e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: Karolo »

Wszystko fajnie ale e36 cabrio nie nadaje się do dużych mocy. Nie wiem jak nowsze, ale sztywność E36 pozostawia bardzo wiele do życzenia. Pomaga zbetonowanie samochodu, rozpórka i xbrace ale i tak bardzo jej daleko do coupe. Ale przekonasz się o tym sam, zamkniesz szmaciany dach to zobaczysz jak chodzi prawo lewo po poprzeczce nad szyba i trzeszczy :)
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

raczej chciałem kupic nietuzinkową budę do mojego strokera bo po pierwsze mam zamrozone troche kasy w silniku , a po drugie kabrio kupiłem za psie pieniądze
w zasadzie to niewiem czy masz rację , e36 cabrio 328 jest tylko o 60 kg lzejsze niż e34 m50b25 wiec wydaje mi się ze to za sprawą wzmocnień karoseri.
pozatym jak dzwigałem auto na lewarku 40 cm do góry i potem otworzyłem drzwi , to kumpel był w szoku że drzwi się nadal idealnie otwierają
szczerze powiedziawszy , nawet w mojej e34 jak była swierzynka z niemiec idealna bez korozji, to podnoszenie na lewarku powodowało o wiele gorsze otwieranie i zamykanie drzwi
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: Karolo »

Masa leży właśnie we wzmocnieniach - progi są podwójne (jakby 2 w 1) to samo pałąki przy szybie czołowej, w środku jest okrutnie twarda rura o średnicy ok 40 mm, chłopak u nas w mieście angola ciął to się za głowe złapałem jak to zobaczyłem :D
Wada to po prostu brak dachu, konstrukcja nie jest zamknięta od góry i żadne wzmocnienia nie pomogą, wszystko się skręca w zakrętach, trzeszczy po dziurach i tyle (e30 cabrio jest już sztywniejsze). Mam coupe i 325 cabrio turbo więc mogę coś o tym powiedzieć. Sam motor bym przerzucił do qp. gdyby nie to, że cabrio nie nadaje się zbytnio na całoroczny dupowóz.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
noname
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
Imię: arek
lokalizacja: Jaworzno

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: noname »

Mialem silnik korony m50b28 turbo w cabrio i takich tragedii jak opisujesz nie bylo . W oryginale jest xbrace od spodu , ja dolozylem gorne rozporki przod i tyl. Teraz mam sedana i jakis wiekszych roznic nie widze .
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

silnik wraz ze skrzynią i sprzegłem z m57 jest już w budzie.
czekam na wiązkę która podobno juz idzie , oraz musze kupic jeszcze wtryski i wał napędowy.
do połowy tygodnia planuje uruchomić silnik .
wydech będę spawał sam , na końcowy wydech mam kwasówkę , resztę musze zorganizować.
fotki z prac

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: Karolo »

Dlaczego masz duwmase :blink2: ? Inna sprawa, że uzbrojenie silnika we wiązke gdy siedzi już w aucie to istna katorga, życzę wytrwałości. Poza tym elegancko i czysto :cool2:
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

mam 2masę bo mi to w niczym nie przeszkadza i mimo posiadania juz kilku beemek z 2 masą nie miałem nigdy problemu.
auto nie bedzie miało sryliona koni , i ma słuzyc do codziennej jazdy , miedzy innymi w korkach.
pozatym co do uzbrajania w wiazke to niewiem co za katorga zakładac wiazke jak jest kolektor zdjety :blink2:
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

niewiem o co biega ale kupiłem rury kolektorowez sedana e36 m50b20 i mi nie pasuje do kolektorów :blink2: .
na silniku z tyłu jest krótszy kolektor z tego sedana , a z przodu kolektor z mojej e34.
brakuje kilku centymetrów by załozyć flanszę rury na kolektor , a pozatym jest to jakoś inaczej przekręcone i nawet jakby naciagnac ten dystans to trzeba by jeszcze przekrecić flanszę :blink2: .
pozatym jedna rura ma fi45 a druga fi 50 :blink2:
myslałem ze kolektory i rury są wszedzie w m50 takie same ...
cholera ide spać.
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

wiązka na miejscu , wszystko działa ; iskra jest , paliwo się leje .
układ chłodzenia ogarniety poza kilkoma opaskami i płynem , jutro kupię, chłodnica od Adama założona ,
dzieki Marek i Adam , jak dotrę do domu z garażu to zrobie przelewy.
jutro trzeba zamontować listwę wtryskową z wtryskami ; kupiłem za 50zł komplet rózowych z listwą i węzami na szybkozłaczki :heh:
olej gaśnie po kilku sekundach kręcenia rozrusznikiem.
jutro odpalam silnik jak poogarniam układ paliwowy i kolektor z innymi pierdołami
pojawił mi sie inny problem.
zapomniałem podłaczyć do masy przewód minusowy od wtrysków i padła mi elektryka ; szyby , oświetlenie wnetrza , centralny i chyba wskazniki , bo nie reaguje mi wskaznik temperatury na podgrzewanie czujnika.
zresztą cewki też nie były przykrecone :dry:
poprostu silnik sobie pociagnoł masę gdzie sie dało :frusty:
ecu jest ok (sprawdzałem w drugim aucie)
bepieczniki pod maską sprawne ,są gdzie indziej ?
teraz niewiem gdzie szukać , a bez wskaz ników to ciezko silnik kontrolować , tymbardziej że narazie to jak z jajkiem trzeba sie obchodzić :ph34r:
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: korona »

