbyt solidną , ale to tylko pozory .
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Czemu wejscie tylko z jednego kanalu?
- nfs
- User
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 gru 2011, o 22:27
- Imię: Grzegorz
- lokalizacja: Pruszków
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
+1Pan. B pisze:Czemu wejscie tylko z jednego kanalu?
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Wiem że najlepsza by była 3 opcja czyli przy samym końcu łapiąc spaliny z 6 cyl. U mnie będą tylko albo aż z 3 więc nie jest tak żle.
Ale WG to tylko 38mm więc i tak wszystkiego nie wypuści a dodatkowo kolektor nie jest na TS . Kanały schodzą sie jakies 10cm przed samą flanszą.
Więc myślę że powinno być dobrze .
Ale WG to tylko 38mm więc i tak wszystkiego nie wypuści a dodatkowo kolektor nie jest na TS . Kanały schodzą sie jakies 10cm przed samą flanszą.
Więc myślę że powinno być dobrze .
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
Ten patent zdaje egzamin w twin scrollu jeśli chce się uniknąć dwóch wg. Jeśli to nie twin scroll to lepiej było wziąć tuż sprzed flanszy wejście do wg. Mam nadzieję, że nie będzie problemów ze stabilnością boost'u - przeładowaniami, szczególnie, że dochodzi tylko 38mm wg, a charakterystyka Holseta jest odrobinę nerwowa.
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
powiedzmy ze mialem podobny setup zawor 50 upuszajacy z 3 ostatnich garkow na holsecie hx35 i ts. pewne jest to ze przeladowanje moze dochodzic do 0.2-0.3 bara zanim upusci wastegate nadmiar spalin przy 38mm moze byc jeszcze wieksze. dane dla doladowania 1.1 bara.