e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Wszystko fajnie ale e36 cabrio nie nadaje się do dużych mocy. Nie wiem jak nowsze, ale sztywność E36 pozostawia bardzo wiele do życzenia. Pomaga zbetonowanie samochodu, rozpórka i xbrace ale i tak bardzo jej daleko do coupe. Ale przekonasz się o tym sam, zamkniesz szmaciany dach to zobaczysz jak chodzi prawo lewo po poprzeczce nad szyba i trzeszczy
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
raczej chciałem kupic nietuzinkową budę do mojego strokera bo po pierwsze mam zamrozone troche kasy w silniku , a po drugie kabrio kupiłem za psie pieniądze
w zasadzie to niewiem czy masz rację , e36 cabrio 328 jest tylko o 60 kg lzejsze niż e34 m50b25 wiec wydaje mi się ze to za sprawą wzmocnień karoseri.
pozatym jak dzwigałem auto na lewarku 40 cm do góry i potem otworzyłem drzwi , to kumpel był w szoku że drzwi się nadal idealnie otwierają
szczerze powiedziawszy , nawet w mojej e34 jak była swierzynka z niemiec idealna bez korozji, to podnoszenie na lewarku powodowało o wiele gorsze otwieranie i zamykanie drzwi
w zasadzie to niewiem czy masz rację , e36 cabrio 328 jest tylko o 60 kg lzejsze niż e34 m50b25 wiec wydaje mi się ze to za sprawą wzmocnień karoseri.
pozatym jak dzwigałem auto na lewarku 40 cm do góry i potem otworzyłem drzwi , to kumpel był w szoku że drzwi się nadal idealnie otwierają
szczerze powiedziawszy , nawet w mojej e34 jak była swierzynka z niemiec idealna bez korozji, to podnoszenie na lewarku powodowało o wiele gorsze otwieranie i zamykanie drzwi
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Masa leży właśnie we wzmocnieniach - progi są podwójne (jakby 2 w 1) to samo pałąki przy szybie czołowej, w środku jest okrutnie twarda rura o średnicy ok 40 mm, chłopak u nas w mieście angola ciął to się za głowe złapałem jak to zobaczyłem
Wada to po prostu brak dachu, konstrukcja nie jest zamknięta od góry i żadne wzmocnienia nie pomogą, wszystko się skręca w zakrętach, trzeszczy po dziurach i tyle (e30 cabrio jest już sztywniejsze). Mam coupe i 325 cabrio turbo więc mogę coś o tym powiedzieć. Sam motor bym przerzucił do qp. gdyby nie to, że cabrio nie nadaje się zbytnio na całoroczny dupowóz.
Wada to po prostu brak dachu, konstrukcja nie jest zamknięta od góry i żadne wzmocnienia nie pomogą, wszystko się skręca w zakrętach, trzeszczy po dziurach i tyle (e30 cabrio jest już sztywniejsze). Mam coupe i 325 cabrio turbo więc mogę coś o tym powiedzieć. Sam motor bym przerzucił do qp. gdyby nie to, że cabrio nie nadaje się zbytnio na całoroczny dupowóz.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Mialem silnik korony m50b28 turbo w cabrio i takich tragedii jak opisujesz nie bylo . W oryginale jest xbrace od spodu , ja dolozylem gorne rozporki przod i tyl. Teraz mam sedana i jakis wiekszych roznic nie widze .
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Dlaczego masz duwmase ? Inna sprawa, że uzbrojenie silnika we wiązke gdy siedzi już w aucie to istna katorga, życzę wytrwałości. Poza tym elegancko i czysto
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
mam 2masę bo mi to w niczym nie przeszkadza i mimo posiadania juz kilku beemek z 2 masą nie miałem nigdy problemu.
auto nie bedzie miało sryliona koni , i ma słuzyc do codziennej jazdy , miedzy innymi w korkach.
pozatym co do uzbrajania w wiazke to niewiem co za katorga zakładac wiazke jak jest kolektor zdjety
auto nie bedzie miało sryliona koni , i ma słuzyc do codziennej jazdy , miedzy innymi w korkach.
pozatym co do uzbrajania w wiazke to niewiem co za katorga zakładac wiazke jak jest kolektor zdjety
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
niewiem o co biega ale kupiłem rury kolektorowez sedana e36 m50b20 i mi nie pasuje do kolektorów .
na silniku z tyłu jest krótszy kolektor z tego sedana , a z przodu kolektor z mojej e34.
brakuje kilku centymetrów by załozyć flanszę rury na kolektor , a pozatym jest to jakoś inaczej przekręcone i nawet jakby naciagnac ten dystans to trzeba by jeszcze przekrecić flanszę .
pozatym jedna rura ma fi45 a druga fi 50
myslałem ze kolektory i rury są wszedzie w m50 takie same ...
cholera ide spać.
na silniku z tyłu jest krótszy kolektor z tego sedana , a z przodu kolektor z mojej e34.
brakuje kilku centymetrów by załozyć flanszę rury na kolektor , a pozatym jest to jakoś inaczej przekręcone i nawet jakby naciagnac ten dystans to trzeba by jeszcze przekrecić flanszę .
pozatym jedna rura ma fi45 a druga fi 50
myslałem ze kolektory i rury są wszedzie w m50 takie same ...
cholera ide spać.