mcgiver pisze: zapomniałem podłaczyć do masy przewód minusowy od wtrysków i padła mi elektryka ; szyby , alarm , centralny i chyba wskazniki , bo nie reaguje mi wskaznik temperatury
Sprawdź czy dobrze jest podłączony gruby "+" przy złączu w okolicach sterownika (przed nim), oraz przy trzech przekaźnikach po lewej stronie auta pod maską.
www.turboBMW.pl
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

wszystkie przewody przy wczorajszym podłaczaniu wiązki tzn ich styki czyściłem i smarowałem wazeliną.
niewiem czy padł moduł komfortu czy co innego i gdzie go szukac.
kojarzę że przy kreceniu rozrusznikiem w pewnym momencie zamigały awaryjne i potem zauważyłem że nie działają mi szyby, że reszta nie działa kapłem się potem.
zorientowałem się że oczko masowe od wtrysków jest niepodłaczone jak zobaczyłem że przeskakuje iskra miedzy oczkiem a głowicą :ph34r:
wcześniej nie mogłem dojść który czujnik temp jest od kompa a który od wskażnika i mieszałem tam i spowrotem i na chwilę mi pokazywało temperaturę na wskażniku , a potem gówno.
narazie jestem w pracy i myslę .....
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: Karolo »

Moduł komfortu za schowkiem, jak masz problem z szybami to na pewno zacząłbym od tego.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
mcgiver
Turbo-Team
Posty: 1412
Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
Imię: Rafał
lokalizacja: Żywiec

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: mcgiver »

pacjent żyje :heh: .
silnik ładnie pali ale dławi go przy próbie dodania gazu tak że są tylko wolne obroty.
bez przepływki i komp pewnie w trybie awaryjnym , bo odpinałem i przypinałem czujniki.
teraz nawet nie mam żadnego diagnoskopu by sprawdzic auto, ale jutro brat mi ogarnie postawienie euroscanu na komputerze w garażu , bo nie mm czasu sie z tym bawić a on to szybko załatwi
nie chcę już wyjmować przepływki z e34 by sprawdzić, bo muszę mieć rano sprawne auto do pracy.
jakieś inne sugestie?
obecnie wszystkie czujniki sa podpiete łacznie z czujnikiem połozenia wałka rozrządu , ale nie jestem go pewny.
pozatym leje mi się z pompy wody , jak silnik ostygnie to muszę to rozebrać.
mam listwę z m52 z rózowymi wtryskami , zaadoptowałem ją pod instalację że szybkozłączkami mozna ja łatwo odpiąć.
jakie ciśnienie trzyma oryginalny regulator m52 na wolnych i na średnich? muszę jutro sprawdzic ciśnienie paliwa i ogarnąc dolot.
co do problemów z szybami i prądem w kabinie itd , to niewiem o co biega , ale powyciągałem wszystkie moduły z pod schowka , wpiołem spowrotem i wszystko działa :heh: .
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: k64 »

mcgiver pisze:pacjent żyje :heh: .
silnik ładnie pali ale dławi go przy próbie dodania gazu tak że są tylko wolne obroty.
bez przepływki i komp pewnie w trybie awaryjnym , bo odpinałem i przypinałem czujniki.
teraz nawet nie mam żadnego diagnoskopu by sprawdzic auto, ale jutro brat mi ogarnie postawienie euroscanu na komputerze w garażu , bo nie mm czasu sie z tym bawić a on to szybko załatwi
nie chcę już wyjmować przepływki z e34 by sprawdzić, bo muszę mieć rano sprawne auto do pracy.
jakieś inne sugestie?
obecnie wszystkie czujniki sa podpiete łacznie z czujnikiem połozenia wałka rozrządu , ale nie jestem go pewny.
pozatym leje mi się z pompy wody , jak silnik ostygnie to muszę to rozebrać.
mam listwę z m52 z rózowymi wtryskami , zaadoptowałem ją pod instalację że szybkozłączkami mozna ja łatwo odpiąć.
jakie ciśnienie trzyma oryginalny regulator m52 na wolnych i na średnich? muszę jutro sprawdzic ciśnienie paliwa i ogarnąc dolot.
co do problemów z szybami i prądem w kabinie itd , to niewiem o co biega , ale powyciągałem wszystkie moduły z pod schowka , wpiołem spowrotem i wszystko działa :heh: .
a co z czujnikiem tmp? zrobiles? :wink2:
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: e34 m50b29 turbo>kabrio e36 m50b29

Post autor: leo »

regulator jest na 3 bary
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