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
wiązka na miejscu , wszystko działa ; iskra jest , paliwo się leje .
układ chłodzenia ogarniety poza kilkoma opaskami i płynem , jutro kupię, chłodnica od Adama założona ,
dzieki Marek i Adam , jak dotrę do domu z garażu to zrobie przelewy.
jutro trzeba zamontować listwę wtryskową z wtryskami ; kupiłem za 50zł komplet rózowych z listwą i węzami na szybkozłaczki
olej gaśnie po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem.
jutro odpalam silnik jak poogarniam układ paliwowy i kolektor z innymi pierdołami
pojawił mi sie inny problem.
zapomniałem podłaczyć do masy przewód minusowy od wtrysków i padła mi elektryka ; szyby , oświetlenie wnetrza , centralny i chyba wskazniki , bo nie reaguje mi wskaznik temperatury na podgrzewanie czujnika.
zresztą cewki też nie były przykrecone
poprostu silnik sobie pociagnoł masę gdzie sie dało
ecu jest ok (sprawdzałem w drugim aucie)
bepieczniki pod maską sprawne ,są gdzie indziej ?
teraz niewiem gdzie szukać , a bez wskaz ników to ciezko silnik kontrolować , tymbardziej że narazie to jak z jajkiem trzeba sie obchodzić
układ chłodzenia ogarniety poza kilkoma opaskami i płynem , jutro kupię, chłodnica od Adama założona ,
dzieki Marek i Adam , jak dotrę do domu z garażu to zrobie przelewy.
jutro trzeba zamontować listwę wtryskową z wtryskami ; kupiłem za 50zł komplet rózowych z listwą i węzami na szybkozłaczki
olej gaśnie po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem.
jutro odpalam silnik jak poogarniam układ paliwowy i kolektor z innymi pierdołami
pojawił mi sie inny problem.
zapomniałem podłaczyć do masy przewód minusowy od wtrysków i padła mi elektryka ; szyby , oświetlenie wnetrza , centralny i chyba wskazniki , bo nie reaguje mi wskaznik temperatury na podgrzewanie czujnika.
zresztą cewki też nie były przykrecone
poprostu silnik sobie pociagnoł masę gdzie sie dało
ecu jest ok (sprawdzałem w drugim aucie)
bepieczniki pod maską sprawne ,są gdzie indziej ?
teraz niewiem gdzie szukać , a bez wskaz ników to ciezko silnik kontrolować , tymbardziej że narazie to jak z jajkiem trzeba sie obchodzić
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Sprawdź czy dobrze jest podłączony gruby "+" przy złączu w okolicach sterownika (przed nim), oraz przy trzech przekaźnikach po lewej stronie auta pod maską.mcgiver pisze: zapomniałem podłaczyć do masy przewód minusowy od wtrysków i padła mi elektryka ; szyby , alarm , centralny i chyba wskazniki , bo nie reaguje mi wskaznik temperatury
www.turboBMW.pl
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
wszystkie przewody przy wczorajszym podłaczaniu wiązki tzn ich styki czyściłem i smarowałem wazeliną.
niewiem czy padł moduł komfortu czy co innego i gdzie go szukac.
kojarzę że przy kreceniu rozrusznikiem w pewnym momencie zamigały awaryjne i potem zauważyłem że nie działają mi szyby, że reszta nie działa kapłem się potem.
zorientowałem się że oczko masowe od wtrysków jest niepodłaczone jak zobaczyłem że przeskakuje iskra miedzy oczkiem a głowicą
wcześniej nie mogłem dojść który czujnik temp jest od kompa a który od wskażnika i mieszałem tam i spowrotem i na chwilę mi pokazywało temperaturę na wskażniku , a potem gówno.
narazie jestem w pracy i myslę .....
niewiem czy padł moduł komfortu czy co innego i gdzie go szukac.
kojarzę że przy kreceniu rozrusznikiem w pewnym momencie zamigały awaryjne i potem zauważyłem że nie działają mi szyby, że reszta nie działa kapłem się potem.
zorientowałem się że oczko masowe od wtrysków jest niepodłaczone jak zobaczyłem że przeskakuje iskra miedzy oczkiem a głowicą
wcześniej nie mogłem dojść który czujnik temp jest od kompa a który od wskażnika i mieszałem tam i spowrotem i na chwilę mi pokazywało temperaturę na wskażniku , a potem gówno.
narazie jestem w pracy i myslę .....
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
Moduł komfortu za schowkiem, jak masz problem z szybami to na pewno zacząłbym od tego.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
pacjent żyje .
silnik ładnie pali ale dławi go przy próbie dodania gazu tak że są tylko wolne obroty.
bez przepływki i komp pewnie w trybie awaryjnym , bo odpinałem i przypinałem czujniki.
teraz nawet nie mam żadnego diagnoskopu by sprawdzic auto, ale jutro brat mi ogarnie postawienie euroscanu na komputerze w garażu , bo nie mm czasu sie z tym bawić a on to szybko załatwi
nie chcę już wyjmować przepływki z e34 by sprawdzić, bo muszę mieć rano sprawne auto do pracy.
jakieś inne sugestie?
obecnie wszystkie czujniki sa podpiete łacznie z czujnikiem połozenia wałka rozrządu , ale nie jestem go pewny.
pozatym leje mi się z pompy wody , jak silnik ostygnie to muszę to rozebrać.
mam listwę z m52 z rózowymi wtryskami , zaadoptowałem ją pod instalację że szybkozłączkami mozna ja łatwo odpiąć.
jakie ciśnienie trzyma oryginalny regulator m52 na wolnych i na średnich? muszę jutro sprawdzic ciśnienie paliwa i ogarnąc dolot.
co do problemów z szybami i prądem w kabinie itd , to niewiem o co biega , ale powyciągałem wszystkie moduły z pod schowka , wpiołem spowrotem i wszystko działa .
silnik ładnie pali ale dławi go przy próbie dodania gazu tak że są tylko wolne obroty.
bez przepływki i komp pewnie w trybie awaryjnym , bo odpinałem i przypinałem czujniki.
teraz nawet nie mam żadnego diagnoskopu by sprawdzic auto, ale jutro brat mi ogarnie postawienie euroscanu na komputerze w garażu , bo nie mm czasu sie z tym bawić a on to szybko załatwi
nie chcę już wyjmować przepływki z e34 by sprawdzić, bo muszę mieć rano sprawne auto do pracy.
jakieś inne sugestie?
obecnie wszystkie czujniki sa podpiete łacznie z czujnikiem połozenia wałka rozrządu , ale nie jestem go pewny.
pozatym leje mi się z pompy wody , jak silnik ostygnie to muszę to rozebrać.
mam listwę z m52 z rózowymi wtryskami , zaadoptowałem ją pod instalację że szybkozłączkami mozna ja łatwo odpiąć.
jakie ciśnienie trzyma oryginalny regulator m52 na wolnych i na średnich? muszę jutro sprawdzic ciśnienie paliwa i ogarnąc dolot.
co do problemów z szybami i prądem w kabinie itd , to niewiem o co biega , ale powyciągałem wszystkie moduły z pod schowka , wpiołem spowrotem i wszystko działa .
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29
a co z czujnikiem tmp? zrobiles?mcgiver pisze:pacjent żyje .
silnik ładnie pali ale dławi go przy próbie dodania gazu tak że są tylko wolne obroty.
bez przepływki i komp pewnie w trybie awaryjnym , bo odpinałem i przypinałem czujniki.
teraz nawet nie mam żadnego diagnoskopu by sprawdzic auto, ale jutro brat mi ogarnie postawienie euroscanu na komputerze w garażu , bo nie mm czasu sie z tym bawić a on to szybko załatwi
nie chcę już wyjmować przepływki z e34 by sprawdzić, bo muszę mieć rano sprawne auto do pracy.
jakieś inne sugestie?
obecnie wszystkie czujniki sa podpiete łacznie z czujnikiem połozenia wałka rozrządu , ale nie jestem go pewny.
pozatym leje mi się z pompy wody , jak silnik ostygnie to muszę to rozebrać.
mam listwę z m52 z rózowymi wtryskami , zaadoptowałem ją pod instalację że szybkozłączkami mozna ja łatwo odpiąć.
jakie ciśnienie trzyma oryginalny regulator m52 na wolnych i na średnich? muszę jutro sprawdzic ciśnienie paliwa i ogarnąc dolot.
co do problemów z szybami i prądem w kabinie itd , to niewiem o co biega , ale powyciągałem wszystkie moduły z pod schowka , wpiołem spowrotem i wszystko działa .
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław